Ga naar inhoud

Elien : 11 maart 2013 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey, bedankt allemaal!!! Ja ik heb liters water en thee gedronken en voel me echt supergoed, ik heb niets genomen voor de misselijkheid, deze morgend was het over, ik denk dat de medicatie goed werkt bij mij want ik heb eigenlijk bijna geen pijn!! Ik heb nu wel geen grote protheses, misschien doet dat minder pijn, ik weet het niet?? Het meeste last heb ik als ik op.mijn rug lig en wil rechtkomen, dit is onmogelijk al maar goed is mijn man in de buurt om me een duwtje te geven!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elien,

Profitiat met je nieuwe aanwinsten!! Super dat je niet zo veel pijn hebt! khoop dat dat bij mij ook zo gaat zijn, normaal ging er bij mij ook maar tussen de 250 en 300cc geplaatst worden, dus duimen maar! Nu ben ik ook al wat gerustgesteld dat Plovier ook effectief luistert als je zegt dat je niet te groot wil gaan. :35: Nu kan ik helemaal niet meer wachten!! Nog twee weekjes geduld! Zucht!

Rust maar veel en rustig aan hé meis!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ona!!! tegen mij had hij voor de operatie gezegd, 260 of 280 en hij heeft zelfs de kleinste genomen! Dus als je duidelijk je wensen verteld houd hij er echt rekening mee!! ik had op de dag van de operatie ook nog foto's mee en die heeft hij nog bekeken!! Nu begint het voor jou af te tellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je breast augmentation intikt op google kom je op amerikaanse sites, hier kon je de maat zelf kiezen en staan mooie foto's op, zal sewens eens zien ik de site nog vind want weet de juiste naam niet!!! Hier had ik enkele foto's van en op het forum had ik die van leah, margarehta omdat ik deze heel natuurlijk vond en dan nog een foto van borsten die ik te groot en te bol vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag niet zo een supper dag als gisteren, mijn linkerborst heeft nog geen pijn gedaan, kan met mijn linkerarm dan ook veel beter bewegen maar de rechterkant voelde ik al onmiddellijk na de operatie en doet nu ook nog meer! maak me waarschijnlijk weer onnodig zorgen maar vind het verschil in pijn wel groot tussen links en rechts! Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

2de dag is de ergste dag, zeker met dual plane, zeggen ze.. Na dag 3 gaat het langzaamaan steeds wat beter :)

Verschil tussen links en rechts kan groot zijn.... Slik je je pijnstilling goed?

Let erop dat je geen rode plekken krijgt, of koorts (al is dat lastig te bepalen als je pijnstillers slikt natuurlijk). Maar ga je je grieperig voelen, dan moet je wel even contact opnemen met de kliniek.

Sterkte!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB ik neem mijn pijnstilling goed in hoor, maar ik vrees dat ik nog bijwerkingen van de narcose heb, ben geregeld misselijk en stikkapot!! alleen pijn in mijn rechterborst en in de linker echt niets!! ik wilde het douchen nog een dag uitstellen maar misschien moet ik het toch maar doen want anders kan je toch niet zien dat je rode plekken hebt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elien,

Ik vond het ook erg eng om de eerste keer de BH uit te doen. Ik deed het heel voorzichtig en mijn man stond erbij (kon hij ze opvangen als ze eruit zouden vallen haha) :01: Dat was heel griezelig, maar toen ik eenmaal onder die douche stond........... HEERLIJK!!! Ik denk dat, zoals zo vaak, de eerste keer bij iedereen spannend is. Wat die eerste keer ook is... :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, vatte het niet op hoor als een verwijt!! Vind het super dat jullie altijd raad weten!!! En inderdaad heel eng om de eerste keer die bh uit te doen, vind het een echt marteltuig maar langs de andere kant voel je je ook veiliger omdat ze niet kunnen bewegen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weten jullie vanaf wanneer de zwelling wat afneemt!! Heb vandaag de bh een stand groter gezet en de band iets losser, kreeg bijna geen adem en mijn rechterborst begon er een beetje gek uit te zien doordat al het vocht door die band naar beneden werd gedrukt!!! Ook mijn buik zit vol met vocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ja gewoon even een gaatje of wat losser zetten hoor,

dat heb ik ook gedaan. Dat helpt ook bij de vochtafvoer naar je buik

als de kliniekBH te strak zit blijft het vocht in je boobs zitten, bij mij iig ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat ik die bh wat losser heb gezet, voelt veel beter aan! Een echte zwangerschapsbuik , ik ben precies een maand of 4 zwanger!!!

Ik heb nog een domme vraag, maar ik lees hier altijd dat de protheses nog kunnen zakken, maar kunnen ze dan niet onder de spier vandaan zakken????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het wat verlichting geeft :) Lekker is dat he ;)

Nee hoor,ze zakken niet onder de spier uit. De pocket is zo gemaakt, dat ze mooi blijven zitten waar ze horen. Met het loslaten van de spier, krijgen ze gewoon net dat beetje meer ruimte dat ze nodig hebben om goed te gaan zitten. En het is ook niet zo heel veel wat ze moeten zakken. :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om te reageren, mijn fantasie slaat helemaal op hol soms!!!!! Zal blij zijn als we een paar weken verder zijn dat ik me wat gerust ga voelen!

verschiet nog elke keer als ik mijn bh uit doe!! Toch even wennen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.