Ga naar inhoud

guppie : 16 januari 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Bij vragen: shoot :)

Maar is optie 1 alleen een optie als het masseren helpt??? Volgens mij is het ook een optie, als de prothesen meer op hun plaats geplaatst worden, tijdens de operatie, of als je toch een band krijgt, bij heroperatie..

Er is geen vertikaal litteken meer dan, toch? En een horizontaal litteken in de borstplooi, heeft iedereen die een borstband krijgt....

Of praat ik nou onzin?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Optie 1 is inderdaad alleen als masseren helpt.

Volgens de pc worden protheses altijd direct op de juiste plaats gezet maar door het vocht wat zich ook direct vormt omhooggeduwd.

Alleen als ze ze direct op de juiste plaats zetten kunnen ze nl bepalen hoe de pocket moet zitten denk ik.

Als hij een correctie doet zal dit wederom in het lengte litteken zijn.

Ook als ik voor optie 2 kies zal het via het lengtelitteken gaan.

Hij hoeft deze dan maar een klein stukje open te maken en dan is het onnodig om extra littekens te maken als anker als het niet hoeft.

Ik heb nog gevraagd of het niet zo kan zijn dat de protheses al vast zitten maar was of kan (weet niet welke) volgens hem nog niet.

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha..bb nu snap ik jou niet.

Welke combinatie bedoel je?

O ja..en bij navraag...optie 1 moet zowieso maar is alleen afdoende als masseren helpt...pfff

Eindelijk duidelijk..hihi

En piepke...ik hoop het ook...langlaufen is in ieder geval GEEN optie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi,

Na een geweldige start van morgen (een kapsalon vol gepland en door de sneeuw belde mijn collega af omdat ze niet durfde te rijden terwijl ik naar het ziekenhuis moest en drie van van 4 kids nog naar school moest brengen) uit eindelijk toch voor elkaar gekregen dat ik naar het ziekenhuis kon.

Kids naar school....2 klanten geholpen...rest afgebeld voor in de ochtend...naar de huisarts gebeld om wat vinkjes bij te plaatsen (nu geprikt op natrium/kalium, CRP, BSE, D-Dimeer) voor het bloedonderzoek...goedkeuring...race naar het ziekenhuis...pfff ok allemaal gelukt.

Ik hoefde niet te wachten na de foto dus dacht...dat is mooi...daar is niets op te zien.

Terug thuis...mijn zusje geregeld dat zij tussen de middag de kids op vangt en met ze eet dan kan ik verder in de salon...NIET DUS

Telefoon...de huisarts...hmm dat is snel...u moet met spoed terug naar het ziekenhuis en via de spoedafdeling naar de longarts.

Uw D-Dimeer waarden zijn veel te hoog nl. 2200 en normaalwaarde is minder dan 500 (dit is voornamelijk het geval als er sprake is van een long embolie of een trombose)

Ok rest van de klanten afgebeld en naar het ziekenhuis...twijfel..breng ik mijn man op de hoogte ..hmmm doe maar wel anders is hij boos vanavond....zeg nog..blijf op je werk...het zal wel meevallen.

Hartfilmpje gemaakt....zuurstof gemeten...nog meer bloed afgenomen...bloeddruk gemeten ...en ineens staat mijn man daar toch...(wel lief)

Uitwendig onderzoek...uitslag bloed opnieuw binnen...neem mevr maar op...uhhhh sorry...is dit echt nodig????...logistiek namelijk niet zo handig...even nakijken...nou u moet door de ct-scan.

Ok..gelukkig was er een plaatsje tussendoor en daar ging het infuus erin want dit moet met contractvloeistof.

Ct-scan gemaakt....resultaat (na 22 jaar roken) ... uw longen zijn mooi schoon mevrouw.

De waarde verhoging kunnen wij niet verklaren.

De pijn ook niet...kom over 4 weken terug en dan weer prikken om te zien of de waarde dan nog steeds zo hoog is.

Infuus eruit...hmm wat wordt het warm..mijn man..wat wordt jij wit...ader liep nog...haha...ok die kleding kan in het koude water en de poets mag daar gaan dweilen.

Ok...conclusie...ik heb er volgens mij alles aan gedaan om in ieder geval de dingen die risicovol zijn uit te sluiten en de tijd zal het wellicht leren.

Of er nog ergens anders in mijn lichaam toch ergens een bloedstolseltje zit is nu niet bekend....de scan was alleen van de longen.

De tijd zal het leren...en last but not least...heeft u enig idee of ik wel gewoon over 6 weken de eventuele heroperatie mag ondergaan?

Antwoord: Ik zou niet weten waarom niet....pfff gelukkig...mijn meivakantie met manlief alleen niet voor niets opgezegt

Dan kunnen we nu weer verder met de diclofinac als ik een aanval heb van die "krampen" noem het maar even zo en duimen dat de controle op 8 april inderdaad het resultaat brengt dat ik op 24 april voor de hersteloperatie kan gaan...maar vooral..dat het daarna gewoon goed gaat en vooral MOOI wordt

Zo maak je nog eens wat mee...haha..

Gr Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh gatverrrrr wat ben jij relaxed :136:

Ik zou echt in dikke vette stress zitten en met handen en voeten duimen of ze me aub op willen nemen :45:

Heb je ook geen bloedverdunners gekregen verder?? :17:

Brr.. ik vind het freaky scary shit :ph34r:

Nou. op hoop van zegen dan maar, t zou echt niks voor mij zijn :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een dag vandaag voor jou!!!

Nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan! Sjezus, wat blijf jij er kalm onder, ik zou met kapot geschrokken zijn en toch wel in paniek geraakt zijn...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha Piepke

Dat zou ook voor mij gelden, maar onze Gup gaat cool verder :13:

Ik had je in pb al verteld wat ik dacht he.. te lang om hier te herhalen :45:

xxx

Ja, ik ben eenmaal opgenomen geweest voor zoiets, en wat was ik blij dat ik daar lag en spuiten in mn been kreeg uit voorzorg. Jezus Mina, zal je nog sterker vertellen, ik ben bewust niet gaan slapen, heb de zon onder zien gaan en op zien komen. Ik vertikte het om mn ogen te sluiten, zo bang was ik.

Via de longfoto en scan ( met idd dat contrastvloeistof) was niets te zien, en hebben ze nog een echo gemaakt van mn benen en liezen.

Heb daar gelegen tot mn waardes weer in orde waren, geen haar op mn hoofd die uit bed durfde te stappen :45:

En dan lees ik hier jouw verhaal en het zweet breekt me weer uit ;)

Maar nee ... idd Gup is een koele kikker :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik denk dat dat koele gedeeltelijk ligt aan hoe ik inderdaad ben...gedeeltelijk aan het logistieke gedeelte en gedeeltelijk omdat ik hier nu al een paar weken mee rondloop...het is vooral vreemd en onverklaarbaar maar ik vrees van verder niets aan te doen.

Ik kan dan wel in het ziekenhuis blijven maar dan is het feit nog steeds hetzelfde.

Vandaag overdag ging goed en vanavond begon het weer.....ik kan het niet verklaren en weet niet wat er gebeurd waardoor het getriggerd wordt....zou wel handig zijn want dan kon ik op zijn minst dat vermijden..haha.

BB ... ja heb je mailtje gelezen...lief tnx...ps...de diclofinac is niet continu...alleen als ik de klachten heb.

Piepke...had jij ook van die krampaanvallen of stekende aanvallen...(weet niet hoe ik het anders moet benoemen) als ik vragen mag of wat was bij jou de reden tot het prikken op die waardes?...wie weet kan ik er iets mee.

En natuurlijk...zijn ze er ooit achtergekomen en hoe lang heeft het geduurd?....wat een vragen he.

Lucky...ik schrik niet zo snel inderdaad...het komt vast allemaal wel goed....het is voornamelijk vervelend en pijnlijk....maar ook aan pijn raak je gewend...aan het niet kunnen ademen wen ik niet maar dat zakt meestal na een uurtje me te hebben voorgedaan als een hond die een hele middag heeft gespeeld en gerend.

Dank jullie wel voor jullie reacties...erg lief

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou toen ik bevallen was had ik een beginnend trombose been en ben ook voor echo etc geweest maar bij mij begon dat s'avonds altijd op te spelen en overdag als ik teveel had gedaan. Ja rustig zitten was ook niet goed,maar teveel dus ook niet.

Uiteindelijk is het hier wel goed gegaan en wil je ook niet bang maken.

Maar houd het allemaal goed in de gaten.

Ziekenhuizen sturen je heel gemakkelijk terug naar huis.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky,

Ik mag absoluut niet klagen....ik heb twee nachten best aardig geslapen en momenteel geen pijnstillers (alleen als ik het op voel komen)

Ik lig inmiddels ook op mijn buik en heb het idee dat dat ook scheelt.

Ik tel nu de weken af naar de controle in de angst dat ze te gelijk zijn dadelijk voor een her maar niet goed genoeg...heb wel het idee dat ze iets gelijker zijn nl maar kan ook gezichtsbedrog zijn...zal van de week nog eens foto's maken...dan is het misschien beter te beoordelen.

De waardes van mijn bloed weet ik pas over drie weken...ik ga er vanuit dat alles wel los loopt.

Lief dat je er naar vroeg, bij jou ook alles ok?

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.