Ga naar inhoud

Wat kan je na een BV niet/nooit meer doen?


Kimmetje91

Aanbevolen berichten

Wat ik jammer vind hieraan, is dat powerplate afgeraden wordt.. Maar het enige dat als een paal boven water staat is dat het niet goed is als je kapotte implantaten hebt...

De prothesen zijn gecheckt op hele hoge druk, dus of implantaten kapot zouden kunnen gaan van fitness, is volgens mij afhankelijk van de kwaliteit van het implantat en de kwaliteit van plaatsen... Lijkt mij echter, dat implantaten niet zomaar kapot gaan bij fitness e.d.... Nooit iets van gelezen in een onderzoek...

Het verspreiden door je lichaam van de siliconen, als je implantaten al kapot zijn, dat is natuurlijk logisch.. Bij elke beweging, verspreid je dan iets door je lichaam.. dus ook bij fietsen, bij sex en bij andere lichamelijke activiteiten..

Laat je niet te bang maken door SVS.. Er zullen vast mensen zijn met klachten, en zeker als er siliconen door je lijf verspreid zijn door kapotte implantaten, maar bij normaal gebruik, van goede implantaten, zie ik geen beren op de weg.. Dat het maar eens bewezen wordt, dat er een link is tussen fitness en kapot gaan van implantaten.. Er zijn zoveel meiden die aan fitness doen, met implantaten... Dan zou er echt al meer over bekend zijn..

Denk ik....

xx BB

Thanks! X

hoe zit het met kracht oefeningen dan? bodypump en paaldansen? ik vroeg of ik na 6weken dat weer mocht oppakken.. dat vonden ze te vroeg omdat dat te zwaar is.....

weet iemand hoelang ik daarmee moet wachten?

Ik moet volgende week voor de 6 weken controle en ga het dan aan mijn pc vragen, maar ik zie over paaldansen helaas ook overal staan dat je het beste 3 maanden kunt wachten, nog 8 te gaan zucht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Misschien een rare vraag, maar moest er vanacht ineens aan denken hihi.

Mag je eigenlijk na een bv nog gewoon touwtje springen? Vraag het me af omdat alles dan natuurlijk continue heen en weer schud.

Touwtje springen is een goede manier om af te vallen dus hoop het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Touwtje springen is net als hardlopen ongeveer denk ik, mijn pc zegt wachten tot 3 mnd met hardlopen en een hele stevige sport bh aan....dus nog ff geduld.

Ik moet ook nodig aan de gang en op dieet, is niet goed voor de lijn al dat rustig aan doen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wanneer mag je weer in een achtbaan :P misschien is het al ergens gevraagd maar kon het zo snel niet vinden. ik ga best regelmatig naar pretparken dus ben eigenlijk wel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wanneer mag je weer in een achtbaan :P misschien is het al ergens gevraagd maar kon het zo snel niet vinden. ik ga best regelmatig naar pretparken dus ben eigenlijk wel benieuwd.

Ik ook aangezien ik als ik 7wk po ben teamuitje naar de Efteling heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag van mijn man, wanneer kan er weer flink in de borsten geknepen worden?

Ik zei dat je zeker 6 mnd de borsten met rust moest laten ivm kapselcontractie. Maar heb geen idee hoelang je ze niet mag kneden.

Ik zei dat wordt kijken met je oogjes en niet met je handjes :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles mag weer met 6 weken hoor, dan is het kapsel gevormd :)

Heftigere sporten altijd met stevige sportbh, en opletten met hardlopen idd. Dat mag wel met 6 weken, maar soms wordt geadviseerd iets langer daarmee te wachten, omdat dat toch erg intensief is. Maar wil je hardlopen, gebruik dan een heavy sportbh, een level 4, dan kan er echt niets mis gaan.

Pretparken, touwtje springen,bokje springen, hoelahoepen... Mag allemaal.

Bij dual plane oppassen met paaldansen aangezien dan veel kracht op de borstspieren komt en je die spierkracht eerst op moet bouwen na zes weken rust en doorgesneden borstspieren.

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees trouwens hier iets over dansen zonder bh. Ik ga naar kinky feesten en daar loop je ook wel met alleen tepel stickers met kwasten. En daar zie ik heel veel vrouwen dansen en die hebben zeker een borstvergroting gedaan.

Ik verheug me daar ook zo op, met tepelkwastjes op, zo dansen. Nu doe ik dat echt niet want het ziet er dan niet uit, maar straks met nieuwe borsten is dat het eerste wat ik ga doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6weken zijn de implantaten ingekapseld dus kan je je activiteiten weer langzaam gaan oppakken.

Als het dan goed voelt, dan zit het goed en kan je hetgeen gaan doen.

Sommige dingen hebben bij mij wel een half jaar geduurd voordat het goed voelde, zoals hardlopen.

Zodra ik een inspanning ga doen waarbij m'n boobs gaan bewegen, wat het ook is, sporten/fitnessen, groepslessen, behangen/verven, attractiepark, touwtje springen, hardlopen etc,

doe ik een goede sportBH aan dan kunnen m'n boobs nergens meer heen en is alles OK.

Zonder bh, nou als ik een uur of 4 zonder iets van ondersteuning BH/bikini met beugels etc rond loop merk ik dat het bij mij/met m'n 800cc wel wat zwaar gaat voelen op het laatst, een beetje een trekkerig gevoel, m'n schouders trek ik dan ook omhoog.

Als ik dan een bh aandoe is alles weer OK.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.