Ga naar inhoud

ervaringen velthuis kliniek hilversum dr mooijen


ramona 79

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ga half april naar de velthuis kliniek in hilversum om daar een bijna 18 jaar lange droomwens in vervulling te laten gaan.

Weg met het lichaam van een meisje,en verder met het lichaam van een vrouw...eindelijk op mijn 33e(bijna 34)

Wie heeft ervaring met deze kliniek of arts?

En hoe hebben jullie het herstel ervaren?

Bedankt alvast voor het lezen,en wat leuk om hier te zijn!!

Ik kan niet geloven dat het eindelijk bijna gaat gebeuren,en door te kunnen praten met jullie word mijn droom alvast meer echt!!

Groetjes Ramona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, welkom op het forum! Wat fijn dat je al iets hebt om naar uit te kijken en wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt!Ik heb zelf geen ervaring met de Velthuiskliniek. Andere vrouwen hier echter wel! Je kunt rechtsboven zoeken door een term in te vullen voor het loepje en dan op het loepje te klikken. Je kunt zoeken op kliniek maar ook op arts. Hoop dat het lukt! Veel plezier op het forum, je kunt hier alles kwijt en alles vragen.

Hallo, welkom op het forum! Wat fijn dat je al iets hebt om naar uit te kijken en wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt!Ik heb zelf geen ervaring met de Velthuiskliniek. Andere vrouwen hier echter wel! Je kunt rechtsboven zoeken door een term in te vullen voor het loepje en dan op het loepje te klikken. Je kunt zoeken op kliniek maar ook op arts. Hoop dat het lukt! Veel plezier op het forum, je kunt hier alles kwijt en alles vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ga half april naar de velthuis kliniek in hilversum om daar een bijna 18 jaar lange droomwens in vervulling te laten gaan.

Weg met het lichaam van een meisje,en verder met het lichaam van een vrouw...eindelijk op mijn 33e(bijna 34)

Hiep hoi :43:

Welkom op het forum :D

Wie heeft ervaring met deze kliniek of arts?

Rechtsboven zit een zoekvenster, daar is het 1 en ander mee te vinden. Ik heb even wat linken gekopieerd die ik even snel kon vinden :

Lillibit is er vorige week geopereerd :

http://www.borstenforum.com/topic/6622-lillibit-10-januari-2013-dr-mooijen-zaal-velthuis-kliniek/?hl=moojen-zaal

http://www.borstenforum.com/topic/6163-lisalepas-24-september-2012-dr-moojen-zaal-velthuiskliniek/?hl=%2Bvelthuis+%2Blaura

http://www.borstenforum.com/topic/6270-yvonnko-3-januari-2013-dr-mooijen-zaal-velthuiskliniek-hilversum/?hl=moojen-zaal

En hoe hebben jullie het herstel ervaren?

Uhm, naast de complicaties : Heel goed. Viel me reuze mee en zou het zo weer overdoen hoor :35:

Erg persoonlijk, iedereen ervaart het anders, maar met een goed pijstillerdieet ( lol) is het goed te doen.

Bedankt alvast voor het lezen,en wat leuk om hier te zijn!!

I know, wij zijn kei leuk :42:

:97:

Ik kan niet geloven dat het eindelijk bijna gaat gebeuren,en door te kunnen praten met jullie word mijn droom alvast meer echt!!

Groetjes Ramona

Heeeel leuk, gaat een mooie zomer worden dus!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de velthuis kliniek hilversum gebeld voor een afspraak met dr mooij-zaal.

Ik kan morgenavond al terecht!!

Helemaal blij,maar ook raar,want had verwacht pas over twee weken terecht te kunnen.

Niet te geloven dat ik morgenavond om deze tijd al goed idee zal hebben over hoe

mijn borsten eruit zullen gaan zien!!!

Zoooo blij!!!!!!!!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben vorige week geopereerd door dr mooijen , ik ben heel snel hersteld had wel wat pijn en drukkend gevoel maar ben al na 3 dagen gestopt met pijnstillers want het was echt niet meer nodig mocht ook al op mijn zij slapen en heb vanaf dag 1 al meteen na de operatie alles zelf gedaan zoals aankleden toilet broodjes thee voor mezelf maken en na 5 dagen al autorijden en boodschapjes gedaan ik vergeet weleens dat ik pas ben geopereerd misschien valt het wel mee omdat ik vind dat er niks erger is dan een bevalling en weeën Hahahah dan is dit echt niks

Denk dat het wel dat het per persoon verschilt want weet nog met het ontwaken dat ik het andere meisje achter de gordijnen naast me hoorde die ook net was geopereerd heel erg last had veel pijn misselijk ging echt ff niet goed . Ik had geen last van misselijkheid niks terwijl ik normaal snel misselijk word .

Het resultaat moet ik nog ff afwachten vind ze nog niet hoe ik wilde maar dat schijnt nog te veranderen vind ze ook best klein want met de pasprotheses leken ze gigantisch en schrok ook en zei dat ik veel kleiner wilde maar ben zo blij dat ik de laatste week toch voor die grote ben gegaan want ze zijn echt zoveel kleiner en de zwellingen moeten nog afnemen , dus neem aub niet de kleinste echt een tip .

Dr mooijen is een fijne arts en ook haar consulente en de kliniek zelf ook helemaal top dus veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.