Ga naar inhoud

guppie : 16 januari 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zal nog even geduld hebben...eerst alles laten genezen...en bb, als alleen dat litteken gecorrigeerd moet worden ( misschien een ribje lager? Haha ) dan hoeven ze niet aan de prothese te komen denk ik en is de ingreep eenvoudiger hoop ik ( als ze maar bij mijn long wegblijven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog even geduld hebben...eerst alles laten genezen...en bb, als alleen dat litteken gecorrigeerd moet worden ( misschien een ribje lager? Haha ) dan hoeven ze niet aan de prothese te komen denk ik en is de ingreep eenvoudiger hoop ik ( als ze maar bij mijn long wegblijven)

Klopt idd.... Maar ze moeten wel met hun handen (en messen) van je long afblijven idd!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog even geduld hebben...eerst alles laten genezen...en bb, als alleen dat litteken gecorrigeerd moet worden ( misschien een ribje lager? Haha ) dan hoeven ze niet aan de prothese te komen denk ik en is de ingreep eenvoudiger hoop ik ( als ze maar bij mijn long wegblijven)

Houd moet tullepetoan...althans ik begrijp dat jij dat ook bent...uiteindelijk komt alles goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Guppie,

Ik word ook knettergek van alle verschillende adviezen, de een zegt dit en de ander dat. Toevallig ben ik ook bij Diana geweest, omdat de foto's op haar site mij aanstonden, vroeg ik haar of deze prothesen bij hen in de kliniek zijn geplaatst, zij zei van wel..terwijl ik nu net lees dat d'hondt verteld dat zij ze gewoon van zijn site steelt..ik ga haar hier wel even mee confronteren aangezien ik ook op de 8ste een gesprek met haar en Frans heb..ben benieuwd!

Groetjes,

Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelique,

Ik denk dat ik niet naar het consult ga, ik heb zoveel negatieve dingen gelezen dat ik me daar niet aan ga wagen.

Ik heb hier heel veel goede adviezen gehad en wil graag nog een consult bij dr de meyere en dr plovier.

Ik denk nl ook niet dat zij toe zal geven dat de foto's niet van haar zijn.

Nogmaals erg jammer want ik heb het idee dat die dr Frans...als het Frans Straten is wel een bekwaam man is.

Wat ik me dan weer niet voor kan stellen is dat als hij echt goed is hij zijn naam wil lenen aan diana gabriels waarover zoveel slechts geschreven staat.

Erg dubbel allemaal maar mijn vertrouwen is weg en dat is een belangrijke.

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

hayy, ik had precies hetzelfde.

Echt veel info opgezocht en daardoor raakte ik echt in de war. diana had ik ook gebeld. dacht laat ik daarna ff chekken online en werd er ook bang van heb mijn afspraak toen afgezegd. ze belte me op met wat het te betekenen had. en ik schrok beetje van haar dus was meteen opgelucht dat ik daar niet meer ben gegaan. ik ben uiteindelijk geopereerd bij de BCAS kliniek. De lift zat vast en en alle beveiligingsderen waren geblokkeerd daardoor kreeg ik maar een consult van 15 min ofzo nadat het was opgelost. hele drama want er waren nog 3 mensen na mij aan het wachten. ondanks dat had ik echt een goed gevoel bij hem. dag voor de operatie nog een uitgebreid gesprek gehad natuurlijk. ( dat was al meteen de volgende dag) ach ja volg gewoon je gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Guppie,

Zie je topic en zag ook dat m'n naam al gevallen was :44:

Ik moet je zeggen, de eerste keer dat ik er kwam had ik ook zoiets, wat is dit hier, zo dat kleine liftje (daar ga ik dus echt niet in, ik neem altijd de trap). Verder zijn de behandelkamers en de constultatieruimte wel ok vind ik. Maar je operatie krijg je toch in het ziekenhuis he, en dat is gewoon goed! Ik voelde me wel gelijk helemaal op m'n gemak bij hem, en had er zoveel vertrouwen in dat ik gelijk een dubbele operatie had geboekt (lift, vergroting en gelijk buikwandcorrectie). Je kunt foto's van me gewoon zo zien in de galerij als je nieuwsgierig bent. Als je nog vragen hebt, shoot zou ik zeggen! (je kunt in mn topic ook al veel lezen over lift enzo).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Nadat je naam gevallen was ben ik natuurlijk gelijk bij je gaan spieken.

Wat knap zeg die transformatie van jou.

Respect.

Mijn man heeft ook een goed gevoel bij hem en dat vind ik ook wel belangrijk.

Ik moet zeggen dat ik hem wel duur vind 5000 euro voor de borstlift met implantaten.

Hij schijnt wel een expert te zijn dus hij bijft zeker een favoriet, erg fijn te lezen dat jij er zo'n goede ervaringen bij hebt.

Dat schept wel vertrouwen.

Bedankt,

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je gevoel volgen.

Als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen.

Ik vond haar aan de telefoon ook niet leuk overkomen,maar misschien is ze dat wel hoor,degene die er zijn geweest voor bv zijn heel tevreden.

Maar je moet doen wat je gevoel zegt,je geeft je geld maar 1x uit. En het is wel je lichaam. Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Guppie,

Zo, dat is een aardig bedrag inderdaad... ik heb een combinatieprijs gehad natuurlijk, omdat ik meerdere operaties in 1 keer liet doen. Hij heeft me echt een goeie prijs gemaakt toen (met natuurlijk in zijn achterhoofd dat er nog meer operaties moesten gebeuren bij mij, heb namelijk dit jaar in januari ook nog een arm en dijbeenlift gehad, lipofilling van de neus-mondplooi, en nu ga ik nog voor een bil/ruglift, maar dat pas over een tijdje hoor!) Ik moest 2 jaar geleden 6.000 euro betalen voor lift/vergroting en buikwandcorrectie. Eigenlijk was t 6200 maar hij zei we ronden t wel af omdat ik nog een ziekenhuisfactuur ook kreeg achteraf (eigen bijdrage, was een opname van 3 dagen).

Fijn dat je in ieder geval een goed gevoel krijgt na goede ervaringen bij een pc he! Voor mij was t echt een gooi in het diepe, ik had nog niks over hem gelezen. Maar het is echt allemaal heel goed meegevallen, en over evt. nacorrecties wordt ook helemaal niet moeilijk gedaan, dat is ook wel wat waard vind ik!

X en veel succes met je andere consulten.

Ingrid

p.s met mijn eerste consult waren mijn moeder en man ook mee en die voelden zich ook allebei gelijk helemaal op hun gemak bij Jo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aftellen nu, en spannend, 16 januari as gaat de dag zijn dat ik geopereerd word.

Steeds vraag ik mij af, ga ik me vrijwillig pijn laten doen en 2 weken alles op hold zetten?

Zoveel geld aan mijzelf uitgeven terwijl we met een heel gezin zijn?

Niet weten wat me te wachten staat en hoe het er uit gaat zien?

Hopend dat het supermooi wordt?

Volmondig: JAAAAA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu nog niets...hihi...behalve 4 maal borstvoeding gegeven.

Zit nu zelf nog op maat 75D of 80C maar dan wel "hangend" zeg maar.

Ik ga een lift krijgen met een restvolume van mezelf en een ronde euro silicone met ongeveer de 300 cc.

Het precieze bepaalt hij tijdens de operatie.

Ben gister op consult geweest bij hem en kan de 16e al terecht, super dus.

Gr Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!!

HOe kom je nu opeens bij dr. Danau? Of heb ik ergens overheen gelezen.....

Ik voeg even je twee topics samen zodat je er maar 1 bij hoeft te houden en het overzichtelijk blijft :) Hoe heet de kliniek waar dr. Danau werkt? Dan pas ik dat nog even aan in je titel :)

Tgaat snel opeens he!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.