Ga naar inhoud

Jackie33 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Mupke,

Nou stuwing heb ik echt allang niet meer...mijn borsten voelen echt slap zeg maar...ik voel ook echt niet dat er melk inzit zeg maar..

Maaaaaarrrr als je op de tepel drukt zie je echt nog een paar druppels te voorschijn komen...

En dan lees ik het verhaal hierboven van het weefsel etc....en dan denk ik tjah..

Ik had nog even gegoogled en op een site zag ik dat je beter drie tot zes maanden kan wachten....dit is zodat je minder kans hebt op infecties...

Ben zooooooo teleurgesteld.... :(

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi ja ik begrijp dat je erg teleurgesteld bent ik moet nog wachten tot 13 mei en heb al spijt dat ik het niet eerder heb laten doen hahaha maar dat bedoel ik dus ook te zeggen dat volgens mij die pilletjes alleen werken tegen de stuwing en dat de melkproductie niet opgang wordt gezet maar je borsten zijn dan nog niet zo als ze normaal zijn dat had bij mij toch echt even tijd nodig. mijn borsten gingen in de zwangerschap van een d/dd cup naar een g cup maar dat was niet dat dat na die pilletjes meteen weg was. ik kreeg alleen niet de stuwing die je na de bevalling krijgt. na een paar maanden had ik nog een lege hangende c cup over.

maar ik snap wel dat je echt teleur gesteld bent...is echt balen maar ik neem aan dat je straks toch ook een aantal jaren van je mooie borsten wilt genieten...dan is een paar maandjes wachten misschien toch beter...

ga voor je duimen dat ze weer vlug de oude zijn.

liefs mupke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wuaw piepke, hoe weet je dat allemaal!!

6 jaar lang aan 1 stuk borstvoeding gegeven, en moest zelf ook stoppen voor de operatie dus heb me er destijds al eens in verdiept ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx meiden,

Ik wil er idd lang van genieten en natuurlijk zal ik t alleen doen als t echt kan....als t betekent dat ik nog even geduld moeten hebben, dan is t maar zo....

Wel wacht ik mijn consult even af volgende week...ik blijf gezellig alles doorlezen hier en meegenieten van jullie momenten :))

Hopelijk volg ik snel!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook echt ontzettend jammer dat ze je tijdens je 1e consult niet beter hebben ingelicht, dan wist je tenminstte direct waar je aan toe was :(

Punt is n beetje dat ik bv heb gegeven, 11 maanden dus ik ben niet lang geleden gestopt... Ik vraag me dus af of ze over n maand niet nog kleinerbworden en ik dus zelfs meer cc nodig heb. Maar werd mij verteld, dat ziet de chirurg dan en de protheses zijn aanwezig.

Je hebt het notabene nog aangegeven :17: Tjonge.. :93:

Tja, het is gewoon balen als je je datum al hebt vastgelegd en dan nu deze 'domper' krijgt.

Nouja, misschien denkt v Onselen ook wel heel 'makkeijk' en laat hij het toch doorgaan, who knows!! Succes in ieder geval met je 2e consult! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij hebben ze het wel vertelt piepke,toen ze na de laatste zwangerschap vroegen. Ik zei dat ik in Juli ben bevallen en kort bv heb gegeven en toen ik in dec op consult kwam zeiden ze meteen,dat ik dan niet die maand werd geholpen niet voor de 6mnd voorbij waren. Nu kwam mij dit ok niet uit,maar bij mij vertelden ze het wel.

Maar het blijft jammer dat de consulentes niet op 1 lijn liggen met hun verhaal. Ik was trouwens ook in Groningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosanne,

Ik heb het wel doorgegeven tijdens het consult...alleen kreeg ik van hen te horen dat het oké was...

Eigenlijk ben ik pas echt aan de bel gaan trekken na de berichten van hier....en toen kreeg ik idd te horen dat het vocht echt weg moet zijn etc...

@Piepke, idd een domper wanneer je eerst je datum doorkrijgt en het helemaal spannend vindt etc...en ik dan te horen krijg dat het misschien niet doorgaat...

Goed, volgende week hoor ik meer en dan houd ik jullie op de hoogte :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jackie,

Ik heet hier Terry en ik ben 40 jaar .Heb 2 kinderen van 15 en 11 jaar ..ik ben 1.73 en weeg 58 kilo.

Ik heb nu een kleine B en krijg 405cc dus een volle C .

Staat bij mij lichaam denk ik ook het best.

Ik wordt ook op 25 februari geopereerd bij dr van Onselen .

Komen we elkaar daar vast wel tegen.

Ik heet trouwens Therese

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet m'n echte naam BB....

Jackie voor jou is het al bijna zover,hoe is het nu met je borsten wbt lekken?

Hoi Rosanne,

Ik heb het wel doorgegeven tijdens het consult...alleen kreeg ik van hen te horen dat het oké was...

Eigenlijk ben ik pas echt aan de bel gaan trekken na de berichten van hier....en toen kreeg ik idd te horen dat het vocht echt weg moet zijn etc...

@Piepke, idd een domper wanneer je eerst je datum doorkrijgt en het helemaal spannend vindt etc...en ik dan te horen krijg dat het misschien niet doorgaat...

Goed, volgende week hoor ik meer en dan houd ik jullie op de hoogte :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Terry,

Wat leuk hè?! Jij, Monique en ik op dezelfde dag.....tenminste als die van mij doorgaat.

Ik ben superzenuwachtig voor vrijdag, dan zie ik de pc. Dan overleg ik alles en hoor ik of mijn afspraak doorgaat.

@rosanne, als ik nu op mijn tepel druk komt er rechts niks uit....links nog iets van n stipje vocht..

Ik merk wel echt dat t minder wordt...duim je voor me? :)

@ bb en de rest ;) Jackie is mijn nickname

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Terry,

Wat leuk hè?! Jij, Monique en ik op dezelfde dag.....tenminste als die van mij doorgaat.

Ik ben superzenuwachtig voor vrijdag, dan zie ik de pc. Dan overleg ik alles en hoor ik of mijn afspraak doorgaat.

@rosanne, als ik nu op mijn tepel druk komt er rechts niks uit....links nog iets van n stipje vocht..

Ik merk wel echt dat t minder wordt...duim je voor me? :)

@ bb en de rest ;) Jackie is mijn nickname

X

Owh gelukkig dus dat is fijn! We duimen voor je dat het door kan gaan! Maar volgens mij komt dat wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames!!!!

Ik ben net terug van mijn consult!!! Ik was super zenuwachtig. Heb de pc ontmoet, wat is in jong?! Hahaha

Vraag me niet waarom ik n oudere man verwachtte...maar goed!

Al mijn vragen gesteld, alles beantwoord. Vocht uit mijn borst is minimaal en dus gee. Probleem!!!!!!

Dat betekent dat mijn afspraak 25 feb doorgaaaaaaat!!!!!!!! Joepieeeeeee ik ben zooooo blij!!!!

Hij heeft dus ook nog naar mijn borsten gekeken en zei dat hij voor 480 cc wil gaan zodat ze goed gevuld zijn geZien ik mijn volume kwijt ben en hij zei dat ik het goed kon hebben. Ik hoooooopmdat ze mooi worden!!! O, o,o, wat ben ik zenuwachtig, ik denk dat ik deze twee weken n paar kilo afval vd zenuwen hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey super meid....alle zorgen voor niks geweest dus...ik moet nog een paar maandjes wachten ben erg benieuwd hoe het bij jou wordt die 480cc. ik krijg 540cc.

is echt een leuke man. teminste dat vondt ik. voelde me meteen op mijn gemak bij hem.

heel veel succes met aftellen en niet teveel afvallen want anders moet er straks nog wat extra cc bij hahaha.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat leuk Jackie, ben erg blij voor je. Dan zien we elkaar daar wel en kunnen we de zenuwen delen.

Valt allemaal best mee denk ik. Alleen de week na de BV is even afzien denk ik.

Dus nu heeft hij jouw 480 cc geadviseerd. Ik ben heel benieuwd.

We houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Monique :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Zo wat heb ik al veel informatie uit dit forum gehaald!! Ik ben gisteren op consult geweest in Zeist en Dr. Van Onselen was er zelf ook bij, erg prettig! Ik heb alleen enorm zitten twijfelen aan de grootte.. Ik ben 23 jaar.. 1.74 lang, weeg 53 kilo en heb nu een kleine b cup.... Ik wil graag naar een d cup. Dr. Van Onselen adviseerde mij 380cc.. Het klinkt erg groot maar nav alle verhalen die ik hier lees schijnt het allemaal mee te vallen! Toch maak ik me er nog wel een klein beetje druk over.. Ik zou het erger vinden al ze te klein uitvallen maar te groot is voor mijn lichaam ook echt geen porem!

25 Februari mag ik onder het mes, zoals meerdere op dit forum lees ik! Hartstikke spannend!

Groetjes,

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mupke,

Super thanx! K vind het zo spannend! Wanneer het zover is, laat ik de foto's zien :)

Jij krijgt 540, nog voller :)) dat MOET super mooi worden!

Ik vond dr v Onselen echt super relaxed. Ik had mijn dochtertje bij me, daar stond ie nog gek

Mee te doen hah! Hij kwam heel vriendelijk over. De consulentes daar vind ik ook top.

Ze bleef maar zeggen dat ik r tat kon bellen/mailen etc..

Nou....nu twee weekjes aftellen. Heb zo'n 8baan gevoel hihihi

K lijk net n klein kind dat op schoolreisje gaat :) :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ monique, dank je wel! :)

Berichten we elkaar nog over de tijd? Zou wel grappig zijn als we die misschien pijnlijke momenten ff kunnen delen haha :)

Yep 480 cc, zag er erg "vol" uit :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja jackie ik snap precies wat je bedoeld. ik ren hier nu rond als een puber mijn man wordt helemaal gek van mij hahaha. hij zegt al normaal mag ik niet naar andere tieten kijken en nu moet ik steeds komen kijken hahaha. ik zeg jaaaaaaaah maar dit is voor het goede doel hahaha.

ik ben echt super beniewd hoe het gaat worden bij jou. dan kan ik me misschien weer een beetje meer voorstellen hoe het bij mij gaat worden hahaha.

en daffie ik denk niet dat ze te groot worden ik ben zelf 174m en weeg 58 kg...en ik krijg 540cc heb nu wel een 80c cup. weet niet wat jou omtrek in de bh nu is. ik heb best een brede borstkast tegenover mijn taille en de rest van mijn lijf. heb in mijn broek maat 34/36 en in de jasjes kan ik altijd gerust 40 omdat ik ze anders niet goed dicht kan.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha mupke!! Ik snap precies wat je bedoeld! Mijn man heb ik niet gek kunnen msken omdat hij in t buitenland zit voor zijn werk. Maar ik haal m vnvd op en dan maak ik m helemaal gek!!!

Haha, ik heb er nu geen foto's op staan. Ik dacht ze erop te zetten na mijn ingreep. Dan heb ik de voor en na foto's. Of zal ik de voor foto's er al op zetten?

Moet ik wel ff uitvissen hoe ik dat moet doen.

Wat betreft je ccs's, het hoeft helemaal niet te groot te zijn. Zoals jij het omschrijft is t juist goed.

Ik heb zelf namelijk brede schouders dus ik kan ook best wel wat hebben.. en 540 cc klinkt goed hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mupke,

540cc? Haha daar zit ik nog ver vanaf! Nou waar ik zo aan twijfel is dat ik bij 2 vriendinnen zie dat ze 280-330cc hebben gekregen en zij hebben echt een flinke boezem.. Dat was dus ook mijn streven (hadden overigens dezelfde cup als die ik nu heb: 70B. En een andere vriendin heeft 420cc gezet en die vind ik echter veeeeel te groot voor mij. Ik wil echt maximaal een volle d cup maar na alle ervaringen die ik hier lees komen velen uiteindelijk tot de conclusie dat het wel een maatje meer mocht zijn... Toch krijg ik veel de vraag van 380cc? Dat is behoorlijk wat voor jouw lichaam.. Maar bij iedereen oogt het anders heb ik het idee..

Beter te groot dan te klein, maar wel nog twijfels over de maat dus... Een e-cup zou voor mij echt te groot zijn... Het zal de spanning wel zijn!

Op welke cup kom je eigenlijk uit met 540cc op je eigen cupmaat? Dat kunnen ze vooraf helaas vaak niet inschatten begreep ik... Misschien houd ik me daar wel teveel aan vast!

Groetjes Daffie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk als ik het goed heb zijn we nu met vier man sterk op 25 februari. De tijd krijgen we toch een week van tevoren door. We houden elkaar op de hoogte. Dr van onselen krijgt het druk. Gelukkig heeft hij dan net een week vakantie achter de rug en is hij lekker uitgerust. Ik ga de avond van tevoren al naar bochteld en overnacht daar in een hotel. Minder spanning of ik dan wel op tijd aankom. Het is nu aftellen dames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey daffie het klinkt inderdaad erg veel 540cc maar ik denk dat het wel meevalt want heb duidelijk aangegeven dat ik wel wil dat het goed op mijn lichaam moet passen. en wat ik al schreef mijn bh omtrek is 80 en bij jou 70 dat wil zeggen ik ben wel heel slank maar mijn borstkast is toch een stuk breder dan die van jou. dus denk dat het straks in verhouding niet zoveel uitmaakt. ik had vroeger voor de kinderen een volle d/dd cup. maar wat het nu gaat worden weet ik niet. heb ook gezegd dat ik niet zoiets heb van ik wil die cup maar dat ik wilde dat mijn borsten weer mooi vol waren zoals vroeger voor de kinderen.

heb ook begrepen hier op het forum dat de cc niet veel zeggen bij de een lijkt minder cc veel groter dan bij iemand met veel cc. en blijkbaar kun je de cupmaat ook niet vergelijken met de cupmaat van natuurlijke borsten. ik zie hier af en toe foto's van meiden die hebben e f of g aan en dan lijkt het een mooie volle d cup.

dus ik wacht het maar rustig af. hoop alleen dat ze weer mooi vol worden. en vertrouw erop dat dr van onselen weet wat hij doet....hoop ik hahaha.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.