Ga naar inhoud

Wat kan je na een BV niet/nooit meer doen?


Kimmetje91

Aanbevolen berichten

Hey dames,


Ik vroeg me iets af...
Na een borstvergroting mag je de eerste 6weken geen zware dingen doen ect.
Hoe zit het dan daarna?

Mag je gewoon weer ALLES doen of zijn er dingen die absoluut niet/nooit meer mogen, of pas na een lange tijd (langer dan 6weken).

Bijvoorbeeld;

Zwemmen,
Op je buik slapen,
'Harde' sex,
Karten,
Bunjeejumpen,
Klimmen,
Kajakken,
Trilplaat van de fitsness zaal,
Roeien,
Hardlopen,
Vechtsport,

Of misschien zijn er nog dingen die niet in dit lijsjtje staan die niet meer kunnen?

Het is niet zo dat ik al die dingen stanaard doe, maar ik zou het fijn vinden als ik weet wat wel en absoluut niet kan.

Ik hoor het graag van jullie :7:


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Trilplaat niet

Harde sex wel ;)

Rest van je lijstje lijkt me ook geen probleem.

Ben tot nu toe geen dingen tegengekomen die ik nooit meer mag doen na bv.

Met fitness zijn armoefeninfen wat lastiger, maar verderniks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal vechtsport ook niet, weet niet meer welke het was, maar iemand op tv vertelde dat ze een harde slag kreeg op haar borst en deze stuk was en deze was slecht 4 jaar oud.

Zelf lig ik niet graag op m'n buik, tenzij ik met m'n kussen wat kan zorgen dat m'n borsten 'in de lucht ertussen' hangen. Ik heb schrik dat ze eerder stuk gaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu ruim 2 maand post op, voel niks meer en alles lukt (heb je extreme sporten wel nog niet uitgetest ;-) ), behalve inderdaad dat buikliggen.. net zoals raibabe19 enkel nog aangenaam met een kussen ertussen :-s Voelt dan hard aan (doordat ze 'samengedrukt' worden?) en heb dan ook gevoel van "oeps, hopelijk springen ze niet zoals het voelt als opgeblazen waterballon". Nog dames hier die dat buikliggen achterwege hebben gelaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga weer helemaal los als de oude ik. Opdrukken, alles. 11-10-12 was mijn her. Nu voor de spier.

Maar wat gebeurt bij t trillen van de trilplaat dan? Raken ze los ofzo. Heb t nooit eerder gehoord namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap ook op mn buik dus ik vroeg me dat ook af.... volgende week is het voor mij ook zover... boobs!

En vanaf wanneer kan je je armen terug fatsoenlijk bewegen?

Zit ook nog met zo veel vragen over zulke zaken..!

Ben nu 1dg po van me 2de bv. Moet zeggen dat ze beide heel erg mee vallen. Kan me armen gewoon gebruiken maar mag en kan niks tillen. Probeer veel te rusten in de eerste week, zo kunnen ze beter genezen.

Qua complicaties kan ik niks melden, heb deze gelukkig niet gehad :o

Verder, laat het op je afkomen. Is voorbij voor je het in de gaten is. Voor je het weet word je wakker met je nieuwe boobs ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga weer helemaal los als de oude ik. Opdrukken, alles. 11-10-12 was mijn her. Nu voor de spier.

Maar wat gebeurt bij t trillen van de trilplaat dan? Raken ze los ofzo. Heb t nooit eerder gehoord namelijk.

Weet het ook niet, ergens gelezen of gehoord. Heb het daarom nooit gedaan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 1dg po van me 2de bv. Moet zeggen dat ze beide heel erg mee vallen. Kan me armen gewoon gebruiken maar mag en kan niks tillen. Probeer veel te rusten in de eerste week, zo kunnen ze beter genezen. Qua complicaties kan ik niks melden, heb deze gelukkig niet gehad :o Verder, laat het op je afkomen. Is voorbij voor je het in de gaten is. Voor je het weet word je wakker met je nieuwe boobs ;-)

ja, ik heb na de bv tien dagen vrijaf, maar weet dus niet of dat voldoende gaat zijn! Ik heb maar een gewone kantoorjob, dat is niet het probleem, maar voor je armbewegingen is het toch vervelend, niet?

Oh ben zo zenuwachtig! :-)

Het wordt 425cc en heb nu een kleine b... wie weet wat het gaat worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig, lees net op internet dat het niet uitmaakt:

Hoogte- of luchtdrukverschillen hebben geen invloed op de implantaten. Het is wel aan te raden om met het uitoefenen van extreme sporten te wachten tot dat u volledig hersteld bent van de behandeling en de implantaten goed op hun plaats zitten.

:3:



Heb het gevraagd toen aan de pc.. Denk dat het met de druk te maken heeft.. 20 meter is ook wel erg diep he..

x

Ik vraag het voor de zekerheid ook nog wel na. Zou wel balen zijn, want ik duik graag naar een meter of 30. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik heb na de bv tien dagen vrijaf, maar weet dus niet of dat voldoende gaat zijn! Ik heb maar een gewone kantoorjob, dat is niet het probleem, maar voor je armbewegingen is het toch vervelend, niet?

Oh ben zo zenuwachtig! :-)

Het wordt 425cc en heb nu een kleine b... wie weet wat het gaat worden :)

Spannend!

Ik heb ook een kantoor baan en ga as. Maandag weer aant werk, bij vorige ook na een week aant werk gegaan.

Is altijd afwachten welke maat het zal worden. Ging met 310cc van een lege C naar een E.

Ben benieuwd naar je verslagje volgende week

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.