Ga naar inhoud

Kim: 23 maart 2013: Dr Jeff Hoeybergs: Hofkliniek


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik ben intussen naar een andere pc geweest en deze zegt net hetzelfde als hoeyberghs.

Ik zou 6 maanden moeten wachten, mss langer omdat mijn littekens nog altijd hard aanvoelen.

Hij vertelde me dat mijn prothese nog moest zakken, dit gaat als mijn littekens genezen.

Als ik na 6 maanden nog niet tevereden was zou hij bij mij een lipo doen van mijn buik en daarmee mijn borst "opvullen".

Maar daar heb ik eerlijk gezegt niet veel zin in, ik heb nu werk en wil goed sparen.

Wat denken jullie?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kim,

Wat leuk weer iets van je te horen, alleen jammer dat je probleem nog niet is opgelost.

Ik kan je eerlijk gezegd geen advies geven meid, maar misschien kan je foto's plaatsen van hoe het nu is?

Ik hoop dat je hier heel veel tips krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij was toch bij Verdonck voor een second opinion geweest he?

Deze heeft geen ervaring met de poly-urethaan prothesen en ik denk echt dat je weinig aan zijn advies hebt.... Zelf is Verdonck ook een arts die altijd zegt (ook als het om zijn eigen patienten ging in het verleden waar hij zelf prothesen te hoog geplaatst had) dat je 6 maanden moest wachten....

Ik denk dat als je bij een andere arts zou gaan, iemand die ervaring heeft met de poly-urethaan, dat je dan een ander advies zou krijgen....

Poly-urethaan staat erom bekend dat het vrijwel direct vergroeid met je eigen weefsel, dus de situatie zal bij jou echt niet veel gaan veranderen.,...

Dat je 6 maanden moet wachten is vaak een periode van risicovermindering voor een tweede operatie, die pc's inzetten.. Soms wordt er gedacht dat het risico op complicaties kleiner is als je niet opereert binnen 6 maanden...

Er zijn ook pc's die hier anders over denken en voor jou zou het goed zijn om eens op consult te gaan bij een pc die veel werkt met de poly-urethaan.. Alleen dan krijg je een goede second opinion waar je ook echt iets aan hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi,

bij mijn is het het zelfde als bij jou!!vorige week geholpen en ook het dubbel bubbel...ben het ook op gaan zoeken overal en helaas een dubbel bubbel gaat niet van zelf weg!!!het is nieuwe en de oude huid die niet samen strak trekken!!!ben me eigen rot geschrokken en wilden dit echt niet zo!!!mijn arts wilden ze er uit halen omdat als je met die plooi blijf lopen hij er blijvend in groei en ben je er op tijd bij kunnen ze het nog herstellen!!!om er uit te laten halen voelde ik niks voor pfff heb je net boobs moeten ze voor 3 maande weer weg..noway hihi...alles wordt vergoed bij mij en krijg dus een week later een herstel operatie,wel in combi met een tepel lift om het bovenste gedeelte te lifte...bij sommige lees ik dat de arts het oplost met grotere proteses,maar dat vond mij arts geen optie want hij zeg ja tuurlijk als je het groter maak heb je geen plooitje meer maar wacht maar als de zwaarte kracht weer de baas is,dan ben je terug bij af...en dat wil ik ook niet!!

hoop dat ik je een beetje advies heb kunnen geven en suces verder.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Geen reactie meer hier? Nu ben ik ook wel benieuwd. Morgen ga ik zelf weer langs bij hem, om m'n drain/hechtingen uit te laten halen en de gips eraf, maar dit betreft een neuscorrectie en geen bv. Deze heb ik ergens anders laten doen omdat ik hem daarin redelijk prijzig vond.

Als ik z'n borstenverhalen hoor weet ik ook niet of ik het zou riskeren bij hem, maar voor m'n neus had ik alle vertrouwen. Hij is idd vrij bot en recht door zee, maar dit stoort me helemaal niet. Ik vind het fascinerend hoe deze man publiekelijk z'n mening uit. Volgens mij doet hij dit ook vooral om de boel wat op stang te jagen. Maar tegen mij was hij altijd vriendelijk, gastvrij,.. geen probleem.

En in zijn kliniek maakt z'n personeel ook al erg veel goed. Z'n vriendin (of vrouw?) is superlief, z'n verplegend personeel ook. Je word er super behandeld.

In ieder geval, ik hoop dat het in dit geval is goed gekomen en dat je nu mooie boobies hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het niet geplaatst mag worden sorry dan alvast! Maar ik vind de hechtigen van die filmpje heel lekijk gedaan en zo bruut! Natuurlijk weten we niet hoe onze pc's tewerk gaan tijdens onze bv hé, maar ik hoop toch niet zo bruut als hier op het filmpje ;)

http://www.youtube.com/watch?v=m9lMZfBqp5I

ik heb ook eens een filmpje van hem bekeken en begon bijna te braken. Hij was zo met naalden in een borst aan het prikken en er aan trekken. Dit zou minder pijn geven achteraf...brrrrr...maar goed, voor wie er tevreden van is, zoveel te beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na dat filmpje gezien te hebbe heb ik nog meer schrik en nog meer twijfels om er mee door te gaan.. Weet ook niet meer bij welke pc want heb 9 januari een afspraak bij dr verdonck en lees net dat hij ook vaak te hoog plaatst ? Of heb ik dat gewoon zo opgenomen ? Mss toch maar wat meer leren houden van mijn kleine borstjes :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na dat filmpje gezien te hebbe heb ik nog meer schrik en nog meer twijfels om er mee door te gaan.. Weet ook niet meer bij welke pc want heb 9 januari een afspraak bij dr verdonck en lees net dat hij ook vaak te hoog plaatst ? Of heb ik dat gewoon zo opgenomen ? Mss toch maar wat meer leren houden van mijn kleine borstjes :(

dr. Vertriest in Gent. Ik ben héééél tevreden. Van A 70 naar C 85. Als je meer info wilt, moet je het maar laten weten! grtjs en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag allemaal.

Ik ben een tijdje niet meer op de site geweest.

Met mij gaat het goed.

Mijn littekens zijn ontzichtbaar aan het worden maar bij de borst met de dubble bubble is het nog altijd wat dikker.

Ik heb verder niks ondernomen om dit te corrigeren, maar het stoort me ook niet.

groetjes Kim

j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je hele topic gelezen en daarna je foto's gekeken. ?.. verbaas me echt dat je je er niet aan stoort.... je betaald veel en dan wil je toch mooie borsten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag allemaal.

Ik ben een tijdje niet meer op de site geweest.

Met mij gaat het goed.

Mijn littekens zijn ontzichtbaar aan het worden maar bij de borst met de dubble bubble is het nog altijd wat dikker.

Ik heb verder niks ondernomen om dit te corrigeren, maar het stoort me ook niet.

groetjes Kim

Hoe ziet jou borst van de double Bublé er nu uit dan?

Je laatste foto vond ik best heftig en persoonlijk zou ik me best kut voelen met zon borst.

Maar misschien is het al vermindert?

Je hebt veel geld ervoor neergelegd en dan laat je het niet herstellen? Op de pc zijn kosten? Ik vind het maar knap van je hoe je ermee omgaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi hoi!

Ik ben een aantal jaren geleden door dokter hoeyberghs geopereerd. Weliswaar geen borstvergroting maar een neuscorrectie. Zijn 'roesje' die je krijgt tijdens de behandeling zou ik niet voor lief nemen, ik zou voor een algehele narcose gaan. Waarom? Omdat ik veel fragmenten van mijn ingreep dus kan herinneren!

Ik heb geen pijn gehad (gelukkig) maar de dingen die me bijstaan zijn niet als fijn en prettig te omschrijven.

Verder ben ik wel heel tevreden over mijn neuscorrectie, erg mooi geworden, geen pijn gehad en geen complicaties.

Hallo heb je soms foto's van voor en na je neuscorrectie?

Ik heb ook een neuscorrectie laten uitvoeren bij deze chirurg op 28juni

Mijn neus zit nog goed gezwollen dus het is nog afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben 5 jaar geleden, op mijn 19e, geopereerd door deze chirurg. Hij heeft bij mij een neuscorrectie uitgevoerd. Destijds was hij nog werkzaam in de Welnesskliniek. Mijn ervaring met deze arts is slecht. Bij het consult was hij erg kortaf en bot. We hebben dik drie uur in de auto gezeten, voor een consult van 3 minuten ( en die geloof ik ook nog eens 30 euro heeft gekost). Omdat ik het toen zo graag wilde, en deze kliniek de enige was op dat moment die kon opereren binnen mijn budget, heb ik ervoor gekozen om de operatie te ondergaan. Achteraf snap ik mezelf niet want ik zou nu nooit meer akkoord gaan met een dergelijk consult.

Op de dag van de operatie zag ik hem pas toen ik zelf al op de operatietafel lag. Hij gunde me geen blik waardig, hij kwam binnen en ging zich voorbereiden op de operatie zonder ook maar hallo tegen mij te zeggen. Absurd natuurlijk! Er kon geen geruststellen woord vanaf, ook niet van de rest van zijn personeel. Het personeel waar hij nu mee werkt zal hoogstwaarschijnlijk niet hetzelfde groepje zijn als toen in de Welnesskliniek, maar al met al heb ik een naar gevoel over gehouden aan deze operatie. Tot zo ver over de gang van zaken voor de operatie. Na de operatie is hij niet meer bij mij langs geweest op de kamer. Ik heb hem na de operatie niet meer gezien. Erg geïnteresseerd in zijn patiënten is hij dus niet.

Het resultaat van de operatie is ook al niet om over naar huis te schrijven: Mijn neus staat licht scheef, terwijl dat voor de operatie niet het geval was. Aan de rechterkant lijkt een heel stuk kraakbeen verdwenen te zijn. Als ik omhoog kijk, dan zijn in beide neusgaten de witte randen van de littekens zichtbaar. Mijn tussenschotje is ook nog altijd pijnlijk. Ik weet dat hij nu in een andere kliniek werkzaam is en dat jij een andere operatie bij hem zult ondergaan dan ik, maar Ik raad niemand deze arts aan!

Hallo,

Heb je soms foto's van voor en na je neuscorrectie bij deze chirurg?

en is je neus er een beetje op verbeterd van voor de operatie? en overweeg je een 2de neuscorrectie?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.