Ga naar inhoud

Kim: 23 maart 2013: Dr Jeff Hoeybergs: Hofkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel veel succes vandaag! Benieuwd naar je verslag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn verslagje van mijn operatie .We moesten om 7.00u in Maaseik zijn, dus om 5u opgestaan en om 6 u vertrokken. De rit duurde heel lang door de zenuwen :22: . We waren om 6.45 u aan gekomen en ik kreeg meteen een kalmerend pilletje.

Ik heb nog even moeten wachten voor ik werd geroepen door jef hoeyberhgs om foto's te nemen. Hij vertelde me dat hij een prothese van 505 cc zou gebruiken, daar was ik wel blij mee :).

Dan mocht ik naar de operatiekamer, moest ik me omkleden en kreeg een schort en een kapje opgezet. Nog even die suppo steken :46: en daarna mocht ik plaats nemen op bed.

Er werden nog enkele vragen gesteld en terwijl werd de infuus gestoken. Daarna mocht ik plaats nemen op de operatietafel. Toen werd er langs de infuus alles ingespoten, het laatste wat ik herinner was dat jef alles aan het tekenen was en toen viel ik in slaap .... De laatste minuten was ik al eerder wakker en hoorde de gesprekken half van de operatie. Ik hoorde de verpleegkundige zeggen dat ze direct klaar waren (ik was nog verdoofd dus voelde niks). Daarna was ik toch nog even ingedommeld.

Wanneer ik wakker werd lag ik plots terug in het bed, vraag me niet hoe ik daar geraakt ben :45: Ik had al stiekem onder de lakens gekeken en vond ze prachtig, had zelfs geen blauw plekken ofzo.

Ze zeiden dat ik nog even mocht slapen, maar dit lukte niet. Ik kreeg een blikje cola aangeboden om wat bij te komen. Ik voelde me zeer goed en was goed wakker, daarna mocht ik me terug aankleden en mijn vriend stond me al op te wachten in de kamer ernaast.

We kregen nog enkele medicijnen mee en nog enkele adviezen. Ik mocht snel vertrekken. De terug weg viel ook heel goed mee. Tot nu toe heb ik alleen maar een drukkend gevoel in mijn borsten. Hopelijk blijft het zo. Momenteel nog geen pijnstillers ingenomen, maar zit nog wat onder verdoving denk ik maar tis toch al meer dan 5 uur geleden dat ik geopereerd ben opt moment dat ik dit schrijf.

Overall, ik ben zeer tevreden over jef hoeyberghs.

Dit was mijn kort verslagje

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :35:

Fijn dat je al zo snel weer op de been bent, en zo helder haha!!!

De pijn zal morgen wel erger zijn, maar dat zal voornamelijk spierpijn zijn die je voelt, maar als je je gewoon aan je schema van medicatie houd ( ook snachts) dan zul je een soepel herstel hebben. Zeker omdat de pijn je nu ook meevalt.

Heb je nu een soort van bh gekregen om te dragen, of is het verband wat onder borsten zit voldoende ondersteuning?

ZOu wel ideaaaal zijn, geen klemmende bh :45:

Super dat het allemaal zo goed is verlopen, neem je rust, en een goed herstel verder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ peipke

Ik heb gwn een sportbh aan die ik gisteren nog gekocht heb en dan daaronder maandverband :46: , hij past perfect het is een 80D.

Ik vraag me alleen af of mijn borsten nog kunnen groeien de pc wou niet meer dan 505 cc gebruiken.

Ze zijn achter de spier geplaatst. Heeft iemand een idee?

groetje kim

ps mijn eerste fotos staan in mijjn gallerij

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 dag po en heb heerlijk geslapen, alleen smorgens wakker geworden omdat ik een stijve nek had van altijd op mijn rug te liggen.

Ik neem alleen de pijnstillers (naproxen) in die ik van het Hoffkliniek kreeg ( 2 keer per dag). Ik heb niet zoveel pijn alleen maar spierpijn en blauweplekken.

Uit bed en zetel komen is het moeilijkste voor de rest lukt het vrij goed. Bij het wassen ben ik even moeten gaan zitten, ik was misselijk, maar na een koek en cola gedronken te hebben ging dit al veel beter. Ik ben ontzettend blij met mijn boobs :1bouncingboobs: Ik ben echt blij dat ik geen andere pijnstillers moet nemen. Ik kan al vrij goed mijn armen gebruiken.

Voor de operatie dacht ik dat ik de eerste dagen allleen maar in bed of de zetel zou kunnen liggen/zitten, maar ik loop hier al goed rond :101:

Nu denk ik die zenuwen waren nergens voor nodig :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een klein vraagje mijn rechterborst borrelt soms.

Ik heb hier wel al gelezen dat dit normaal is maar als ik ter hoogte van mijn nek lichtjes duw kraakt het.

Is dit ook normaal en hoe komt het dat het dan zo hoog in mijn nek is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superfijn Kim!!

Let goed op dat je niet teveel gaat doen he :17: Geen pijn betekend niet dat het geen wond is. Niet dat je al volop weer je bezigheden oppakt ;)

Gewoon misbruik maken van je positie, en lekker rustig aan doen :35:

Ziet er goed uit hè, je foto's! Ben heel benieuwd hoe het verloop is met die prothesen die Hoeyberghs gebruikt.. of we die nog gaan zien zakken of niet.

Deze worden toch in principe meteen op de juiste plek 'aangebracht' dus daar ben ikzelf wel heel benieuwd naar :D

Goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Ik zat al te kijken... ik denk : waarom moet bb zo lachen. Ik zag het niet :17:

Maar het kwartje is gevallen hoor :45:

Je schreef Peipke, kim.. ipv Piepke! En dat is geen ramp, het is alleen onderling hilarisch, omdat die verspreking nogal vaak gebeurd en de woordverspreking in de buurt komt van een soort van seksuele handeling zeg maar :P Daar hebben we al vaak om moeten lachen, vandaar ;)

Hoe gaat het vandaag met je? Nog pijnvrij? :43:

Grtjs Peipke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat al te kijken... ik denk : waarom moet bb zo lachen. Ik zag het niet :17:

Maar het kwartje is gevallen hoor :45:

Je schreef Peipke, kim.. ipv Piepke! En dat is geen ramp, het is alleen onderling hilarisch, omdat die verspreking nogal vaak gebeurd en de woordverspreking in de buurt komt van een soort van seksuele handeling zeg maar :P Daar hebben we al vaak om moeten lachen, vandaar ;)

Hoe gaat het vandaag met je? Nog pijnvrij? :43:

Grtjs Peipke

Ja sorry, was misschien niet helemaal duidelijk voor anderen, maar idd Piepke.... Dat was waarom ik moest lachen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat heel goed met mij, gisteren voor het eerst terug een gewoon t-shirt kunnen aan doen.

Ik kan me al terug helemaal zelf aankleden.

Het opstaan vind ik het moeilijkste want dan zijn mijn borsten en armen stijf, maar overdag hou ik het rustig en heb ik weinig pijn, af en toe een steekje als ik te wild ben met mijn armen.

Wondes zijn mooi genezen, er komt nog amper vocht uit.

De laaste 2 dagen vergeet ik soms dat ik een bv heb gehad want dan ben ik te wild. :44:

Woensdag mag ik terug gaan om de draadjes eruit te laten halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zijn mijn draadjes eruit gegaan.

Ik ben nu 12 dagen po en heb een vraagje.

Ik was lang opzoek naar werk (kinderverzorgster), ben gisteren gaan solliciteren en er is een kans dat ik gekozen wordt.

Alleen zou ik dan maandag moeten beginnen. (ik heb niets vertelt van mijn operatie).

Wat denken jullie zou dit kunnen? Het zijn kindjes van 0 tot 2.5 jaar.

Ik kan zelf al terug autorijden, stofzuigen, aankleden,afwassen,....

Zou dit lukken?

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoeh.. dat zou baaaaalen zijn zeg als dit uitgerekend nu samen zou vallen :(

Ik hoop dat je de baan krijgt, maar het punt is wel dat je die kleintjes echt non stop tilt...

die zijn niet zelfstandig genoeg he :(

Voeden, in de box, uit de box, in en uit bed, verschonen, troosten.. er is geen middenweg zeg maar :17:

De meeste mama's hier lopen al tegen het probleem aan met 1 klein kindje, laat staan als het je werk is en je heel de dag wel MOET.

Misschien dat je kwa gevoel wel aan het werk kan, maarja... je kapselvorming hè ;) Die denkt er anders over.

Máár anderzijds heb je die pur prothesen, en hoe die reageren heb ik echt geen flauw idee van om eerlijk te zijn.

Vraag het eens aan Hoeyberghs, die heeft ervaring met die implantaten en die zou echt precies weten wat wel of niet kan/mag.

Succes joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey iemand vm familie heeft bv gehad van hem....heel tevreden...minder over liposuctie...zeer lelik gedaan....verd hd huh vd sali.egevulde implantaten ingedaan...eentje is gn lekken en kleiner geworden....dus zou zegen...doen....zeker de moeite... mr ga vr goed implantaten xxw

*edit* oei sorryyy ben echt veeeeel te laat hiermee hha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, iemand van familie heeft bv gehad van hem....heel tevreden...minder over liposuctie...zeer lelijk gedaan....

Verder had hij van die saline gevulde implantaten erin gedaan...eentje is gaan lekken en kleiner geworden....

Dus ik zou zeggen...doen....zeker de moeite... maar ga voor goede implantaten xxx

Oh jeej... ik probeer aan te passen wat ik dénk.. dat er bedoelt wordt :45:

Nou Kim, gelukkig heb jij er geen salie inzitten ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.