Ga naar inhoud

Elien : 11 maart 2013 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey, Ik zit al enkele jaren met een borstvergroting in mijn hoofd, maar elke keer probeer ik het opzij te schuiven omdat ik wel bang ben voor de complicaties! Op 18 februari heb ik een afspraak met dr plovier, ik hoop echt dat ik me daar goed ga voelen en eindelijk de beslissing kan nemen en er mee door zet! Na drie zwangerschappen zijn mijn borsten echt verdwenen, ik zou zo graag eens als een gewone vrouw een bh of een bikini kunnen kopen zonder me slecht te voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik hoop het! veel vragen heb ik eigenlijk niet, er staat zo veel verschillende informatie op het internet dat je het niet meer weet!! heb veel goede dingen over dr plovier gelezen en hoop dat hij met zijn ervaring er iets mooi van kan maken! 1 ding weet ik zeker en dat is dat ik ze niet te groot wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

Neem een foto mee van de grootte van borsten die je graag zou willen. Plovier schijnt daar heel goed mee overweg te kunnen, lees ik hier vaak :)

Succes!

En over complicaties... ja, die kunnen bij iedere operatie optreden, en je hoeft maar net pech te hebben. Van de andere kant.... de kans is groter dat je geen complicaties krijgt, dan dat je ze wel krijgt :)

Als je je aan de adviezen houdt, dan beperk je het risico ook wel weer.

Denk maar zo: er zijn er je al veel voor gegaan, en het gros is heel blij :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties, ben blij dat ik dit forum gevonden heb!!! Ik kijk er enorm naar uit, de twijfels zullen er wel bij horen. Ik ben inderdaad aan het rondkijken voor foto's maar vind dit niet zo gemakkelijk, er zitten heel veel mooie tussen! ik ga al blij zijn als ik gewoon terug borsten heb,Na 3 kids en borstvoeding heb ik nu nog een 75 a !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hahah spannend he!!

Maarre, die foto's kun je overal van internet afplukken. Mooiste zou nog zijn als het foto's zijn van iemand in het geheel.. dan is het formaat wat redelijker in te schatten.

Gewoon via Google zoeken : breasts.. boobs, breast augmentation enz.

Je kan de fotos op een stickje zetten als je geen pinter hebt, kijkt hij even op de pc :35:

Succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog eens rondkijken, maar was eigenlijk aan het twijfelen of ik wel foto' ging meenemen! Ik vind het heel moeilijk om aan een foto te zien welke maat het ongeveer is! Ik zou graag borsten hebben die in verhouding met de rest van mijn lichaam zijn, en ik hoop dat de pc mij hier raad kan in geven, heb veel mooie foto's gezien maar ook verschil in maten als ik deze meeneem gaat hij waarschijnlijk denken dat ik niet weet wat ik wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat bij Plovier toch???

Nou, dan leg je er maar bij neer dat een cupmaat noemen geen zin heeft ;)

Je hoeft geen maat te noemen bij Plovier, simpelweg omdat de maat 9 van de 10 keer niet overeenkomt met het beeld dat we in ons hoofd hebben.

Stel.. je wil een c cup... je hebt die ooit op een foto gezien.. mooie volle maat.

Echter pas je met prothesenboobs als heel snel in die c cup, terwijl je in je hoofd toch echt een groter beeld had zitten van die c cup.

Juist daarom zou ik foto;s zoeken van boobs die jij mooi in verhouding vind met de rest van diegene haar lijf.

Ik vind de mijne mooi in verhouding, en dat vond plovier ook..maar ik geloof dat niet iedereen dat vind :45:

Daarom zijn die foto;s misschien een handige richtlijn voor Plovier om naartoe te werken.

Hij werkt voor een zeer groot deel vanaf fotos, en hij zal je ook vragen of je geen foto hebt als voorbeeld zodat hij zich juist een beeld kan vormen van wat jij mooi en niet te groot (of te klein) vind :35:

Gewoon een tip ;) Niks moet, alles mag :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om mijn titel aan te passen, maar je gaat me nog een keer moeten helpen piepke want de datum is 11 maart!!! jaja had nog een foto gevonden hier op het forum zelfs en ik had toch Wel het gevoel dat hij begreep wat ik bedoelde!!! en nu maar aftellen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Spannend hoor. Heb je nog foto's mee genomen? Ik heb ook een consult bij hem gehad en hij vroeg direct naar foto's . Noemde idd geen cub maat. "Ik maak wat jij wilt hebben" zei hij toen. Wat ik wel vaak lees op de forums, is dat Plovier vaak meer plaats als je hem z'n gang laat gaan. Dus wees wel duidelijk als je echt niet groter wil. Maar daarin tegen lees je ook veel, dat de meiden na de bv toch weer iets groter hadden gewild en daar heeft Plovier duidelijk ervaring in. Ik heb nog nooit gelezen dat iemand vond dat de bosten te groot waren. Veel succes! Ik mag trouwens 8 maart, dus ben ook aan het aftellen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey corine, ja ik had de ipad meegenomen zodat ik foto's kon laten zien van op het forum hier! Inderdaad ik heb hier ook al enkele keren gelezen dat plovier de borsten soms groter maakt dan gevraagd, maar ik had toch het gevoel dat hij me begreep!! Andrea28, super dat ik zo snel al kan, ben er al lang genoeg over aan het nadenken!! Het kan niet snel genoeg 11maart zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan niet snel genoeg 11maart zijn!

Nou hè, hoe kun je zo naar een datum toeleven. We lijken wel een stel kinderen die wachten op pakjes avond. (En wie mag dan uitpakken??) whoehahahaha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad net kleine kinderen!! Elke minuut van de dag spookt het door mijn hoofd, ben nog wel steeds bang van complicaties want je leest zo veel maar daar mag ik niet te veel aan denken!!! Ik had beter mijn vragen opgeschreven tijdens het consult want ben veel dingen vergeten te vragen!!!! ik heb zelfs niet gevraagt hoeveel cc hij in gedachten had, hij heeft me wel de prothese laten zien maar heb geen flauw idee hoeveel het was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,

Ontzettend gefeliciteerd met je datum !

Ik ben een zeer tevreden klantje van plovier haha .

Ben op 31 maart 2012 geopereerd en ben elke dag blijer met mn borsten .

Nu helemaal ze worden zachter en elke dag weer mooier .

Als je ook even bij mn foto's wilt kijken ben je welkom ( even vriendjes verzoek doen)

Ben zelf 183 cm en 64 kilo .

Groetjes !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super nog iemand die bij plovier is geweest, heel mooie foto''s trouwens!!!

Leuk om te horen dat je zo tevreden bent, had hij bij jou ook meer geplaatst dan je had gevraagd???

Ik heb hem toch wel duidelijk gemaakt dat ik ze niet te groot wil want ben 1,68m en weeg 48 kg.

Al maar goed dat ik niet lang moet wachten want wordt er zo zenuwachtig van!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wel een beetje meer geplaatst .

Heb ook aan gegeven dat ik ze niet te groot wilde.

Had wel een foto bij me hoe ik het wilde.

Keek laatst de foto's die ik bij me had , maar moet zeggen dat heeft ie mooi nagemaakt .

Tis zowat schilderen zo goed.

Jaa zenuwslopend he !!

Nog even en je hebt het gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.