Ga naar inhoud

ervaringen velthuis kliniek hilversum dr mooijen


ramona 79

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ga half april naar de velthuis kliniek in hilversum om daar een bijna 18 jaar lange droomwens in vervulling te laten gaan.

Weg met het lichaam van een meisje,en verder met het lichaam van een vrouw...eindelijk op mijn 33e(bijna 34)

Wie heeft ervaring met deze kliniek of arts?

En hoe hebben jullie het herstel ervaren?

Bedankt alvast voor het lezen,en wat leuk om hier te zijn!!

Ik kan niet geloven dat het eindelijk bijna gaat gebeuren,en door te kunnen praten met jullie word mijn droom alvast meer echt!!

Groetjes Ramona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, welkom op het forum! Wat fijn dat je al iets hebt om naar uit te kijken en wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt!Ik heb zelf geen ervaring met de Velthuiskliniek. Andere vrouwen hier echter wel! Je kunt rechtsboven zoeken door een term in te vullen voor het loepje en dan op het loepje te klikken. Je kunt zoeken op kliniek maar ook op arts. Hoop dat het lukt! Veel plezier op het forum, je kunt hier alles kwijt en alles vragen.

Hallo, welkom op het forum! Wat fijn dat je al iets hebt om naar uit te kijken en wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt!Ik heb zelf geen ervaring met de Velthuiskliniek. Andere vrouwen hier echter wel! Je kunt rechtsboven zoeken door een term in te vullen voor het loepje en dan op het loepje te klikken. Je kunt zoeken op kliniek maar ook op arts. Hoop dat het lukt! Veel plezier op het forum, je kunt hier alles kwijt en alles vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ga half april naar de velthuis kliniek in hilversum om daar een bijna 18 jaar lange droomwens in vervulling te laten gaan.

Weg met het lichaam van een meisje,en verder met het lichaam van een vrouw...eindelijk op mijn 33e(bijna 34)

Hiep hoi :43:

Welkom op het forum :D

Wie heeft ervaring met deze kliniek of arts?