Ga naar inhoud

Jackie33 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Heb accz net even gebeld met de vraag over huishoudelijk werk etc.

De vrouw vertelde me dat we dus echt zes weken lang niet mogen stofzuigen etc..

En dat de armen echt langs het lichaam moeten blijven...dus geen zware dingen tillen etc...dat is wel echt zes weken lang.

Ook heb ik gevraagd hoe het zit met de tijden en het halfuurtje...

Ze zei dat ik bijvoorbeeld om half negen aanwezig moet zijn en dat je dan wordt klaar gemaakt en de OK wordt klaargemaakt, foto maken etc...dan zou ik ongeveer half 10 geopereerd worden.

Het duurt ongeveer drie kwartier zei ze en dan de narcose etc....alles bij elkaar zit je er dus ongeveer 3 of 4 uur, maar dat stond ook in de brief.

Tja, hoe het dan zit met de 2 meiden om half 10.... Is mij een raadsel, want we worden allemaal door dr v onselen geopereerd....

Oh en de iboprufen by the way....daar zit iets in: ' acetylsalicylzuur' ( geen idee wat het is) maar dat zou kunnen zorgen voor nabloedingen en daarom wordt het afgeraden (gegoogled) ik moet wel zeggen dat er sommige sites wordt gezegd dat het wel mag na een bv.

Conclusie: ik weet niet of het nou wel of niet mag....accz raadt het af en ik skip t voor de zekerheid.

Hopelijk komen je woorden uit Monique en hebben we maar n paar dagen pijn en zij wij dus een mega uitzondering....hahahahaha

Xxxxx jackie

Of het gaat gigantisch uitlopen of v onselen heeft een dubbelganger of er klopt hier ietsniet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk dat het zowiezo wel wat uit gaat lopen ;) Meestal wel zo.

Maarja.. ze willen natuurlijk ook iedereen kort op elkaar binnen hebben, mede omdat er mensen zijn die door omstandigheden te laat komen , of helemaal niet komen ( schrik slaat toe haha) . Dus wat alvast binnen zit, dat zit binnen ;)

De eerste Terry & Jackie zullen niet lang hoeven wachten.. de rest zal met een half uur uitlopen, en de volgende dan natuurlijk al met een uur enz.

Ik mag toch aannemen dat er geen dubbelganger rondloopt of dat een ander de operatie uit gaat voeren :45:

We zullen het straks weten als jullie allemaal de precieze tijden hebben ervaren. Maybe a big secret will be revealed.... wohoooooooowwww spannunddddd :45:

Zet hem op dames!!!

Wel ontzettend leuk hoor.. allemaal op t zelfde moment binnen :D Helaas had ik niemand die op dezelfde dag moest, maar lijkt me toch bijzonder als je weet dat 'die en die' er ook zijn op dat moment met dezelfde zenuwen als je zelf hebt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat zou n logische verklaring kunnen zijn Piepke..

One way to find out: 25 feb... :)

Ik vind het ook echt leuk dat er zoveel dames op 1 dag moeten, kunnen we met z'n allen klagen, zeiken, huilen Hahaha en bij elk pijntje vragen of de rest dat ook voelt hihihihi

Oooooh was t maar maandag!!!!!!!!!!!!!!

Van de schoonmaak komt weinig terecht trouwens....weekend maar n nieuwe poging :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lady s, Ik heb de brief gekregen en word om 10.00 uur geholpen. Maar moet half uur van tevoren aanwezig zijn.

Moéten het allemaal maar afwachten, Misschien heeft van Onselen een tweelingbroer ( dr jeckkal and hide) hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot morgen allemaal!! Rij voorzichtig, hier ligt idd ook sneeuw!

Ik hoop jullie allemaal ook te zien morgen :)

In ieder geval, heeeeeel veel succes, allemaal.

hier op het forum, erg bedankt voor de tips, het meedenken en alle berichten.

Kus

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm....mijn man stelt net voor ook n hotelletje te boeken en vandaag al te vertrekken...hij is bang dat mijn vriendin met wie ik morgen ga, te laat komt of iets dergelijks, vanwege de sneeuw...

Denkertje....

Mijn dochtertje zou dan meegaan....zij blijven in t hotel, ik word geopereerd en daarna rijden we met z'n drieën weg...

Wat denken jullie?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jackie, geen verkeerd idee.. Het sneeuwt behoorlijk... Ik vertrek gewoon op tijd! Moet ongeveer 140km rijden dus ik reken 2,5 à 3 uur. De ween zijn wel goed begaanbaar als het morgen stopt met sneeuwen en daar ziet het er wel naar uit!!;-)

Xxxxxx Daffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een heel goed idee Jackie. Kan je het iets rustiger aan doen.

Zijn genoeg hotels in de buurt. En echt niet duur.

Succes. Mijn vriendin komt me om .15.00 uur ophalen en dan eten we daar wat en dan gezellig nog wat natafelen.

Dan kan je het tenminste allemaal op je gemak doen

gr. Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

Sorry voor mijn afwezigheid vandaag... ik moest vandaag zoveel regelen dat ik geen tijd heb gehad om even te forummen. Bovendien probeer ik mijn gedachten wat af te leiden, omdat ik toch wel erg nerveus ben. :D

Zijn jullie er een beetje klaar voor? Emsie, jij hebt al gepland hoe je middag na de operatie er uit ziet... wat een geweldige mindset! Ik wilde dat ik wat geroutineerder was, hahaha.

Jackie, slim om inderdaad de sneeuw te slim af te zijn door alvast een hotel in de buurt te pakken. Mijn vriend en ik vertrekken morgenochtend rond half zeven vanuit Groningen.

Ik moet nog even de laatste dingen pakken (paspoort, doktersverklaring etc. etc.) en dan ga ik lekker vroeg op bed!


Tot morgen Jackie, Terry, Monique, Daffie en Anne!! Bijna boobie day!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girlieeeees!!!!

Ik zit nog in de auto, op weg naar huis.

Mijn verslag volgt nog, maar k wilde ff melden dat t goed is gegaan.

Ik was duizelig na de narcose, maar dat is gelukkig weggetrokken.

Au au au met ademen, maar het valt (nu nog) te doen.

Ik schrijf thuis ff verder op de ipad!

Kussss jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed daar ben ik weer.

Vannacht in n hotel geslapen vlakbij de kliniek. Van slapen kwam weinig terecht met die kleine en mijn zenuwen.

Half 9 was ik bij de kliniek. Ik mocht even wachten en zou over vijf min gehaald worden.

Vijf minuten werd ongeveer n half uur...

Anyway... Ik mocht naar binnen en daar was Connie, lieve vrouw. Alles uitgelegd. Kleren uit, charmante jurk aan en ik mocht op de dok wachten. Dr van Onselen kwam, legde alles uit: Hij wilde voor 480 cc gaan, omdat ik dan een beter gevulde borst had en ze zouden wat meer van boven gevuld zijn, want ik had Teveel hang. (ik hoop niet dat ik je hiermee beledig zei hij) (ik zei, nou nee daarom ben ik hier toch?)

Ik vertelde dat ik zenuwachtig was, niet eens voor de operatie maar daarna....hij probeerde me gerust te stellen, maakte nog wat grapjes, hup nog een tekening en een paar foto's en hij ging weer. Ik moest op de anesthesist wachten.

Intussen kwam Connie nog ff langs, vragen hoe het ging (lief), oh daarvoor had ik ook nog n pilletje van dr gehad.

Afijn.....de anesthesist kwam, weer uitleg, papieren getekend, een beetje Duits gepraat (ik verstond wel wat), Connie was daarnaast aan t vertalen.

Infuus ingebracht op mijn hand en toen ging ze weer weg.

En daar was ze weer, ik mocht mee naar de OK.

Armen wijd neergelegd, lekker muziek op de achtergrond (dat vond ik trouwens erg relaxed haha, beetje Usher en ik lag daar n beetje te bouncen)

Goed, de een deed wat met mijn ene arm (hartslag etc) de ander spoot iets in die andere arm....zooo dat voelde ik wel ff...tegelijkertijd deed de anesthesist dat maskertje voor mijn neus en ik zag mezelf in n bikini bouncen op t strand op Usher muziek, een mooi eiland....even deed ik mijn ogen open en ik voelde een helse pijn in die linkerarm en alles draaide en ik dacht:.ogen dicht!!!!! En weg was ik....

Toen werd ik wakker. Ging prima, ik mocht opstaan, de kamer begon te draaien en ik viel om. Gelukkig werd ik opgevangen (stel je voor dat ik daar op mijn borsten lag en die borst floept er zo in 1 keer uit hahahah) lol

Anyway....ik mocht in de rolstoel en ik werd naar n kamer gebracht. En daar was Terry!!!! Jeeeeej gezellig.

Gekletst, erg gelachen :)

Mijn lieve man kwam ook en mijn popje. En daar lag ik...

Pijn: was te doen....ademhalen deed pijn op dat moment. Connie kwam weer langs, het een en ander uitgelegd. Weer iemand anders gekomen en wat oefeningen uitgelegd, die zijn wel goed, het ademhalen gaat dan iets beter.

Na een half uur voelde ik me beter en dus kreeg ik ontbijt. Dat was ook ff lekker. Ik gaf aan dat ik kon plassen.....mocht ik ook doen, ging prima.

Ik werd aangekleed :)

Zo, dat ging allemaal oké..... Dr v onselen kwam nog even langs, mijn borsten gevoeld, hij zei dat alles goed was gegaan...borsten voelen goed. Mooi

Hier en daar kwamen er steeds artsen binnen: alles oké? Voelen jullie je goed? (echt super)

Dus ik kon af en toe vragen: ik voel n steek is dat normaal? Ik voel pijn rondom de littekens, is dat normaal? Ik heb pijn met ademen, is dat normaal? Ik voel n druk, is dat normaal? Hahaha jaaaaaaaa dat hoort erbij.

Nou ik ga aan dat het steeds beter ging. Anesthesist kwam langs, weer n verhaal...paspoorten mee en een telefoonnummer, mocht ik vragen hebben.

Connie, ramons kwamen langs, uitleg gegeven: wat mag je wel en wat niet de komende weken.

Telefoonnummer van accz en het nummer van van onselen mocht er een spoed geval zijn na 9 uur savonds, dan mag je m mobiel bellen (geweldig) hopelijk is dat natuurlijk niet nodig...

Nou, infuus dr uit, alle papieren mee....afspraken mee....recept voor n littekencreme...en toen was mijn man zoek....die ging ff wandelen met ons meisje en ze waren wel ff naar m op zoek..ik schaamde me dood..maar goed....uiteindelijk kwam ie binnen wandelen: loon ik dacht ik geef r ff eten...ja weet ik veel!

Haha, nou toen werd ik in een rolstoel gezet en naar de auto gebracht. De autorit was niet lekker.

Als ik echt rechtop zit, borsten vooruit en diep en en uit adem gaat het oké...

Als ik een beetje ingezakt zit dan voel ik t een beetje steken.

Ik lig nu op bed, heb net gegeten en twee paracetamols ingenomen. Celebrex is vanaf morgen..

De pijn voelt een beetje als een giga spierpijn, of n giga griep die je net achter de rug hebt...maar dan voor je rug..hihi

Ik weet niet of het nog moet komen de mega pijn (vast wel) maar dit red ik zeker :))

Bedankt voor jullie lieve berichten!

Ik hoop dat ik niet teveel fouten heb gemaakt. (af en toe word ik gek van de auto correcties)

Maar dit is dus mijn verhaal!

Oh trouwens.....ik zat dus alleen op de kamer met Terry. Vraag me niet waarom, maar ik verwachtte een of andere grote kamer waar we met z'n allen zouden liggen (ziekenhuis beeld) alias kippenhok.

Maar nee, we zaten er samen, dus de andere meiden heb ik niet gezien.

Toen ik werd weggereden zag ik in n andere kamer twee dames zitten, 1 blonde en een getinte dame....1 van jullie? :) ik wilde het vragen, maar goed ik zat in de rolstoel en na de zoekactie naar mijn man, durfde ik niet meer te vragen of ze even wilde stoppen zodat ik n babbeltje kon maken, haha

Ik hoop dat het met de rest goed gaat!

Wie nog moet: super veel succes en een goed herstel toegewenst

Oh en nog iets....sorry hoor....nog ff 1 ding..

Ik heb dus ff gekeken, alleen ff zo gespiekt naar mijn borsten, ze zijn niet mega huge, dus dat is goed...denk ik....en ik kan natuurlijk nog niet zeggen hoe het eruit ziet.

Net heb ik weer gekeken en de linker is keihard (normaal?) zeker vocht...

Maar goed....ik weet dus niet wanneer ik mijn bh uit zal trekken om t ff goed te zien (mag dat nu al)

Vind het eng maar ben zooo nieuwsgierig! )

Oké, dat was het..nu stop ik echt

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.