Ga naar inhoud

Elien : 11 maart 2013 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ben 1.60 m en weeg 53 kg en heb aan de hand van foto's uitgelegd wat ik wou van grootte en vorm en hij heeft ze perfect nagemaakt. Zei ook niet groter als een D en het is een E geworden maar dat is erg relatief. Een 75E is een stuk kleiner dan een 85C. Op internet zie ik soms foto's van babes met een D cup die veel grotere boobs hebben dan de mijne. De vraag is of die dan echt een D hebben want wat ik vroeger als een D aanzag is in praktijk meer een E of F cup. En het went snel hoor.

Ik wou een zo natuurlijk mogelijk resultaat en geen opgeplakte bollen. Hij vroeg net voor het ok, ook als ik dan een maat kleiner moet gaan, ik zei ja, maar achteraf was het niet nodig.

Als je echt met foto's aantoont wat je wil en niet wil dan mag je zeker zijn dat hij ze perfect namaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Stom is dat he.... Die horrorverhalen....

Maar van de andere kant is het ook goed om goed op de hoogte te zijn. Er kan altijd een complicatie optreden, dat is nou eenmaal het risico van een operatie.

Echter, probeer je daar niet te druk over te maken. Dat is gewoon het risico dat je loopt als je kiest voor grotere boobies. Het gaat ook heel vaak goed. Alleen de complicatieverhalen maken meer indruk ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn vader op de hoogte gebracht van mijn plannen, hij reageerde niet zo positief wat ik wel verwacht had maar voel mezelf er helemaal down door!!!! Ik twijfelde of ik het wel ging vertellen maar kon het niet laten we zijn altijd 2handen op 1 buik en vertellen altijd alles! hebben jullie het tegen veel mensen verteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik het tegen mijn vader vertelde, kon hij alleen maar 1 vloekwoord uitbrengen en daarna is er geen woord meer over gezegd. En toen... enkele maanden later, toen ik ze had..... Hij was bij mij thuis.. Was 5 minuten binnen en toen zegt ie, met een scheve lach op zijn gezicht: Nou, jij bent ook uhm flink geworden :45:

Ik zeg: pap, wil je koffie of toch maar liever een biertje?

Omgeslagen als een blad aan een boom dus :152:

Komt dus goed, Elien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elien, juist omdat je papa 2 handen op 1 buik met je is, is hij geschrokken en bezorgd.

Er is geen 1 ouder die graag hun kind de operatietafel op ziet gaan.

Echter... als ze eenmaal de tijd hebben om dit voor zichzelf te verwerken, dan komt al snel de gedachte bij ze op dat je nu wel ongelukkig moet zijn en dat je de operatie maar voor 1 ding doet, en dat is om je beter te voelen.

Hoe groot de angst voor de operatie dan ook is, dan overwint toch het gevoel dat je je kind happy wil hebben. Het is een lastig contrast : Risico vs geluk!

Mijn vader ( en moeder) weten niet dat ik geopereerd ben. Maar als ik mijn vader vertelde dat ik zwanger was, dan was zijn reactie steevast : Godverdomme!! Daar gaan we weer met die ellende ( bevalling) !! ;) ;) Die wilde verder dan ook niks meer horen of zien, totdat het kindje geboren was en die vroeg expres niet hoe de bevalling was gegaan. Mijn gezicht nadien kon hij al niet aanzien :45:

Dus ik snap dat het voor jou ook even dubbel aankomt zijn reactie, maar geloof me. .. jouw papa gaat echt wel happy zijn als jij happy bent :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover!!!! Man wat heb ik zenuwen, niet te doen!!!! ik heb hier zoveel gelezen de laatste weken en toch heb ik het gevoel dat ik niet weet waar ik voor sta. Mijn vader is er nog altijd niet over te spreken maar ik ben toch blij dat ik het verteld heb, ik begrijp hem wel, ik zou het ook niet zo leuk vinden als mijn dochter het later zou laten doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal, ik zal het nodig hebben!!! ik vrees dat ik vannacht geen oog ga dichtdoen! hopelijk kan ik morgen al iets schrijven maar dit zal afhangen van hoe goed ik me ga voelen!!! Ga straks nog wat foto's trekken want heb dit nog steeds niet gedaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is, is alles al achter de rug. Hopelijk is alles goed gegaan en heb je niet teveel pijn. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, hier een verslagje van gisteren!! Gisteren om 9.30uur naar beclinic vertrokken omdat het hier al sneeuwde, met als gevolg dat we daar natuurlijk een uur te vroeg waren!! daar aangekomen mochten we direct naar het kamertje waar ik die dag mocht verblijven en dan was het wachten tot iedereen zich was komen voorstellen!! eerst kwam de anesthisist( een vriendelijke dame), dan een verpleegster (een buitenlandse die niet zo goed naderlands kon maar wel zeer vriendelijk en bekwaam) en als laatste kwam plovier nog lang om tekeningen te maken en geweldige foto's te trekken, ook werd alles nog eens doorgenomen wat ik juist wilde, heb hem dan ook nog eens duidelijk gemaakt dat ik zeker niet te groot wilde!! Een vijftal minuten later kwam de anethesist mij halen en konden we naar de operatiezaal gaan, mocht daar op de operatietafel gaan liggen die lekker verwarmt was en kreeg een infuus en weg was ik ( al die stress voor niks gehad) 1,5 uur later werd ik wakker terug in mijn bedje, volgens mijn man was ik al langer wakker maar vertelde ik veel onzin en vroeg telkens hetzelfde, weet ik dus niks meer van!!! de pijn was goed te doen, alleen een druk op mijn rechterborst! om 17.00 uur was ik goed genoeg om naar huis te kunnen, kwamen we recht in de file terecht door de sneeuw en werd ik suppermisselijk in de auto ( al maar goed had ik een emmer bij) thuis de hele avond nog ziek geweest !!! deze nacht niet zo veel geslapen maar voel mezelf eigenlijk wel best ok, alleen die bh spant zo erg en ze blijven precies maar opzwellen!!!! So far, so good!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu maar herstellen! Veel beterschap en van de zomer lekker genieten van onze nieuwe Boobies! Van harte gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb 260cc van sebin gekregen, het lijkt niet veel maar voor mij is dit heel wat, vind ze meer dan groot genoeg, ze zitten hellemaal tegen elkaar gedrukt in de bh!!! Ik ben blij dat plovier goed men wensen heeft opgevolgd want was bang om met gigantische borsten wakker te worden!!! morgen mag ik in de douche,maar weet niet of ik dat al ga doen, ben een beetje bang om die bh uit te doen vrees dat ik hem nadien niet meer aankrijg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geholpen door Plovier en erg tevreden. Ik heb een voorbeeld meegenomen voor de vorm van de borsten en gezegd dat ik ongeveer een F cup wilde (ik ging voor een wissel, want had 8 jr geleden al een vergroting gehad)

Mijn borsten zijn nu een kopie van mijn plaatje en inderdaad maat 75F (kleineG) Ik ben er super gelukkig mee! Ik kan niet wachten tot de zomer begint en de uitgesneden truitjes en bikini's weer aanmogen.

Gr, Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.