Ga naar inhoud

Melanie : 4 juli 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Kweenie..... Ik heb er wel een goed gevoel bij dus dat is absoluut niet een reden om te twijfelen maar ik heb net mijn tuin gecontroleerd en er staat helaas nog steeds geen geldboompje en t is wel een dure kliniek dus mss doe ik nog wel ergens anders een consult. Ben sowieso wel benieuwd of ik dan t zelfde advies krijg en hoe veel het ergens anders gaat kosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... met dit weer groeit niks he... Misschien dat het in het voorjaar weer wat wordt met groeien :wacko:

Sja.. waar is het goedkoper... en ook goed...

Je hebt nog: dr. van der Weij in Boerhaave (amsterdam) maar die gaat je anatomisch voor de spier adviseren... (weet niet precies wat de anatomische kosten.. maar de ronde kosten daar 3100 dacht ik... (die plaatst hij trouwens ook, en hij kan ook dual plane plaatsen, dus je zou het hem kunnen vragen...

Je hebt nog dr. van Selms in het SLAZ: dual plane, rond (dacht ik dat hij meestal plaatst)

En Nio, in het SLAZ (sint lucas andreas ziekenhuis amsterdam) ook rond, dual plane

De prijs daar weet ik ff niet uit mijn hoofd, maar meen me te herinneren dat het niet zo heel duur was.. zou je sexymama kunnen vragen als je wilt, want die is in het slaz bij nio geweest

Uhm.. wat zit nog bij jou in de buurt: parkkliniek rotterdam, maar die zijn volgens mij duurder... (daar zit nio ook en dr. Tan, daar lees ik ook wel goede dingen van!)

Sja.. dr. Demeyere, maar je gaf al aan dat je auto erg veel drinkt, dus dat je dan het verschil aan benzine kwijt bent hahaha (misschien met het openbaar vervoer gaan? er stopt een tram voor zijn praktijk :) )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je je niet zo druk moet maken om de hoeveelheid CC en wat voor cup maat. Gewoon googlen naar foto's van borsten die jij mooi vind. Als je een goed pc heb maakt hij jou borsten zoals jij ze mooi vind. De dokters hebben daar meestal toch het juiste inzicht in, die houden rekening met jou lichaam. Je moet je pc proberen te vertrouwen, hij weet het beste wat bij jou past. Laat je goed adviseren! En anders gewoon naar meerdere consulten gaan, tot je je goed voelt bij de pc.

succes XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

En o ja, een super goed advies gaf BB je al: Dr. de Meyere!!! De dokter met de gouden handen! Het is een eindje rijden, maar dan heb je ook een Dokter!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi melanie ,

Ben je er al uit wat je gaat doen ? Ben zelf een jaar terug bij dr v d weij en dr v Selms op consult geweest , allebei wel goed gevoel over maar vd weij adviseerde anatomisch en wilde rond en v Selms wilde dual plane en wil t liefst voor de spier

Nu toch maar consult bij demeyere aangevraagd , 17 april . Helaas is t voor mij ook 3 u rijden dus moest echt n tijdstip afspreken dat we niet in de file komen maar dat word lastig natuurlijk maar goed hoop dat t die 6 u rijden waard word...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ben er nog niet over uit.... Ik ben echt een muts maar ik twijfel gewoon zo.... 350 of 400 cc, ik weet gewoon niet wat wijsheid is en dr koopmann mag dan een topper in zijn vak zijn maar ik kreeg totaal geen hoogte van die man...

Was van plan om ergens anders een consult afspraak te maken maar ben als de dood dat daar weer een heel ander advies uitkomt, dan kunnen ze me straks opsluiten in een kamertje met zachte muren hoor pfffft

Daar komt ook nog eens bij dat ik mn twijfels heb of we het financieel wel gaan trekken om het nog dit jaar te laten doen, het komt hier met twee kleine emmertjes binnen en het gaat er iedere maand met bakken tegelijk weer uit en mijn man zegt iedere keer dat we straks vakantiegeld en de belastingteruggave krijgen en dat het makkelijk kan.... Maar goed, misschien zoek ik ook wel excuses om het niet te laten doen want het angstzweet staat al op mn rug als ik eraan denk!?!

En er zijn ook wel momenten waarop ik denk what the hell ik doe t gewoon.... Er is alleen nooit een chirurg in de buurt als ik dat denk dus dat waait dan weer over hahaha erg he

Link naar reactie
Delen op andere sites

3000 voor een bv

Niet twijfelen, gewoon doen! Daar ben je in hele goede handen, ik ben vandaag 10 dagen po. Alleen maar lof voor deze pc, geen centje pijn, 3000 euro lichter zelfs! Maar dan heb je ook wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja balen dat we er zo ver voor moeten hè ! Ik heb er een dag vrij voor moeten nemen , ben een dag kwijt voor een half uurtje consult Hahaha.

En dat geld , dat is hier ook zo . Moeten zelfs een gedeelte ervoor lenen als ik t laat doen en ook ik twijfel over alles , zelfs momenten dat ik ook echt gewoon best blij ben met m'n eigen borsten ! Maar ik ben nu 34 en denk er al jaren over , als ik t wil moet t nu !

En we hadden al een weekendje weg en onze zomervakantie naar Turkije gepland dus t geld is hierna ook echt op maar goed wat is 3000 euro als je gewoon deze zomer in n bikini zonder super push up kan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is een keuze die je maak. Bij ons ging ook net de auto kapot, zitten in een mega grote verbouwing! Kreeg al bijna een schuld gevoel. Maar nu als ik alleen al naar de ogen kijk van mijn man weet ik, hier zal ik nooit geen spijt van hebben. Had ik het maar 10 jaar eerder laten doen. Even voor de duidelijkheid, ik heb het niet voor mijn man gedaan hoor. Maar het geef je wel een goed gevoel als je hem zo naar je prachtige borsten ziet kijken ipv die uitgelekte theezakjes. Het "boost" je zelfvertrouwen weer met 200% op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Goede keus. Ook niet duur en lees hier alleen maar goede verhalen. Plaatst ook vaak voor de spier voor zover ik gelezen heb. Dit heeft alleen maar voordelen. En hij maakt ook echt prachtige Boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.