Ga naar inhoud

Jackie33 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Beste dames!

Mijn naam is Jackie, 33 jaar en moeder van n meisje van 1 jaar :)

Ik probeer al 2 weken in te loggen, en het is eindelijk gelukt! Wel heb ik veel verhalen gelezen van jullie.

Volgens mij moet mijn verhaal onder ' verslagen' staan, maar ik weet nog ff niet hoe dat moet.

Anyway... Ik heb me suf gegoogled. Ik heb altijd al kleine borsten gehad. Ik ben 1.73 m, 66 kilo. Billen en heupen zijn aanwezig, erg tevreden daarover, verder heb ik best brede schouders, dus mooie volle borsten zouden mij niet misstaan :) maar ik heb n b cup.

Ik heb dus zitten googlen en besloot om de bv door dr v onselen te doen.

Ben op gesprek geweest, dr van onselen was niet aanwezig. Foto 's laten maken. Boobs gepast. 430cc eind conclusie. Foto's doorgestuurd naar de chirurg en aan de hand vd foto vond hij 450cc nog beter.

Afspraak is 25 feb. Ik moet de papieren nog ondertekenen en n aanbetaling doen.

Punt is n beetje dat ik bv heb gegeven, 11 maanden dus ik ben niet lang geleden gestopt... Ik vraag me dus af of ze over n maand niet nog kleinerbworden en ik dus zelfs meer cc nodig heb. Maar werd mij verteld, dat ziet de chirurg dan en de protheses zijn aanwezig.

Zo, dat is mijn verhaal. Ik heb mega kriebels. Wat werk betreft, ik zit in de boekhouding en heb 2 weken vakantie opgenomen. Daarna werk ik ff 2 dagen per week, even aankijken, de week erop doe ik 3 dagen (of niet)

Heel verhaal! Hihi . Tips etc zijn van harte welkom!

Groetjes,

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom Jackie op dit geweldige forum! :1big_boobs:

En gefeliciteerd met je voorgenomen datum.

Ik heb je topic naam aangepast en verplaatst naar operatie verslagen.

Dan nu even over je stukje,...

Wat ik niet zo goed begrijp is dat je zonder je pc gezien te hebben voor de beste man kiest. Er word aan de hand van foto's bekeken welke prothese er gekozen worden en dat is dat...Ik zou op zijn minst een gesprek met van Onselen willen hebben en hem mijn vragen voor leggen!

Niet om je aan te vallen hoor ;) Maar ik vind persoonlijk dat de gang van zaken bij van Onselen ronduit slecht te noemen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Enibas,

Nou om heel eerlijk te zijn, was ik dus eerst super enthousiast, maar na het lezen van zoveel verhalen, dacht ik ook....die man laat zich niet zien, ik laat in ingreep doen en dat allemaal op basis van n paar foto's die de consulente doorstuurde..

Na jouw bericht weet ik t zeker....ik ga ze bellen en vragen om n afspraak met van Onselen.

Misschien zou ik ook eens ergens anders moeten kijken....maar je leest zoveel verhalen en op n gegeven moment weet je t ook niet meer.

Ik ga ze maar eens even bellen.

Heel erg bedankt voor je reactie. En ik zie t zeker niet als n aanval, ik ben blij dat je mee hebt gedacht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Welkom hier, ik plaats ook maar even mijn alllllereerste post hier dus ik ben net zo nieuw ;)

Precies een week geleden ben ik geopereerd door Dr van Onselen. Tijdens het consult heb ik hem wel gezien en vond het een heel prettig gesprek, had er een goed gevoel bij ( was daarvoor nog bij twee andere klinieken geweest voor een consult).

Ik heb ook tot augustus 2012 borstvoeding gegeven, bij mij waren mijn borsten in de afgelopen maanden ongeveer even klein en leeg gebleven. Denk dat ze tijdens het consult nog zelfs iets leger waren omdat ik rond die tijd erg mager was. Maargoed, ik zou zeker terug gaan om hem nog persoonlijk te spreken. Over je aantal cc' s kan denk ik niemand je echt helpen. Ik heb zelf 410 cc gekregen, maar ben ook wat langer en lichter dan jij. Bij een andere kliniek adviseerden ze 360 of 320, dus i. Eerste instantie dacht ik ook dat ik misschien te grote zou krijgen. Maar ik ben heel blij met deze maat, en zoals bijna iedereen zegt, het had zelfs nog wel iets groter gemogen. Van Onselen zei tijdens het consult dat ze ook niet willen dat ik over een jaar terug kom voor grotere protheses, dus ik vind dat hij het goed ingeschat heeft. Ze zijn heel goed passend bij mijn figuur, je ziet zeker niet dat ze nep zijn. Zal zo even een foto plaatsen in mijn galerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D Goed zo!

Je kan natuurlijk altijd nog ergens anders op consult gaan, al is het alleen al om verschillende meningen te horen. Er zijn een aantal meiden hier op het forum die erg veel verstand hebben van verschillende maten en merken prothese's.

Is er bijvoorbeeld bij jou gesproken over het profiel?

Dit is namelijk heel belangrijk voor het totaal plaatje, je projectie, enzovoorts...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Newbie,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Ik hoop dat alles goed gaat met je :)

Ik heb de kliniek net gebeld, volgende week vrijdag heb ik n afspraak met v Onselen.

Jij bent dus vijf maanden geleden gestopt met bv....weet je wat ik nu nog heb als ik op mijn tepels druk?

Melk! Heel licht...maar toch....dat moet ik dus ook even bespreken met hem...

Op zich vond ik de consulente goed hoor...ze keek naar mijn figuur etc en vond dat ik aardig wat kon hebben...maar t zit me toch niet lekker dat ik m niet heb gezien, maar dat komt goed :)

En Enibas...het ging om een dual plane , achter de spier.. Ik heb trouwens niet te horen gekregen op welke maat ik zou uitkomen.....

Volgende week zorg ik ervoor dat ik deze vragen op papier zet, zodat ik dat niet vergeet...

Thanx allemaal!!!

Groetjes,

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Gefeliciteerd met je datum etc

Ik snap al die drukte niet zo om perce de pc te willen zien. Uiteindelijk bepaalt hij op de ok pas wat erin past. Ook al zou hij zeggen nu 480cc en daar blijkt dat er maar 420 in past bij wijze van spreken moet je he erook mee doen.

In groningen komt hij zelden en dan moest ik erg lang wachten s hb het ook zonder hem gedaan. Ik op de consulente erg duidelijk en beantwoorde al mijn vagen en ze had er ook veel inzicht in. (Vond ik)

Ik ben afgegaan op de foto's en resultaten ervan Inc prijsverhouding en heb ook gekozen voor Accz. Ook omdat het niet de duurste was ook niet goedkoopste,bij mij in de buurt(voor evt problemen kan ik makkelijk heen), & ik het consult het super vond heb er 1,5u gezeten. Maar oké ieder zijn eigen ding.

Ik heb m'n gevoel gevolgd en hoop dat dat de juiste keuze is! Soms denk ik wel moet ik nog een afspraak maken met em erbij? Maar wat heb ik eraan? Al m'n vragen z'n beantwoord en aantal cc kan niet meer of ik moet bijbetalen.. Ik wou volle D cup,dus heeft hij aan de hand vd foto's advies gegeven.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosanne,

Voor iedereen is dat anders denk ik.... Ik had eigenlijk in t begin zoiets van....prima.

Maar het begon bij mij watten knagen omdat ik denk ik ook wat vragen heb.

Mij is idd ook verteld dat de pc tijdens de operatie kijkt wat er ingaat etc....maar ik wil toch de vragen beantwoord hebben en m ook ff zien...geeft misschien wat meer rust.

En t is niet niks natuurlijk ;)

Jij hebt je afspraak precies n maand later, ik houd je wel op de hoogte als je dat leuk vindt :)

Greetz,

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast gefeliciteerd!!!! Wel even vragen betreft de borstvoeding ivm de melkklieren die moeten eerst rustig zijn..anders heb je eerder kans op onsteking.. Zo is mij dat verteld. Dus gewoon alles vragen wat er in je opkomt! Desnoods opschrijven;)

Ben benieuwd naar je consult groetjes en tot chatsessie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie, oke dual plane, maar anatomisch of rond? En medium, high of extra high profile?

Even terug komend op het zien van je pc...Hij is degene die je opereert, dan wil je toch weten hoe hij is? Komt hij relaxed op je over? Komt hij eerlijk op je over enzovoorts...Hij is degene die ervoor moet zorgen dat het mooi word....maar ja dat is mijn mening hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosanne,

Voor iedereen is dat anders denk ik.... Ik had eigenlijk in t begin zoiets van....prima.

Maar het begon bij mij watten knagen omdat ik denk ik ook wat vragen heb.

Mij is idd ook verteld dat de pc tijdens de operatie kijkt wat er ingaat etc....maar ik wil toch de vragen beantwoord hebben en m ook ff zien...geeft misschien wat meer rust.

En t is niet niks natuurlijk ;)

Jij hebt je afspraak precies n maand later, ik houd je wel op de hoogte als je dat leuk vindt :)

Greetz,

Jackie

Ja houd me maar op de hoogte vind ik wel leuk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosanne, Voor iedereen is dat anders denk ik.... Ik had eigenlijk in t begin zoiets van....prima. Maar het begon bij mij watten knagen omdat ik denk ik ook wat vragen heb. Mij is idd ook verteld dat de pc tijdens de operatie kijkt wat er ingaat etc....maar ik wil toch de vragen beantwoord hebben en m ook ff zien...geeft misschien wat meer rust. En t is niet niks natuurlijk ;) Jij hebt je afspraak precies n maand later, ik houd je wel op de hoogte als je dat leuk vindt :) Greetz, Jackie

Hi Jackie,

Wat leuk we worden op dezelfde dag geopereerd door Dr van Onsselen. Ik word ook op 25 februari geholpen BV. Succes

Groeten Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Weet je Enibas, er is mij niet eens verteld of t high, medium profile is...

Wel dat het om anatomische gaat...

Maar goed dat ik n tweede consult hebt....ik mis eigenlijk wel wat info.. En idd wel goed om te weten wie de operatie gaat doen.

@ mamalicious, ik zal t zeker vragen wat betreft de melkklieren, wil zeker geen ontsteking, nee

Gr.

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

weetje al die vragen zijn bij mij in mn consult gewoon vertelt.
Ik had de hele vragenlijst hier van het forum bij me,maar die had ik niet eens nodig. toen ik die overkeek was alles al beantwoord...

er is dus ook heel veel verschil per consulente blijkt maar weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef correctie gaf borstvoeding.

Mij is verteld dat je melkkliertjes idd rustig moeten zijn,

mogen geen melk meer afscheiden..

Ik heb bijna 6 jaar aansluitend borstvoeding gegeven,

kreeg het advies om minimaal 6 maand te moeten stoppen en ze moeten "melkvrij" zijn..

Als ik er goed inknijp komt er bij mij ook nog steeds melk uit.

Ben blij dat ik mijn datum pas in juli is, had het anders nooit gered..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik heb me niet druk gemaakt over het zien van de pc tijdens de consulten. van onselen kwam de eerste keer binnen lopen voor advies maar wat rosanne ook zegt, als je open ligt kunnen ze toch pas zien hoe of wat er in past.

ik ben erg tevreden met mijn borsten al vind ik het wél jammer dat van onselen niet de laatste controle heeft. daar ga ik nog wel over bellen want ik wil eigenlijk dat hij naar mij kijkt en niet de consulente. en meer omdat ik pijn voel en zeker wil weten of alles goed is. verder heb ook ik vertrouwd in zijn werk wat ik gezien heb bij anderen. en ging ik er ook vanuit dat het goed zou gaan, dus voro de duidelijkheid, ik heb hem wel gezien tijdens mijn consult, zonder hier naar te vragen maar ook zonder hem zou ik besloten hebben voor accz te gaan.

succes met aftellen. erg leuk!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dit is de vijfde x dat ik mijn verhaal intik, scherm refresht telkens waardoor ik alles kwijt ben.

Ik lees dus net pas de laatste berichten over borstvoeding...snik snik..

Ik heb net accz gebeld en er is me verteld dat er helemaal geen vocht uit mag komen. Als dat wel het geval is wordt de afspraak verzet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer...

Als er dus nog vocht uitkomt, moet de afspraak worden verzet naar en maand later ...en dan weer afwachten...

Wat to do???? Zijn er geen pilletjes die borstvoeding remmen...of zeg ik nu iets heel ergs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou echt wachten en je lichaam z'n gang laten gaan.. Weet niet of er ook pillen zijn, 'de pil' is misschien een idee? Maar ik merkte dat m'n borsten zelfs daarna nog erg slonken.

6-7-2012 bevallen,gaf maar heel kort bv (2wk) en ik denk dat m'n borsten echt wel tot oktober voller waren zeker voller dan nu. Ik weet nu zeker dat dit is wat het is.. Snap je me nog? Hahaha

Succes met je keuze,ieder lichaam is ook anders.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel pilletjes die de borstvoeding remmen.

Maar vaak worden deze voorgeschreven bij doodgeboorte, en ik denk eigenlijk dat het je heel veel moeite kost willen ze ze nu aan je voorschrijven :17:

Sommige dokters zijn er heel erg gemakkelijk in, en schrijven ze ook voor aan dames die 'geen zin de stuwing hebben' maar zover ik weet zijn ze er heel fel op voordat ze ze uit willen geven.

Maar stel nou dat je de pillen morgen krijgt, en na 2 weken slikken is je melkproductie gestopt..

Dan is het hormoon prolactine lamgelegd, maar je extra vet- en bindweefsel en de extra bloedvaten die er nu lopen zijn dan nog niet weg.

Het probleem is niet dat er een druppel melk door je borsten loopt, maar de 'status' van de borsten ten tijde van borstvoeding.

Ik vrees echt dat je beter kan wachten tot je borsten echt zijn uitgezwangerd :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke,

Bedankt voor je bericht.

Volgende week heb ik n tweede consult, omdat ik mijn pc niet ontmoet had en nog wat vragen had.

Ik zal daar die vraag ook neerleggen idd.

Oh wat baal ik zeg :( ik ga er geen pillen voor halen nee...

Dat zal het ook wel zijn, het weefsel etc...want er loopt verder geen melk uit. Je ziet alleen n beetje vocht als je er hard op drukt, dus dan zal de borst nog wel iets kunnen aanmaken ofzo..

Een week wachten voor dat consult.....dat wordt n hele lange week...zucht...

Stiekem hoop ik dat het kan....snik

Xxx

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jackie....die pilletjes bestaan inderdaad wat piepke zegt. ik heb ze zelf gehad na mijn zwangerschap van de tweeling. had bij mijn eerste zoon borstvoeding gegeven en na tien dagen kwamen ze erachter dat ik wel veel melk had maar er zat bijna geen voeding in waardoor mijn zoon nog onder zijn geboorte gewicht zat. toen adviseerde de gynecoloog mij om niet zelf te voeden bij de tweeling. voor het geval mijn voeding weer niet goed was. ik heb toen direct na de bevalling deze pilletjes geslikt.is maar 1 of 2 pilletjes dat weet ik niet meer. je krijgt dan ook echt helemaal geen stuwing maar het was niet zo dat mijn borsten meteen weer werden zoals voor de zwangerschap dat had bij mij toch echt wel wat tijd nodig. volgens mij is het alleen dat je niet die vervelende klachten van stuwing en zo gaat krijgen.

groetjes mupke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.