Ga naar inhoud

Jackie33 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Van harte gefeliciteerd. Je hebt t overleefd. Leuk verslagje. Als je eenmaal je pijnbestrijding spiegel hebt opgebouwd, dan zal je t vast als peace of cake ervaren. Rustig aan houden en laat je deze herstel dgn je lekker in de watten leggen. Ik hoop dat je je droom boobs hebt gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Miss sport!!

Super lief, dank je wel! Ik heb net gekeken en ik vind ze mooooi hihihihi

Zal ik ze ff plaatsen? Weet alleen niet hoe dat moet...

Ik ga het even proberen

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie, feli met je boobs!!!

Ik heb je inderdaad niet gezien, maar ik heb je dochtertje wel gehoord. :D Kreeg er enorme heimwee van, want mijn poppetje van 16 maanden is al twee nachten bij oma. Morgen ga ik daar ook heen.

Succes met de nacht doorkomen, begin jij morgenvroeg pas met de celebrex? Er mag twaalf uur tussen zitten, dus technisch gezien zouden we er vanavond al aan kunnen beginnen lijkt me.... De pijn begint hier namelijk behoorlijk op te komen hehe.

Fijn dat alles goed is gegaan, nu hopen op een snel en goed herstel. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Oh god...ik voel echt pijn met ademen...als ik de oefening doe: borst vooruit, diep in en uit ademen, dan hoor je eerst n paar krakjes in mijn kraakbeen en daarna gaat het ademen beter...

Dat is waarschijnlijk de olifant..

Heeft iemand tips over hoe ik t beste in bed kan liggen?

Ik heb nu twee kussens achter me, dus ik zit...dat gaat, maar ik hoe kan ik t beste slapen, straks?

@lunacy....aaaah ik begrijp heel goed dat je haar mist! Morgen zachtjes knuffelen.. Grappig dat je mijn kleine meid hoorde. Die zag zichzelf in de spiegel en vond dat geweldig haha volgens mij heeft iedereen dr gehoord :) jij ook gefeliciteerd, hoe voel je je? Mogen we vanavond al Celebrex? Nou dan neem ik er denk ik wel ff 1 hoor...misschien kom ik dan beter de nacht door :)

@ justme, dank je wel! Ja op zich.....ik heb wel pijn hoor, ik voel t echt wel...maar k heb ook t gevoel dat t te doen is...hoge pijngrens? We gaan t zien, want ik voel nu meer dan vanmiddag.

Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik ben echt happy!!

En ik zal ook eens ff een foto uploaden van hoe het eruit zag...dan begrijpen jullie mijn vreugde NOG MEER hahahaha

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zittend geslapen in bed. Ook omdat ik anders niet omhoog kon komen en ik bas (mijn man) niet steeds wakker wilde maken.

Ook had ik een kussen onder mijn benen omdat dat op de een of andere manier lekkerder lag.

Oef dat ademhalen vond ik ook vervelend.

Een omhoog komen wad en ramp. Voor de rest kon ik de pijn ook wel goed aan.

Trouw je pijnstillers en celebrex innemen.

Ik was na 6 dagen van de medicatie af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marianne,

Bedankt voor de tip.

Ik ga het echt proberen...en ik ga vnvd denk ik beginnen met de Celebrex. Als ik dat 12 uur na de operatie mag innemen dan wacht ik zeker niet tot morgen.

Nu helpt mijn man me idd even met opstaan, (lastig)maar als ik zo zit gaat dat prima.

Ik nies veel....dat is echt balen!! En mijn borst voelt boven n beetje als n spons (vocht) ik drink veel water, hopelijk komt dat snel goed.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste dagen durfde ik niet te niezen Haha kon iedere keer nog net op tijd de nies tegen houden.

Je moet zelf goed aanvoelen hoe je het lekkerst ligt.

Naja lekker liggen zit er de eerste weken niet in Haha.

Probeer zo af en toe op mijn zij te gaan liggen maar als ik terug draai doet dat pijn in mijn borsten.

Ik heb ook s avonds de celebrex ingenomen.

Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heel leuk verslag Jackie! Jammer dat ik je niet ben tegen gekomen zeg! Ik hoop dat alles goed verloopt en je een beetje hebt kunnen slapen... Ik ga ook zo de celebrex maar eens even innemen want ik doe geen oog dicht en heb echt enorme steken, blergh! Zo kunnen we elkaar allemaal een beetje oo de hoogte houden van eventuele complicaties ed;-)! Ideaal!

Veel sterkte en beterschap! Xxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen girlz,

@BB, Thanx! :)

@daffie, ik hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen, dat geldt voor alles dames uiteraard!

Mijn nacht: gisteravond Celebrex genomen en 2 paracetamol, half 10 geslapen op mijn rug (ik ben n rugslaper) zonder kussen. Ging goed.. Half 2 wakker geworden van de cv die te hoog stond.. Mijn hubby had bedacht dat veel warmte goed zou zijn....ja tot op n bepaalde hoogte, nu had ik ook nog jeuk en mocht ie krabben om half 2 Hahaha

Daarna nog 2 paracetamols genomen en zittend geslapen, 2 kussens in de rug, 1 onder mijn benen (Thanx Marianne) en dat ging prima, tot half 7. Toen was ik weer wakker (maar dat ben ik altijd rond dat tijdstip)

Vanuit een liggende positie opstaan, kan ik niet....zittend wel..

Verder een piepend geluidje in mijn borst, mijn borsten zijn gevuld met vocht (beetje sponzig) en oh ja ze zitten wat hoger....dus dat vocht zit wat hoog...

Verder jeuken mijn littekens....volgens mij hoort dat erbij en gaat het ademen iets beter :)

Die oefeningen zijn denk ik echt goed.

Hoesten en niezen is Jah...niet fijn....

Celebrex neem ik om half 10 weer in. Weet iemand hoeveel paracetamol je daarnaast mag slikken? En om de hoeveel uur? (BB misschien :) ?

Nou dat was mijn eerste nacht. Ik hoop dat Terry, Daffie, Monique, Anne en Madelon..ik hoop niet dat ik iemand vergeet (forgive me f i do)en uiteraard iedereen die aan het herstellen is een goede nachtrust heeft gehad.

Kusjes, ik ga nu ff lekker ontbijten en dan aan de Celebrex jummmieeeeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Jackie met je prachtige boobs, zien er echt heel mooi uit. Bij mij valt het heel erg mee de pijn maar mijn protesen zijn ook voor de borstspier geplaatst. Voel alleen een beetje spierpijn. Tot nu toe en heb redelijk goed geslapen vannacht. Vind het wel heel erg eng om mijn BH uit te doen daar wacht ik nog even mee. Dr van Onselen heeft 480 cc voor de borstspier geplaatst anders kreeg hij de hang er niet uit zei hij. Hahaha. Probeer nu wat fotos te uploaden. Goed herstel en hoop dat je snel van die olifant af bent.

groeten Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Monique! Oh wat heerlijk voor je! Dat scheelt echt pijn hè heb ik begrepen?

De dok keek bij mij ook of ik m voor de spier kon hebben, maar hij zei dat ik te weinig vetweefsel heb.

Vandaar dual plane....en de wat grotere maat is omdat hij m daarmee meer wilde liften.

Eng hè die bh uit hahahaha...ik krijg zo mijn vriendin op bezoek, dus dan ga ik m ook ff uitdoen.

Vervelend is als die borsten er weer in moeten...mij lukte het niet zelf. Laat je even weten hoe je dat doet?

4 x 1000 mg?... Hmm das ook niet veel....of wel?

Ik dacht zelf: voor t slapen en in de ochtend Celebrex en dan om de 2 uur ofzo paracetamol? Maar dat heb ik ook Snachts gedaan 1 x dus ik zou dan uitkomen op 8 paracetamol.... Uuuuh niet de bedoeling dus...om de vier uur dan waarschijnlijk ofzo..

Ik kijk wel ff..

Ooh ben zooo benieuwd naar je borsten hahahaha, ik wil ze ziiieeeeen!!!!! (en dat komt van een vrouw hè hahahah)

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen de paracetamolletjes 6 uurtjes?????wow....

Hmm okey nou dan moet ik iets minder snel naar de snoepjes grijpen denk ik..

Tis niet eens zo zeer de pijn...maar ik wil de pijn voor zijn (do i make some sense, of klinkt dit echt knettergek)

Ik zal minderen...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep, stel, je slikt om 12 uur celebrex. dan neem je om 6 uur paracetamol. (1000mg) dan weer om 12 uur celebrex, en ga zo door.. ik zetten snachts de wekker hoor voor de pijnstilling... dus het is niet gek dat je de pijn voor wil zijn. helemaal pijnloos zal je niet worden maar het kan een boel helpen. ik werd meer gek van het niks kunnen doen hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja paracetamol moet om de 6uur en de celebrex 12? Dat weet ik niet. Maar je kunt het beste ze niet tegelijk nemen. Bijv om 6u de 1000mg PCM en om 9/10u de celebrex. Ik noem maar wat hoor.. Dit zou bij mij het beste passen ;) hahaha...

Ik vind persoonlijk dual plane ook wel erg mooi. Ik ga nog wel ff zeggen Dat ik ze niet voor de spier wil m'n huid is erg gevoelig voor uitrekken. (Zit onder de striae) en wil geen hangtieten. Haha.. Ook al heb ik genoeg vet ;)

Sterkte met het herstel. E geniet van je twins

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.