Ga naar inhoud

Miss30 : 24 september 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Lisa,30 jaar en heb van de week mijn eerste consult.

Bij Laura Moojen-Zaal, Velthuis kliniek.

Ik ben erg benieuwd want kijk hier al zo lang naar uit.

Ik wil graag van een A naar een c cup en benieuwd of dit mogelijk is.

Aangezien ik hier zoals zovelen denk behoorlijk lang voor heb moeten sparen,ben ik ook wel benieuwd naar de kosten.

Het zou een domper zijn als blijkt dat ik nog even door moet sparen.

Heb al een beetje gekeken op internet maar de kosten voor een borstvergroting bij Velthuis varieeren nogal.

Zijn er nog meer hier die daar kort geleden een borstvergroting hebben laten doen..van A naar C ?

En niet geheel onbelangrijk wat waren jullie vragen tijdens het consult? Heb al wat dingen,maar voor het geval ik wat vergeet!

Groeten Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

Spannend hè nu het zo echt wordt dan. Ik heb zelf ook een a cup maar ben pas 18 oktober aan de beurt dus kan je nog niet vertellen hoe het is geworden.

Bij het zoeken naar een kliniek ging mijn voorkeur en gevoel in eerste instantie uit naar de velthuiskliniek (puur gebaseerd op internet informatie van de klinieken zelf)

Maar dat is geloof ik toch wel een van de duurdere misschien wel duurste? Of ik vergis me nu heel erg hoor.

Sowieso moet je al 50euro betalen voor het consult dus ik ging eerst naar een andere kliniek waarbij het consult gratis was.

Ik had daar meteen zo'n goed gevoel bij dat meerdere consulten voor mij niet nodig waren.

Een kennis van mij heeft een bv gedaan bij de velthuiskliniek en was 6000 euro kwijt en ik dadelijk 3850. Dat scheelt dus behoorlijk!

Maar goed, een goed gevoel is natuurlijk vele malen belangrijker dan prijs!

Ow ja, hier op het forum staat een heel goed lijstje met vragen die je kunt stellen tijdens je consult! (weet zo even niet meer waar)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

Welkom op het forum! Ik ben zelf ook redelijk nieuw hier.

Ik heb zelf ook een A cup en wil naar een C/D cup. Ik ben bij 2 Klinieken geweest. De eerste was bij Dhr vd Weij. Daar kreeg ik het advies Anatomische prothese 310 CC voor de borstspier. Kosten 4500 euro.

Mijn tweede consult was bij ACCZ klinieken. Daar kreeg ik als advies Anatomische prothese 375 CC Duel Plane (gedeeltelijk achter de borstspier. Kosten 3400 euro. Bij beide klinieken waren het all in kosten. Hierbij zit dus inbegrepen: de operatie, BH, nacontrole, hechtingen verwijderen ed.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de ACCZ kliniek. Niet alleen vanwege de kosten maar ook vanwege het advies. Ik wil hem zelf liever Duel Plane geplaatst omdat ik erg weinig borst heb en bang ben dat de prothese anders zichtbaar wordt/ kan worden namate ik ouder word. Ik ben 29 jaar maar wil graag dat de borsten er over 10 jaar ook nog mooi uit zien. Natuurlijk kan je dit nooit helemaal met zekerheid zeggen maar neem het liefst het minst mogelijk risico.

Vragen die ik heb gesteld sloten aan op de wensen die ik heb:

1. Welke prothese geeft het meest natuurlijke resultaat bij mijn lichaam?

2. Wat zijn de risico's op korte en lange termijn?

3. Welke complicaties kunnen er ontstaan en hoe zit het met de garantie?

4. Binnen hoeveel tijd na de operatie kan ik weer: fietsen,autorijden,werken etc?

5. Hoeveel borstvergrotingen doet u op jaarbasis?

6. Hoe gaat de kliniek om met on vrede van klanten?

7. Welk merk prothese gebruikt u en hoe veilig is deze?

Ik heb mijn borstvergroting op 12 Nov 2012 staan. ik heb 2 weken vrij genomen van mijn werk zodat ik in alle rust kan herstellen. Omdat ik Duel Plane laat plaatsen zal het herstel langer duren maar dat heb ik er graag voor over!

Succes met je keuze, ik weet hoe moeilijk het is!

Groetjes Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Heel veel succes bij je consult! Ik voeg hier even de link toe van de vragen die je zou kunnen stellen uit het topic waar stones het al over had :)

http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/

Bij vragen: shoot!

Veel forum en leesplezier!! En rechtsboven is een zoekvenster waar je op pc, kliniek en trefwoorden kunt zoeken.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog een paar nachtjes en dan is het zover!

Mijn borstvergroting,eindelijk!! Ik ga hopelijk van een a naar c cup,315 cc mentor dual plane.

Kijk er heel erg naar uit,maar zie wel op tegen de narcose! stelt niks voor lees en hoor ik vooral...hoop dat ik weg ben voor ik erg in heb.

Ben benieuwd of er hier meer vrouwen voor dual plane hebben gekozen? Ben inmiddels flink aan het rekken en strekken en hoop dat het uiteindelijk een beetje helpt samen met mijn vitamientjes.

Sigaretjes aan de kant gegooid en ohhh wat mis ik ze soms,maarja alles over voor mijn nieuwe Boobs.

Mijn kast is inmiddels leeg..dus een goed excuus om hem na mijn bv weer zo snel mogelijk te vullen met leuk truitjes,jurkjes,marlies dekkertjes triumphies enzz /ik denk na over een inloopkast :) die zal ik nodig hebben.

Vakantie voor volgend jaar zomer al aan het plannen.Normaal is dit zon/shoppen en musea(dat laatse hou ik niet zo van) maarja terwijl de rest dagen op het strand bivakeerd(en ik weiger om mijzelf in bikini te vertonen) weet ik inmiddels wel alles over de geschiedenis van elk europees land! Daar gaan we volgend jaar verandering inbrengen..10 dagen zon en strand gaat het worden..in mijn nieuwe bikini of misschien een paar...

En sauna..wie weet nu zonder handdoek!

De foto's volgen!

X Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisalepas

Spannend!!!!

Er zijn veel dames die dual plane hebben, waarschijnlijk zul je dit ook in de zoekfunctie rechtsboven vinden :)

En yes!! :D Eindelijk zon zee en strand voor jou en zelfs sauna :35:

Fijn om dat allemaal mee te gaan maken!

Bij welke arts ga je eigenlijk? Dan zet ik dat nog in je titel erbij :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik word 10 okt geopereerd bij de Velthuis kliniek. Betaal 4400 euro. De prijsbepaling bij Velthuis hangt af van o.a. het merk prothese, de vorm (rond of anatomisch). Plus (volgens hen) de kwaliteit van de artsen, begeleiding. De grootte van de prothese (aantal cc) heeft geen invloed. De prijs is incl alle consulten en nacontroles en ook incl een (kwalitatief goede) sportbh die je na de operatie aan krijgt. Velthuis is zeker niet de goedkoopste, dat weten ze ook. Heb hier ook veel vragen over gesteld omdat ik de prijs een stuk hoger vind tov andere klinieken.

Mijn advies: vooral jouw gevoel volgen. Ik zou zelf niet besparen op de kosten aangezien het een beslissing is voor jaaaaren. Echter kan ik niet in jouw portemonnee kijken dus wellicht om bijv twee klinieken te bezoeken om te bepalen wat jou fijn lijkt. Niet te veel want dan ga je het weer extra moeilijk maken lijkt me.

Succes en stel vooral je vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou alles is goed gegaan! Ben erg tevreden over mijn nieuwe boobs!

Velthuiskliniek zelf kan ik iedereen aanbevelen.

Onzettende lieve mensen allemaal,een dikke 10!

Eerste nacht behoorlijk last gehad,en liggen en opstaan gaat nog niet alleen,aankleden ook niet.

Gisteren dag 2 dacht ik dat iets beter ging maar sinds vannochtend doet het allemaal weer behoorlijk pijn en ben ik weer met morfine begonnen(dit doe ik liever niet maar pijn is ondraaglijk.)

Ik heb geen blauwe plekken en littekens zien er netjes uit.

Heb wel af en toe het gevoel dat er wat lucht onder zit maar dit is volgens mij normaal.

foto's volgen later,want kan mijn bh niet langer dan 3 sec uit doen,word er een beetje naar van en is behoorlijk zwaar en pijnlijk.Zal de spier wel zijn.

Ik blijf positief,maar doordat ik hier soms lees dat mensen na 3/4 dagen bijna geen pijn meer hebben vraag ik me af hoe lang dat bij mij gaat duren??!. Ik heb normaal een behoorlijk hoge pijngrens dus denk niet dat dat er iets mee te maken heeft.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou alles is goed gegaan! Ben erg tevreden over mijn nieuwe boobs!

Velthuiskliniek zelf kan ik iedereen aanbevelen.

Onzettende lieve mensen allemaal,een dikke 10!

Eerste nacht behoorlijk last gehad,en liggen en opstaan gaat nog niet alleen,aankleden ook niet.

Gisteren dag 2 dacht ik dat iets beter ging maar sinds vannochtend doet het allemaal weer behoorlijk pijn en ben ik weer met morfine begonnen(dit doe ik liever niet maar pijn is ondraaglijk.)

Ik heb geen blauwe plekken en littekens zien er netjes uit.

Heb wel af en toe het gevoel dat er wat lucht onder zit maar dit is volgens mij normaal.

foto's volgen later,want kan mijn bh niet langer dan 3 sec uit doen,word er een beetje naar van en is behoorlijk zwaar en pijnlijk.Zal de spier wel zijn.

Ik blijf positief,maar doordat ik hier soms lees dat mensen na 3/4 dagen bijna geen pijn meer hebben vraag ik me af hoe lang dat bij mij gaat duren??!. Ik heb normaal een behoorlijk hoge pijngrens dus denk niet dat dat er iets mee te maken heeft.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa

Oeh vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt! Het komt vaker voor dan je denkt, maar neem je alleen morfine pillen, of ook andere medicatie? Je moet sowieso ook paracetamol 1000mg slikken iedere 6 uur he, anders heb je gewoon veel te veel pijn.

Ik wil ook wel een schema voor je maken, maar dan moet je me even een pb sturen met wat voor medicijnen je hebt en wanneer je de laatste genomen hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lisa,

proficiat met je boobs..

ik heb ook lang pijn gehad hoor, en ik ben echt geen watje..vind ik zelf dan..:6:

Rustig aan doen en luister naar je lichaam. Bij iedereen is het ook anders.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

Hopelijk gaat het al wat beter met de pijn?

Ik kreeg 200cc achter de spier en ben eigenlijk zo goed als pijnvrij.

En? Tevreden met het resultaat? Daar doen we 't uiteindelijk voor hé?! :38:

Ik zal pas vanmiddag zien hoe alles eruit ziet, ben helemaal ingetaped. Dus voor mijn part mag deze dag snel voorbij gaan, want om 16 uur valt het doek! :5:

Take care

Rama

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD met je mooie boobies!!!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Ja lieve mensen daar he?

Ik had ook totaal geen klachten er over kreeg zelfs een 2 de bh van de verpleger stiekem mee hihi.

Hoe is t nu met je ,al aan t herstellen qua pijn???

Nogmaals gefeliciteerd hoor,ben happy voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo,

Even een update.Een blije update.

Ben morgen precies 4 weken en mag eindelijk overdag een normale bh aan.

Bij de hunkemoller in mijn stadje hebben ze vandaag waarschijnlijk de omzet van het jaar gedraaid!

Stond ik dan met al mijn tassen...haha wat een heerlijk gevoel zeg!

Heb inmiddels nergens geen last meer van,geen pijntjes ofiets. Voel me als voorheen alleen dan nu met boobies!!jeeeehhh.

Ik heb altijd gezegd van boobies word je niet gelukkig je word er hoogstens wat zelfverzekerder van...daar kom ik op terug,ik ben er ook echt gelukkiger van geworden en had het al jaren eerder moeten doen.

Drama om me ergens om te kleden,,nou dat is helemaal weg!

Heb de eerste week behoorlijk wat last gehad(Dual plane he) maar is het allemaal waard geweest!

Even de winter doorkomen en dan eindelijk de hele zomer op het strand bivakeren zonder mijzelf ongemakkelijk te voelen!

Kortom een bv...lekker doen als je het echt wilt!

X Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lisalepas,

hoeveel had jij er inmiddels al gekocht??!! :70:

ik las het net bij jouw reactie bij één van je foto's...toch niet allemaal vandaag gekocht?? :19: :19: .. :45:

Nou, dan hoef ik mij niet te schamen :66: met mijn lingerie-verzameling na 1 jaar :45:

Maar hele mooie foto's...echt om trots op te zijn

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.