Ga naar inhoud

Wat kan je na een BV niet/nooit meer doen?


Kimmetje91

Aanbevolen berichten

Spannend! Ik heb ook een kantoor baan en ga as. Maandag weer aant werk, bij vorige ook na een week aant werk gegaan. Is altijd afwachten welke maat het zal worden. Ging met 310cc van een lege C naar een E. Ben benieuwd naar je verslagje volgende week

ik zal het je zeker laten weten! Veel succes in elk geval ondertussen jij! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie
wat je niet meer kunt doen is je oude bh's aantrekken ...hihihihihi

:152:

Buiten dit intellectuele antwoord van Demi, zou ik hier niets zinnigs aan toe kunnen voegen, want ik weet het gewoon niet

Gewoon happy verder leven dus, met boobs :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het echt zeker dat je niet meer op de trilplaat mag?!
is het echt zeker dat je niet meer op de trilplaat mag?!

Kan niet zeggen of het niet of wel mag, maar als je erop googled (lang leve google) wordt je er niet vrolijk van. Dus ik zal het sowieso niet proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjaaa.... ik zou het echt niet weten , naar mijn idee zou je gewoon alles weer kunnen doen.

Oh gelukkig, lees net op internet dat het niet uitmaakt:

Hoogte- of luchtdrukverschillen hebben geen invloed op de implantaten. Het is wel aan te raden om met het uitoefenen van extreme sporten te wachten tot dat u volledig hersteld bent van de behandeling en de implantaten goed op hun plaats zitten.

:3:



Ik vraag het voor de zekerheid ook nog wel na. Zou wel balen zijn, want ik duik graag naar een meter of 30. :D

dit lijkt mij juist anders zouden wij nooit meer op vakantie kunnen gaan met het vliegtuig !!!! ( zou een rommel worden met ontploffende Boobs ! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Lise, dat ligt een beetje aan de hoeveelheid cc's ;)

En nooit zonder bh is natuurlijk onmogelijk, denk aan douchen , zwemmen enz

Bij wat zwaardere protheses is het gewoon verstandig om in ieder geval je bh zovaak mogelijk te dragen voor het behoud van de vorm en om de huid niet te zwaar te belasten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is wel balen als ik niet zonder bh mag lopen...

Ik heb wel maar 300cc dus dat is best weinig misschien mag het bij mij wel?

Je mag toch wel even zonder BH rond lopen? Ik kan me bijna niet voorstellen dat et niet zou mogen, al snap ik wel als je grote prothese hebt en je loopt vaak zonder BH dat je je huid veel belast ermee. En natuurlijk om alles zo mooi te houden is het misschien wel verstandig BH zoveel mogelijk te dragen maar dat is met 'natuurlijke boobs' toch ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er ook niet om dat je nooit meer zonder bh zou mogen lopen, maar wat piepke al zegt, het is wel voor het behoud van de vorm en zo, dat je het het beste wel zoveel mogelijk kunt doen. Een avond in een strapless jurkje, zonder bh, als je niet te veel danst, dat zal echt geen probleem zijn...

Je ziet meestal zelf wel, wanneer je te vaak zonder bh gelopen hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Ik las dit over de trilplaat, de meningen zijn verdeeld, dus ik ga het risico maar niet nemen...

https://sites.google.com/site/klachtensiliconen/home/lotgenoten-ervaringen/Ervaringen-van-vrouwen/implantaten-lek-door-trilplaat-powerplate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeejtje, wat erg voor haar :(

Verhaal klinkt erg plausibel, geloof het wel dat dat gebeurd.

Daarnaast is de trilplaat sowieso niet best voor de gewrichten, slijtage van de kussentjes tussen de gewrichten is moordend.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dit over de trilplaat, de meningen zijn verdeeld, dus ik ga het risico maar niet nemen...

https://sites.google.com/site/klachtensiliconen/home/lotgenoten-ervaringen/Ervaringen-van-vrouwen/implantaten-lek-door-trilplaat-powerplate

Wat ik jammer vind hieraan, is dat powerplate afgeraden wordt.. Maar het enige dat als een paal boven water staat is dat het niet goed is als je kapotte implantaten hebt...

De prothesen zijn gecheckt op hele hoge druk, dus of implantaten kapot zouden kunnen gaan van fitness, is volgens mij afhankelijk van de kwaliteit van het implantat en de kwaliteit van plaatsen... Lijkt mij echter, dat implantaten niet zomaar kapot gaan bij fitness e.d.... Nooit iets van gelezen in een onderzoek...

Het verspreiden door je lichaam van de siliconen, als je implantaten al kapot zijn, dat is natuurlijk logisch.. Bij elke beweging, verspreid je dan iets door je lichaam.. dus ook bij fietsen, bij sex en bij andere lichamelijke activiteiten..

Laat je niet te bang maken door SVS.. Er zullen vast mensen zijn met klachten, en zeker als er siliconen door je lijf verspreid zijn door kapotte implantaten, maar bij normaal gebruik, van goede implantaten, zie ik geen beren op de weg.. Dat het maar eens bewezen wordt, dat er een link is tussen fitness en kapot gaan van implantaten.. Er zijn zoveel meiden die aan fitness doen, met implantaten... Dan zou er echt al meer over bekend zijn..

Denk ik....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zit het met kracht oefeningen dan? bodypump en paaldansen? ik vroeg of ik na 6weken dat weer mocht oppakken.. dat vonden ze te vroeg omdat dat te zwaar is.....

weet iemand hoelang ik daarmee moet wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zit het met kracht oefeningen dan? bodypump en paaldansen? ik vroeg of ik na 6weken dat weer mocht oppakken.. dat vonden ze te vroeg omdat dat te zwaar is.....

weet iemand hoelang ik daarmee moet wachten?

Ik denk 3 maanden maar zou het aan je pc vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zit het met kracht oefeningen dan? bodypump en paaldansen? ik vroeg of ik na 6weken dat weer mocht oppakken.. dat vonden ze te vroeg omdat dat te zwaar is.....

weet iemand hoelang ik daarmee moet wachten?

Ik mag het wel hopen...

Ik fitness me suf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het weer vergeten aan Nio te vragen, maar mag je eigenlijk naar een chiropractor? Google levert alleen 1 horrorverhaal waar een vrouw het niet had vertelt aan haar arts, maar verder..?

Ik loop bij een osteopaat en moet zeggen dat het niet heel prettig is als ik op mijn buik lig en hij gaat op m'n rug lopen drukken :P maar denk niet dat het veel kwaad kan.. je zit daar niet wekelijks neem ik aan? En inderdaad gewoon aangeven dan houdt ie er vast wel rekening mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet Nio ook aan lokale verdoving??? Geef mij maar lokale verdoving dan!

lijkt mij beter dan algehele narcose

Hoi Pureme,

dr. Nio doet geen lokale verdoving. Ook Nederlandse arsten doen dit niet daarom ben ik uitgekomen bij dr. Tygat.

Ik zou zeggen ga eens bij hem op consult. Ik wilde ook niet onder narose. Al die nare bijwerkingen. Zo geen zin in.

Veel succes met je keuze.

groetjes Aniet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mijn dokter mocht ik ook gewoon alles doen, enkel opletten met zaken waarbij je extreme frontale druk uitoefent op je borstkas.
Ik merk toch ook dat ik slapen/liggen op mijn buik echt geen prettig gevoel vind...als ik buiten in de zon lig op mijn buik rol ik een handdoek op en leg die onder mijn borsten.
Zoals hier al werd vermeld, voel je toch dat je borsten dan strak staan, en dan voel ik me niet op mijn gemak, bang dat ik ze kapot doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pureme,

dr. Nio doet geen lokale verdoving. Ook Nederlandse arsten doen dit niet daarom ben ik uitgekomen bij dr. Tygat.

Ik zou zeggen ga eens bij hem op consult. Ik wilde ook niet onder narose. Al die nare bijwerkingen. Zo geen zin in.

Veel succes met je keuze.

groetjes Aniet

Nio doet wel plaatselijke verdoving mijn kamergenote in het ziekenhuis durfde ook niet onder narcose en is dus geholpen onder lokale verdoving

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop bij een osteopaat en moet zeggen dat het niet heel prettig is als ik op mijn buik lig en hij gaat op m'n rug lopen drukken :P maar denk niet dat het veel kwaad kan.. je zit daar niet wekelijks neem ik aan? En inderdaad gewoon aangeven dan houdt ie er vast wel rekening mee.

Nee inderdaad, een keer per 3 maanden misschien. Ik ga het heel nadrukkelijk vermelden de volgende keer dat ik hem zie. :45:

Kijk er ook een beetje tegenop vanwege het liggen op de buik en dat ie zo mijn armen naar achter houdt voor bepaalde oefeningen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.