Ga naar inhoud

Kim: 23 maart 2013: Dr Jeff Hoeybergs: Hofkliniek


Aanbevolen berichten

whohaha....mijn moedertaal is nt nederlands whohaaaaaa ik bedoel zout of zoiets schaaaaaaam schaaaam x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

whohaha....mijn moedertaal is nt nederlands whohaaaaaa ik bedoel zout of zoiets schaaaaaaam schaaaam x

Ik dnk dt er gwn toetsn ontbrkn op je toetsnbrd :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope...gsm touchscreen...een ramp geloof me....klein....reageert soms nt....kan nt mikke.....en kan niks nalezen...pfffffffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Kim

Had jij nou die polyurethaan prothesen?

Die blijven sowieso langer hard dan andere prothesen namelijk. Voor een gewone prothese staat ongeveer 3 maanden, voor een PUR staat ongeveer 9 maanden. Ze hebben dus wat meer tijd nodig.

Hoe is het ondertussen met je blauwe plekken? Alles mooi weggetrokken? En kun je al een beetje genieten van je nieuwe boobs?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De blauwe plekken zijn al een tijdje weg.

Ben vandaag een nieuwe bikini gaan kopen, ben enorm blij :)

Littekens zijn ook mooi weg aan het gaan, alleen voorlopig nog een dubbele plooi, hopelijk gaat deze nog weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of jij inmiddels al had gekeken bb naar het plooitje wat Kim beschrijft... ?

Ik denk dat het zo blijft Kim.

Dat is het grote nadeel van die implantaten die gebruikt zijn, die groeien vrijwel direct hoog in, waardoor ze niet doorzakken en de borst volledig opvullen.

Die zouden eigenlijk direct laag geplaatst moeten worden, zodat er vanaf dag 1 geen plooi te zien is :(

Wat jij bb?

Ik weet niet of het je écht stoort Kim, anders voor de zekerheid even langsgaan bij Jeff voor wat geruststelling. Wellicht dat hij uit ervaring weet dat de prothese tóch nog wat gaat zakken :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de consultatie zag jeff die plooi al en hij zei dat deze nog weg gaat.

Ik hoop het maar.

Maar met de plooi ziet mijn ene borst wel anders dan de andere, de andere lijkt iets groter.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben in de week gaan shoppen

heb bh's gekocht het is een E geworden :126:

Ik draag nog even mijn sportbh ( ben nu 7 weken) de bh stond savonds in mijn vel.

Mijn borsten zijn nog altijd hard vanonder is dit normaal?

de litteken wordt wel altijd minder en minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kim

Een E!! Goed zeg!!

Dat hardere, dat is normaal. Jij hebt die poly-uretaanprothesen he,.... Bij die kan het wel tot 9 maanden po duren eer ze zacht zijn. Dus nog eventjes geduld :)

Krijgen we nog nieuwe foto's :) Ben razend benieuwd naar het resultaat na 6 weken en natuurlijk naar je eerste bh :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Ik had ook al op je statusupdate gereageerd over die mogelijke double bubble...

Ik plak hier ook even de link naar het radiofragment waarin jouw pc zelf uitlegt hoe een double bubble ontstaat...

Het stukje over teveel kapselvorming kan bij jou niet het geval zijn.. want jij hebt die poly urethaanprothesen die dat net tegen gaan...

Hier is ie:

http://www.deredactie.be/cm/1.729835?view=popupPlayer

Hoop dat je er iets aan hebt en succes he!!

Gewoon teruggaan, want het is niet leuk om met iets rond te blijven lopen waar je niet tevreden over bent en ook nog niet je eigen fout is... :(

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat gister naar je foto's te kijken en schrok daar erg van. Heb nu deze hele topic gelezen en schrik daar helemaal van. Vanaf het begin niks goeds over deze man en dan toch doorzetten en dan is dit het resultaat.

Ik denk dat jij jezelf wel voor je kop kan slaan. Dat vind ik nog het ergste denk ik. Ik hoop echt dat dit goed opgelost kan worden voor je. Ik heb het echt met je te doen.

Succes meis,

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUCCES!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow heftig onderwerp dit.. Ik weet in ieder geval waar ik zoiezo niet heen ga..

Hoop dat het goed komt Kim.. Maar inderdaad balen dat er ik weet niet hoeveel pagina's mensen je hebben proberen te helpen/waarschuwen .. Hier kunnen ook andere mensen weer van leren..

Succes!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow heftig onderwerp dit.. Ik weet in ieder geval waar ik zoiezo niet heen ga..

Hoop dat het goed komt Kim.. Maar inderdaad balen dat er ik weet niet hoeveel pagina's mensen je hebben proberen te helpen/waarschuwen .. Hier kunnen ook andere mensen weer van leren..

Succes!!

X

Ja dit forum is echt super. Dat mensen toch doorzetten is hun eigen keuze. Ze is in ieder geval genoeg gewaarschuwd. We zuilen niet zeggen, zie je wel want dit wensen we niemand. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Helaas heeft ze niet geluisterd naar alle goede adviezen en zit ze nu met de gebakken peren. Heel veel succes Kim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Kim,

Ik weet dat je een hekel aan me hebt, maar heb je verhaal wel stilletjes gevolgd. Vind het heel erg voor je dat het gegaan is zoals het is gegaan. Hoop echt voor je dat je uiteindelijk toch helemaal tevreden gaat zijn. Ben ook benieuwd hoe het gegaan is bij de welnesskliniek.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Ik kom hier net je topic tegen... Ik vraag me echt af hoe je het gegaan is. En wil je ook heel veel sterkte wensen.

Hopelijk wordt je geholpen en kan je dit hele hoofdstuk achter je laten...

Sterkte meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me ook al af hoe het met je ging enkele dagen geleden, maar kon je topic niet vinden. Nu zie ik het hier staan ineens.

Hoe was je consult voor de 2nd opinion bij de andere pc? Had je die niet half juni ongeveer?

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost geraakt meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.