Ga naar inhoud

Kim: 23 maart 2013: Dr Jeff Hoeybergs: Hofkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

mijn naam is Kimberly en ben net 20 geworden.

Ik ben in de hofkliniek (Jef Hoeyberghs) in Maaseik op consult geweest.

Ik was op dit forum aan het zoeken naar ervaringen die jullie met hem hebben, maar vind niet echt iets.

Heeft iemand bv laten doen bij dr. hoeyberghs? zo ja hoe was dit verlopen?

Ik laat namelijk op 23 maart een bv door hem uitvoeren.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kim,

Welkom op het forum :35:
Ben je ook nog ergens anders op consult geweest, of alleen bij de Hofkliniek?

Ik was op dit forum aan het zoeken naar ervaringen die jullie met hem hebben, maar vind niet echt iets.

Uhm nee.. er staat een enkel verhaal maar de meeste zijn toch een deurtje verder gaan kijken.
Die man is nogal in opspraak geweest dus ik kan me voorstellen dat een hoop dames er geen zin in hebben ( http://www.vandaag.be/tags/-/jeff-hoeyberghs )

Er is gisteren iemand op dit forum geopereerd bij hem, dus hopelijk volgt er nog een verslagje over hoe het haar is vergaan :35:

ps; ik heb je titel aangepast en verplaats naar de operatieverslagen. De dames die al een datum en kliniek hebben vastgelegd worden naar dat gedeelte verplaatst zodat alles overzichtelijk bij elkaar staat :D

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeybergs is een uitstekend plastisch chirurg, hoor. Uiteraard getuigen zijn media-optredens niet echt van een goede smaak en hij kan grof zijn tegenover zijn patiënten maar ondanks de indianenverhalen is en blijft hij dus een briljant chirurg. Het feit dat hij nog steeds vele klanten heeft, wil toch zeggen dat hij goede resultaten boekt maar als mens moet ik hem niet. Waarschijnlijk zal hij ook anders zijn op consultatie dan op TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren wordt het forum idd langzaam overspoelt door mensen die bij hem gaan/zijn geweest. Ieder zijn eigen keuze, maar als je bij een belgische arts wilt gaan dan zou ik persoonlijk eerder voor Plovier kiezen. Over hem zijn verschrikkelijk veel goede resultaten te vinden. Succes met je keuze, ga in elk geval bij meer dan 1 chirurg op consult...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, er komen opeens veel fans van hem binnen druppelen ;)

Hij zal idd wel goed werk leveren, maar ik heb helaas ook veel negatieve verhalen gelezen en alleen daarom zou ik het al niet meer aandurven.

Heel veel plezier met aftellen in ieder geval! Het gaat zo daar zijn en dan heb je mooie borsten :) Het is alle zenuwen meer dat waard! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het niet geplaatst mag worden sorry dan alvast! Maar ik vind de hechtigen van die filmpje heel lekijk gedaan en zo bruut! Natuurlijk weten we niet hoe onze pc's tewerk gaan tijdens onze bv hé, maar ik hoop toch niet zo bruut als hier op het filmpje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed dat je dat filmpje plaatst Me81. Dit mag zeker getoond worden.

En hoi Kim

Welkom op dit forum!

De reden dat hier niets verder over Hoeyberghs te vinden is, is dus omdat hij nogal in opspraak geweest is en dus niet gauw gekozen wordt :)

Om een aanvulling te geven op goede pc's in Belgie, kan ik zeggen: Demeyere van Artemedis in Gent. Zeer kundig chirurg :)

Hoeybergs is een uitstekend plastisch chirurg, hoor.

Niet om vervelend te zijn hoor, maar mag ik vragen waar je dat op baseert. Dat maakt het misschien wat beter te verteren voor de tegenstanders :)

Alvast bedankt he :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed dat je dat filmpje plaatst Me81. Dit mag zeker getoond worden.

Thanks :) De littekens zijn toch erg lelijk op het filmpje hé? Zijn zijn zo hoog en zo lelijk gehecht! Je zou denken dat als ze filmen dat hij dan beter zijn best doet voor een mooi resultaat? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat jullie zo reageren! Hopelijk opent het Kim d'r ogen en gaan ze nog op een ander consult. Heb ook veel negatieve verhalen gehoord. En........ Dit forum is er natuurlijk niet voor niets! Er staan zoveel goede adviezen en tips in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen het hechten, maar ook het knippen... In de keuken werk ik netter met mn vlees! Zijn mondkapje die hij niet eens netjes ophpidt tijdens de operatie. Heb net nog even op zijn site gekeken, vind hem ook verschrikkelijk duur. Mag het wel met gouddraad gehecht worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dat filmpje niet vinden? Wil het nu ook wel eens zien. ( moet nog wel bv ondergaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat jullie zo reageren! Hopelijk opent het Kim d'r ogen en gaan ze nog op een ander consult. Heb ook veel negatieve verhalen gehoord. En........ Dit forum is er natuurlijk niet voor niets! Er staan zoveel goede adviezen en tips in.

Idd, als mensen zulke reacties zouden geven voor ik geopereerd werd zou ik er met geen haar meer op mijn hoofd over nadenken om de operatie door te laten gaan. En het zijn niet enkel reacties hier, het zijn echte feiten zwart op wit.

Ikzelf zeg niet dat hij slecht is, maar de feiten spreken voor zich.

Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat het niet leuk is om dit te moeten lezen vlak voor een bv door hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar boven scrolt zie je het filmpje verschijnen :)

Misschien ligt het aan de iPad, kreeg hem namelijk niet geopend. Had de link ook al in google geplakt, maar kwam niet bij een filmpje. Zal morgen wel eens op de computer proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem ook gekeken op YouTube nadat ik hier dit had gelezen, vond hem erg ruig bezig schrok ervan! Ben toen meteen nog meer filmpjes gaan opzoeken van andere pc op YouTube. Nou dat ging toch wel even wat rustiger en netter.

Maar als een kerel zulke uitspraken heeft over vrouwen,zou ik er al niet meer heen gaan.

Maar ieder z'n eigen keus. Ben wel benieuwd na het resultaat. Zodat we misschien z'n resultaat kunnen zien :)

P.s. Filmpje kan ik ook niet zien op ipad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de meeste reacties zo lees dan lijkt het wel alsof iedereen iets slechts gehoord heeft maar niemand weet iets concreet te vertellen, feit is hij gaat op dat ene filmpje wat hardhandiger om met de patient dan in andere filmpjes die te vinden zijn van andere klinieken,maar hoe oud is dat filmpje al ondertussen al en hij heeft toch maar al jaren zijn eigen goeddraaiende praktijk. Waar ik mij ook vragen bij stel is mocht hij zulk slecht werk leveren dan zouden er wel meer klachten te lezen vallen overal, wat ik hier lijk te zien is dat de meeste mensen hem niet kunnen luchten,, wat ik ergens wel begrijp want hij is een wat vreemde kerel en recht voor de raap maar dit wil toch helemaal niet zeggen dat hij een slechte chirurg is. Ik heb liever iemand die rechtuit is als het over operaties gaat, zolang het resultaat maar goed is, de manier waarop maakt niet uit, het lichaam kan best wel wat hebben en ik denk dat hij dat als ervaren chirurg weet en de hardhandigheid van hem toont voor mij routine omdat hij perfect weet wat hij doet. Je mag niet vergeten dat het zijn job is en bij elke job die je vaak doet kweek je routine en dan lijkt het mss voor een ongetraint oog snel en bruut te gaan. Zoals lid curiosa gisteren had gepost had ze een heel aangename operatie gehad in de hoffkliniek en ze geneest heel goed, dus dat van die littekens in dat filmpje zal zo wel niet bij iedereen zijn, dat was een momentopname. Ik vind het lief dat jullie zo bezorgt zijn maar tot nu toe ben ik nog niet van gedacht veranderd omdat ik nog niets concreet tegen hem heb gezien. Natuurlijk twijfel ik wel een beetje maar dat zou ik bij elke chirurg doen, ik heb hier resultaten gezien van pc's die mij aangeraden worden en ook naar mijn mening geen fantastisch werk geleverd hebben, het hangt ook voor een stuk van je eigen lichaam af en je wensen, dus hoe dan ook het zal afwachten zijn:-)

goeienacht nog iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de meeste reacties zo lees dan lijkt het wel alsof iedereen iets slechts gehoord heeft maar niemand weet iets concreet te vertellen

Dat klopt .. er zijn hier zo goed als geen mensen die door hem geopereerd zijn en dus is er niemand die concrete persoonlijke ervaring heeft.

Maar als je graag concrete voorbeelden wil weten dan is dat ook prima.

Dus.. ipv alle artikelen, schorsingen en een enkele veroordeling hier neer te plakken heb ik besloten te kijken naar persoonlijke ervaringen van mensen die wél bij hem geweest zijn, reeds een operatie achter de rug hebben en ook weten waar ze over praten.

http://www.makemeheal.com/directory/viewall.php?userentry_id=2628

http://www.channel4.com/programmes/the-ugly-face-of-beauty/articles/nanette-alsop

http://lookyourbestuk.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=23599&start=0&sid=fc30c3e937330dba6663469b661da96d

Ik heb liever iemand die rechtuit is als het over operaties gaat, zolang het resultaat maar goed is, de manier waarop maakt niet uit

"When he came in I said "oh Dr Hoeybergh, will be implants be put over or under the muscle?", and he said "what we discussed yesterday." and i said " but I don’t recall you saying to me yesterday whether it will be over or under the muscle..." then he came about two inches away from my face, and shouted, i mean shouted "I AM NOT A DICKHEAD ALRIGHT" and started the sedation. i burst out crying straight away, so i don’t know if they are over or under. "

Dus .. :ph34r:

Je schrijft dat je nog niets concreets hebt gezien, en nog niet van gedachten bent veranderd.

Laat ik even 1 ding duidelijk maken : Ik post bovenstaande info, omdat ik dacht op te maken uit je verhaal dat er kwa resultaten weinig slechts te vinden is, en dat de kritiek enkel op hem als persoon gericht is.

Mijn doel is ook niet om je van gedachten te doen veranderen, maar om je te informeren van het gegeven dat er wél info te vinden is ook al dateert deze uit de tijd dat hij in de andere kliniek werkzaam was.

Same person, different location.

Dus nogmaals, het is geen aanval, geen veroordeling maar puur info die je wellicht wil lezen, wil je het niet... dan klik je de linken niet aan :35:

Ik weet dat het misschien als een persoonlijke aanval overkomt, al die kritiek, en iedereen die hem maar een klojo vind maar het is echt echt echt goed bedoelt en niet tegen jou als persoon gericht. Niemand vind het leuk om hier verhalen te lezen over een lid waarbij het misgaat en ik denk dat we daarom elkaar alleen maar dankbaar kunnen zijn als we elkaar info kunnen verschaffen.

Ik zeg heel eerlijk : Toen ik mijn pc na ging pluizen op alle mogelijke manieren vond ik NIKS NADA NOPPES wat negatief was. Ik stond 100% achter mijn beslissing, want dat had ik mezelf voorgenomen : Ik ga ergens heen waar de chirurg zeer goed staat aangeschreven en waar iedereen tevreden is.

Echter kreeg ik wel complicaties, en werd er ook opnieuw geopereerd.

In de periode dat ik net po was, tot aan nu heb ik hier veel vaker complicaties voorbij zien komen. Maar iedereen die me een bericht stuurt met "raad je hem aan?" geef ik net zo eerlijk antwoord als dat ik nu bij jou doe. Ik vertel mijn ervaring, ik geef de linken door van de dames waar het bij mis is gegaan en laat diegene zien wat er bij hem zou kunnen gebeuren.

Ik wens je heel veel succes met wat je ook besluit, het zal mij een dikke worst wezen .. als je maar mooie boobs krijgt :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het er ook niet om dat ik hem niet mag, maar gewoon om de bewijzen die er zijn dat hij als veel slechte operaties heeft uitgevoerd. Onlangs was er nog een programma op waarin getuigen waren over een slechte ervaring met hem.

En daarbij dan nog, er zijn heel veel pc's die een lichaam beoordelen zonder een onbeleefde boer uit te hangen.

Maar zoals al zoveel gezegd, als jij maar een goed gevoel hebt en over een paar weken prachtige borsten heb is het goed hé! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Jeetje.....ik ken de beste man niet, maar ik heb m dus ff gegoogled. Ben erg geschrokken (aan de ontbijttafel, bah...ik had meteen geen trek meer)

Ik ben het helemaal eens met Piepke. Ik vind deze site in 1 woord geweldig..iedereen probeert mee te denken, elkaar een beetje te steunen etc...en vooral elkaar van informatie voorzien.

Niemand geniet (als het goed is ;)) van negatieve verhalen en voorkomen is beter dan genezen.

Maar alleen jij neemt de uiteindelijke beslissing. Persoonlijk zou ik het erg fijn vinden om van alles te horen, ook negatieve dingen zodat ik tot een juist besluit kan komen. Het zou toch erg zijn als je achteraf dingen te horen krijgt en dan denkt: waarom zei niemand wat!!

En even bij n andere pc langs gaan is helemaal niks mis mee....integendeel.. Juist door te vergelijken zal je meer of juist minder achter je pc staan.

Ik weet ff dr naam niet meer (sorry, ben zoveel aan t lezen op de site) heeft pas n ingreep laten doen ondanks de verhalen en ze is erg tevreden. Zo kan het natuurlijk ook. Het gaat er om dat jij je goed voelt.

Succes

Ik zie nu pas dat ik op de eerste pagina reageer.....pffff....ik moet toch echt ff wat beter opletten.

Misschien heb je dus helemaal niks aan mijn opmerkingen haha..

X Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.