Ga naar inhoud

guppie : 16 januari 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, ik kan eindelijk weer op het forum, dus sorry voor de late reacties allemaal maar het lukte eerder echt niet.

@Bella22 Ik wil idd naar een volle C-cup of net een D en heb dat ook aangegeven.

@Kitty...super om te horen dat je er blij mee bent, bij mij gaat het een medium profiel zijn dus ik denk wat kleiner als bij jou als eindresultaat, ik vind het bij jou wel mooi dus stelt me wel gerust...hihi

@ BB Ik denk dat het je geheugen gewoon ontslipt is, je hebt me zelfs geholpen met zoeken naar ervaringen over hem..hihi...je kan ook niet alles bijhouden hier...het gaat zo vlug.

Dankjewel voor het samenvoegen, is wel handig inderdaad.

De kliniek is van hemzelf danau.be en hij opereert in mediclinic en in ierland iedere twee weken drie dagen lang, en hij werkt soms ook bij beaucare.

Ik ga naar het mediclinic ziekenhuis.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie
@ BB Ik denk dat het je geheugen gewoon ontslipt is, je hebt me zelfs geholpen met zoeken naar ervaringen over hem..hihi...je kan ook niet alles bijhouden hier...het gaat zo vlug.

Dankjewel voor het samenvoegen, is wel handig inderdaad.

De kliniek is van hemzelf danau.be en hij opereert in mediclinic en in ierland iedere twee weken drie dagen lang, en hij werkt soms ook bij beaucare.

Ik ga naar het mediclinic ziekenhuis.

Oeps haha, dat was jij!! :blush:

T gaat inderdaad snel hier haha, maar ik kon het niet in je topic vinden, vandaar dat ik er verder niet bij nadacht. Ik was al aan het zoeken naar die 'andere' die ook naar Danau wilde :45: (maar dat was jij dus.... :unsure: )

Ik zal het aanpassen in je topictitel :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

De pc vertelde me dat er na het hechten wat rimpeltjes in het litteken zullen zitten dat van tepel naar borstplooi loopt en dat die weg zullen trekken.

Is dat een garantie of kan het evengoed zo zijn dat die blijven zitten?

Wie weet hoe dat zit?

gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

de operatie is geloof ik goed gegaan, daarna ging het minder, ik viel steeds weg en ze kregen me niet bij bewustzijn. na enkele uren bij en wegvallen een ander infuus erbij met iets erin waarna ik soms wel bij kwam.

Ik heb niet een beetje pijn maar echt verdomd veel (en heb toch al wat operaties gehad) maar deze auw auw auw. daarnaast erg duizelig en bewegingsdrank...wat een gedoe.

ik hoop dat de pijn snel zal zakken, heb ibuprofen en paracetamol.

jullie horen van me als het wat beter gaat...tnx allemaal voor de lieve berichtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Verslag,

Nou eindelijk komt dan mijn verslag.

Na een paar dagen licht in mijn hoofd te zijn geweest denk ik dat ik nu wat helderder na kan denken...haha

Op de dag zelf bergen sneeuw en lekker glad al vroeg op weg naar oud-heverlee.

Mijn man lag in het ziekenhuis (ivm nierstenen) en heeft zichzelf de avond ervoor laten ontslaan omdat hij er perse bij wilde zijn.

Super lief.

Een kennis is zo aardig geweest om te rijden voor ons want dat kon mijn man echt niet met die aanvallen en spuiten tegen de pijn.

We kwamen al glibberend en glijdend om half elf aan bij mediclinic.

Na een drie kwartiertjes wachten kwam Dr. Danau om foto's te maken en af te tekenen.

Nog een kwartiertje verder en ik liep de ok in....zag achter het raam een groot apparaat van apple staan en dacht...ok dat gaat mijn man erg geruststellend vinden..hahah

De verpleegkundige meneer en de vrouwelijke anestesiste waren heel aardig.

Het is er echt een super mega hightech ok...met 3D camera's die ze gebruiken tijdens de operatie.

Ook het bed waar je op ligt is een speciaal ok bed wat tijdens de operatie lucht en iets anders aan de zijkanten "uitblaast" waardoor eventueel rond dwarrelende stofjes en bacteriën niet de kans krijgen op bij je in de buurt te komen.

De uitslaapkamertjes zijn klein maar als een hotelkamertje ingericht dus knus en comfortabel.

Na een uurtje of twee was ik schijnbaar terug.

Erg weinig tot nagenoeg geen bloedverlies en alles goed gegaan zeiden ze tegen mijn man.

Echter toen ik een beetje bij kwam was de pijn zeer heftig aanwezig, op dit moment hebben ze me een pijnstilling bijgegeven in mijn infuus en daar ging het mis.

De pijnstilling die ik kreeg werkte dusdanig goed dat ik wegzakte en de eerste drie uur in zijn geheel niet meer bijkwam.

In Belgie is het een vaker gebruikt medicijn maar als je niet gewend bent aan bv slaappillen is dit het effect wat het op je KAN hebben.

Hierin heb ik gewoon pech gehad...het komt nl zelden voor.

Langzaamaan ging men zich steeds meer zorgen maken.

Toen ik eenmaal weer probeerde bij te komen bleef ik weg zakken.

Ergens in de verte hoorde ik ze wel praten maar ik kon nit antwoorden.

Inmiddels was er al 3 man personeel dat continu bij me was en langer bleef...geen van alle lieten ze me zomaar aan mijn lot over.

Mijn man was steeds meer en meer bezorgt en zat inmiddels zelf ook zwaar onder de pijnstillers (9 diclofinac en 5 tramadols)

In mijn andere arm hebben ze een infuus bijgeprikt en daar een middeltje aangehangen wat me zou moeten oppeppen.

Op een gegeven moment hoorde ik mijn man in de verte zeggen dat als ik nu niet snel bij kwam ze me over zouden brengen naar een ziekenhuis.

Ik kan me nog herinneren dat ik op dat moment dacht...chips...hoe zit dat met de verzekering en kosten ed..(waar je aan denkt op zo'n moment...haha)...tevens zat in mijn achterhoofd dat die vriend van ons in dat glijweer nog helemaal terug moest rijden en thuis ook een gezin heeft dus hoe moet dat dan vanavond en morgen als ik dan wel naar huis zou kunnen.

Dit heeft me er toe kunnen zetten daar iets helderder te worden...ik mijn gedachte ...ik moet een kwartier goed zijn en zeggen dat ik naar huis wil...dan kunnen we gaan en komt alles goed.

De verpleger wilde dat ik cola dronk omdat me dat ook goed zou doen en dat hielp idd een klein beetje.

Zo gezegd zo gedaan...met het beetje kracht dat ik nog had heb ik mezelf op kunnen peppen om een kwartier bij te zijn en we konden naar huis.

We hebben een handdoek meegekregen om als kussen te gebruiken...erg lief...en eenmaal in de auto viel ik steeds weer weg.

Dit zorgde er voor dat de rit gevoelsmatig wel snel voorbij was...haha

Tramadol durfde ik niet te gebruiken omdat ik de kans op misselijkheid en overgeven koste wat koste wilde vermijden.

Dus op ibuprofen en paracetamol ben ik de nacht doorgekomen.

Mijn man heeft echt tot op zijn tandvlees voor me gezorgd.

De andere dag hebben ze hem weer opgenomen in het ziekenhuis want dat ging echt niet meer.

Mijn ouders zijn op vakantie in Kenia en konden dus niet bijspringen maar de ouders van een vriendin hebben hier 2 nachten geslapen en mijn oudste zoon (15) heeft me super geholpen.

Inmiddels is hij gelukkig weer thuis en is de niersteen weg.

Ik heb al heel wat operaties achter mijn kiezen (keizersnede, blindedarm, en 4 keer schouder/sleutelbeen) en weet uit ervaring dat ik vrij snel genees...soms te snel waardoor het ook juist kan zijn dat er bacteriën ed ingekapseld worden en niet de kans krijgen eruit te gaan voor een wond(je) dicht is.

Ik ga nu niet uit van het te snel genezen maar gewoon (is weer een heeeeeel andere operatie nu nl) en kan zeggen dat het nu na 6 dagen eigenlijk super goed gaat.

Het beeld van mijn borsten vind ik absoluut nog niet mooi, foto's geven soms een vertekend beeld en ze zijn nu echt verre van wat ze moeten zijn...maar ik ga er van uit dat de tijd er voor gaat zorgen dat het allemaal goed komt.

Het gaat verder echt goed en moet erg op mijn tellen passen dat ik niet te veel ga doen...in principe kan ik nl al een hoop en betrap mezelf op de kleinste dingen...(bv..jeuk op mijn schouder en dan onbewust arm omhoog om te krabben of gaan verzitten en daarbij jezelf met je handen mee omhoog duwen)

Ook reflexen geven soms een pijnscheut maar daar kun je niets tegen doen...een reflex is een reflex.

Ik probeer super op te letten dat ik niet in de valkuilen stap en doe mijn best om me rustig te houden.

Ik heb erg veel aan jullie reacties en uitleg op vragen die ik had en heb.

Ik ben hier erg blij om, het stelt me vaak gerust en dus bij deze allemaal bedankt!!!!!

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gup, leuk verslag. ( nou ,ja, in hoeverre het leuk kan zijn)

We hebben nog meer gemeen lees ik . Ik heb ook blinde darm verwijderd en keizersnede gehad. Hebben we allemaal dezelfde littekens. ( schouder heb ik dan gelukkig weer niet)

Gaat vast goedkomen. Ik heb nog foto's van bv 1 en 2 geplaatst. Totaal verschillend hoor.

Heb jouw foto's ook gezien en vind het toch echt al mooi na zo kort po.

Groetjes en kop op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm een heleboel wist ik dus nog gewoon niet, dat je man weer opgenomen was en dat jij zo moeilijk bijkwam.. Jeetje... En dan die ouders, wat super dat ze dat gedaan hebben!!

Nou meid, gelukkig voel je je nu weer veel beter en kun je verder herstellen.

En geduld ;) DIe borsten worden steeds mooier en mooier, normaal gesproken :)

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.