Ga naar inhoud

guppie : 16 januari 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw wat een verslag.

Wat lief van je man dat hij mee is gegaan, terwijl hij zelf niet lekker was.

Wel weer fijn dat hij thuis is.

Je Boobs zullen in de loop van de tijd vast mooier en mooier worden.

Pak je rus en af en beetje streng voor jezelf zijn.

Op een goes herstel.

XIX

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha..hebben ooit ook guppies gehad maar ben blij van niet meer...vond het wel erg grappig om die geboortes te zien...zijn wel mooie beestjes.

Het figuurtje van mijn plaatje klopt ook niet hoor...haha..zou ik ook wel willen...maar helaas...kom alleen maar aan de laatste week..hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag op controle geweest en alles ziet er goed uit volgens de pc.

de wond is heel rustig en geen tekenen van ontsteking of wat dan ook.

Ik moet zeggen dat k zelf vind dat het ook erg goed gaat en ik me best goed voel.

Mooi kan ik het niet noemen voorlopig maar zoals ze me hier al gerust gesteld hebben en ook de pc beaamden komt in de loop van de tijd alles mooi op zijn plek en goed.

Daar ga ik dan ook vanuit.

Wel vertelde hij dat als ik dingen niet mooi zou vinden aan het litteken of de ongelijkheid bijvoorbeeld dat hij het onder plaatselijke verdoving zo zou kunnen bijwerken/herstellen....haha...dat zet je aan het denken als ze dat even erbij vermelden.

Nee hoor, ik ga er echt vanuit dat alles goed zal gaan en komen.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, durf ik niet....echt niet. Als de borsten goed zouden blijven zitten, had ik ook met plaatselijke verdoving gekund. Dan word het losgesneden vd ribben, prothese wat laten zakken in hoek en dan weer vastzetten. Ik ben al bang voor de 4e operatie en heb toch voor narcose gekozen. Vind het doodeng om alles te horen. En spuiten in de borst krijgen en opensnijden bij bewustzijn.....brr.

Flauw hè!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, eindelijk je verslag gelezen en is best heftig hoor! Maar gelukkig is het allemaal goed nu. Neem echt je rust, hoe moeilijk dat soms ook is. Superlief van je man dat hij er kostte wat het kost bij wilde zijn en helemaal fijn dat hij nu van die niersteen af is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sexymama81..ja gelukkig wel...komt allemaal goed.

@ Kyramy...snap ik wel hoor en is absoluut nie flauw...weet je ieder heeft het zijne...ik vind zulke dingen niet eng maar vind het verschrikkelijk om naar de tandarts te gaan...zo heeft iedereen iets.

gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een eng verhaal!! Daar ben ik dus heel bang voor! pfff en ik moet nog! Hadden jullie ook van tevoren nachtmerries?

Gr

Yep :D Bijna allemaal hebben we onze nachtmerries overleefd ;)

Hoe erger de merrie, hoe beter de boobs :45:

Maar zonder gekheid.. Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, maar complicaties kun je bij elke operatie hebben. Je moet net pech hebben, helaas.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ben op controle geweest bij de pc vandaag.

Ook hij is niet tevreden over het resultaat tot dusver.

De komende 6 weken moet ik de protheses naar beneden masseren terwijl ik mijn eigen weefsel ondersteun.

( 1 van de protheses steekt aan de onderkant van mijn lijf vandaan maar ben vergeten te vragen of dat zo hoort of niet)

1 van de opties voor herstel is bij 1 borst nog wat extra vel weg te nemen.

Een andere optie is om er grotere protheses in te doen....waarbij ik dan zelf de protheses moet betalen.

( ik heb gevraagd wat me die optie zou kosten...vraag mezelf achteraf af of ik die ook had moeten betalen als ik dat niet gevraagd had...maar ik denk van wel want hij kan het ook herstellen door optie 1 toe te passen)

Verder hoef ik niets zelf bij te dragen.

Vandaag wel 1 bh aangeschaft om af en toe iets anders aan te kunnen dan die sportbh maar durfde er nog niet meer te kopen.

Zat daarbij op een 75 E maar zoals ik al eerder zei hecht ik daar geen waarde aan want dat is per model en merk zooooo verschillend.

Nu dus super in dubio en geen idee wat de beste optie zal zijn.

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey guppie,

klinkt niet fijn he? Je hebt toch hoop dat de pc zegt dat het goed komt en het tijd nodig heeft...

Maar ik snap niet wat je bedoelt met het masseren van de prothesen...je moet ze dus naar beneden masseren en dan wel je borst ondersteunen..lees ik het zo goed?

En dan kan het nog goed komen??

Maar wel fijn dat je pc al andere opties heeft voorgesteld, al zou ik voor de 1e gaan, want om nu al een nieuwe prothese weer te moeten betalen :(

Ik vind het ook wel raar als het niet geworden is wat het zou moeten zijn en het nu jou alweer geld gaat kosten, dat vind ik niet kunnen.

Nou meid, heel veel succes met het overwegen van je opties :35:

En nu dus over 6 weken weer terug?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Guppie

He.. bah, verdorie!!! Wat ontzettend rot, dat je dus waarschijnlijk sowieso nog een keer moet....

Maar je had het volgens mij al wel verwacht he?

Als je het mij vraagt: optie 1... Weet je wat het met optie 2 is.. Je blijft verschil houden en je moet er nog zelf voor betalen ook....

Bij optie 1 wordt het het gelijkst, en dus het mooist en ben je dus het tevredenst.. (lijkt mij...)

Pffff, wanneer nu terug?

Hoe kijk je er nu zelf tegenaan??

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij bb :35:

Een grotere prothese zorgt voor meer volume, maar ik zie die niet ook ineens lager gaan hangen, zodat ze onderin op gelijke hoogte zitten.


Het is zó ontzettend moeilijk om later een prothese te plaatsen, en dan in te schatten hoever deze nog zal gaan zakken om gelijk uit te komen met een reeds herstelde en ingedaalde prothese :17:

Een grotere prothese heeft dan weer een andere diameter, projectie enz.. terwijl hij feitelijk 'alleen' omlaag zou moeten. Stél dat hij wel perfect gelijk zou eindigen kwa 'onderhoogte'.. dan is hij dadelijk meer vooruitstekend, of bovenin niet meer gelijk ( meer diameter).

Meest snelle, en gerichte, én goedkoopste, én snelste kwa herstel zou zijn om extra weefsel verwijderen. Hij kan het dan op dat moment perfect spiegelen aan je borst die al is ingedaald op dat moment :35: Deze hoeft dan alleen maar "omhoog".

Hij had je de optie van een grotere prothese eigenlijk niet eens moeten laten weten.. vind ik dan. Al is het maar om het feit dat het je geld kost.

Jij hebt geen fout gemaakt, hij heeft iets 'verkeerd' gedaan, en dan kun je niet een aantal weken laten met een oplossing aankomen die jóu geld kost :17: Of ben ik nou gek?!

Nouja, maakt ook verder niets uit nu. Hij kan je helpen het op te lossen en daar gaat het nu even om :35:

Maar het is wel heel zúúúúúr!!! :93:

Stel dat je alle geluk van de wereld hebt, én stell dat het masseren dusdanig helpt dat je hogere borst indaalt tot dezelfde hoogte als de lagere borst?? Is dit een mogelijkheid, of is dit onmogelijk, heeft hij er iets van gezegd?

En je spier bij de lagere borst? Die leek er toch nog wat dikker op te liggen.. moet deze nog gaan ontspannen, of wat was daarmee aan de hand?

Pfieuw meid.. het is niet niks allemaal :(

Heel veel succes met je besluit in ieder geval. :71: :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik heb het denk ik niet helmaal duidelijk omschreven..hihi

Als er nieuwe protheses in komen dan is dat in beide, hij zal dan tijdens dat inbrengen waarschijnlijk bij 1 borst gelijk ook de huid corrigeren waar er nog meer zit tov de andere.

Het naar beneden masseren moet nog bij beide borsten.

Ze zitten alle twee nog veeeeel te hoog alleen zie je het bij de ene beter dan bij de andere volgens hem.

Bij het masseren moet ik idd de borst ondersteunen aan de"voorzijde" zeg maar...zodat ik mijn eigen weefsel wat voor de prothese zit ondersteun en op zijn plaats blijft en de protheses zelf wel naar beneden zakken.

Ik heb overigens ook gevraagd waarom dat ze ze niet gelijk op de juiste plaats zetten.

Volgens de pc doen ze dat wel maar worden ze door de spanning die ontstaat door het vocht naar boven geduwd waardoor het bij de ene ook meer zal zijn als bij de ander.

Mijn twijfel om eventueel voor een prothese wissel te gaan is dat ik op dat moment toch onder het mes ga en nu heb ik echt een bolling aan de bovenkant...dat is zo ongeveer het enige waarvan ik heb gezegd bij voorbaat dat ik die nu juist pertinent niet wil.

Heb ook nog gevraagd of een anatomische dan beter zou zijn maar dat is volgens hem niet het geval en een te groot risico van draaien.

ik moet dus nog eens even goed in de lijst kijken met mogelijkheden van volume en projectie.

ik hoop dat ik het nu een beetje beter heb uitgelegd.

o ja en die "bult" aan de onderkant is inderdaad en helaas eigen weefsel...had natuurlijk gehoopt op vocht.

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooooooooooooooooooooooooooh, ja dat verduidelijkt wel een en ander....

Maar dan zou je puur andere prothesen krijgen, om grotere borsten te krijgen... toch???

Hij hoeft dan minder te corrigeren aan je huid, omdat de 'grotere' borst meer gevuld raakt en de 'kleinere' borst meer moet oprekken.....

Hmmmm.. zou ik toch nog voor optie 1 gaan.. of ben je ontevreden over de grootte?

Hoe zit het met dat verhaal van je kramp? Hebben de bananen geholpen en zit je nog aan de pijnstillers? Ben je er nog mee naar de dokter geweest?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ben niet ontevreden over de grootte.

Ze zouden dan inderdaad beter opvullen dus minder te corrigeren.

Kosten ongeveer 600 euro...(hierbij ga ik er van uit dat dat per twee is en niet per stuk)..hihi

De krampen zijn langzaamaan minder geworden en de pijnstillers heb ik inmiddels een week niet meer.

Heeeel soms voel ik het nog in mijn spieren tussen mijn ribben aan de kant van mijn rug.

Dus ik ga er van uit dat de bananen letterlijk hun vruchten hebben afgeworpen..haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Die is goed: dat de bananen hun vruchten hebben afgeworpen :152:

Ik moet er wel om lachen, maar eigenlijk is het bizar he.. dat SM en ik jou hier op het forum moeten vertellen dat het wel eens je kalium zou kunnen zijn hahahahaha.

Wel heel fijn dat het dus goed verbeterd is!! :35:

Onthoud het voor een volgende keer: heb je veel last van kramp, eet bananen of tomaten! :P

Oh ja en over je borsten... Wat wil je dan zelf? Wil je grotere prothesen, of ga jij ook voor optie 1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd raar maar wel lang leve het forum.

En vergeten zal ik het nooit meer. ( hoewel ik nu ff geen banaan meer kan zien..hihi)

Over de opties weet ik echt nog niet.

Ik neig naar optie 1 maar dan moet het masseren wel gaan helpen...als ik die bolling houd aan de bovenkant misschien toch optie 2

Ik ga netjes masseren en hoop dat het goed komt.

Die extra 6 weken wil ik even afwachten maar me intussen wel goed oriënteren en inlezen ( en natuurlijk ook jullie weer lastig vallen met mijn vragen).. Haha

Maar ook al zakken ze dan zal optie 1 nog steeds nodig zijn helaas.

Als optie 1 tot een goed resultaat leidt heeft dat wel de voorkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.