Ga naar inhoud

Melanie : 4 juli 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hahah ja dat heb ik ook vaak en het valt dan altijd heel erg mee en ben ik de laatste die vertrekt. Nou hoop ik op de dag niet dat ik de laatste ben die vertrekt mar wel dat het heel erg meegevallen is.

Lekker hoor voor je Melanie, lekker genieten ervan :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Morgen mag ik lekker douchen!! Ff een blonde vraag maar dan mag de bh wel uit toch? Of moet ik m aan houden? Is t niet erg dat de gaasjes/pleisters nat worden? Die haalt Nio er toch zelf bij de controle volgende week? Of moet ik er zelf nieuwe op doen na het douchen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren op controle geweest bij Nio

Alles was goed, littekens zien er prachtig uit en hij was tevreden. Volgende week mag ik weer autorijden (is wel heel snel of nie?) en in oktober moet ik ze weer ff komen laten zien! Ik zei dat ik echt helemaal nog geen pijn had gehad en dat ik me afvroeg of dat wel helemaal normaal was en toen zei hij " dat had ik toch gezegd" pfffft nou ja wat moet je daar nou op zeggen...

Hij heeft mijn bh wat minder strak gemaakt want dat was niet goed zei hij, terwijl ik iedere keer aan hubbie vraag of hij ze wat strakker wil zetten omdat ik dacht dat dat moest whahahaha

Slapen op mn rug gaat verbazingwekkend goed, ik slaap als een roos en heb eigenlijk nergens last van... Begin me nu af te vragen of hij ze wel dual plane heeft geplaatst eigenlijk, zo goed gaat het...

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: :45: :45: Melanie toch!! Van erwtjes naar een bloemkool!!! Helemaal top :152:

En ik weet nog dat je je druk maakte van te voren omdat hij had gezegd: neem maar wat paracetamolletjes :45:

Bleek dat ook nog alles te zijn wat je nodig had haha. Geweldig!

Fijn dat het zo goed gaat!! :35:

Ik ga eens ff spieken of ik nog wat nieuwe foto's van je twins kan ontdekken :)

xxx Leclerc :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super mooi!!! Ik ben erg benieuwd naar t advies van Dr. Nio voor mij. Ik vind dit een schitterend resultaat. Het advies bij Bergman is 330cc, maar als ik jouw foto's zie, dan denk ik : zo wil ik ze! Mijn voor (nu) situatie is redelijk vergelijkbaar....

Ik wens je een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Super mooi!!! Ik ben erg benieuwd naar t advies van Dr. Nio voor mij. Ik vind dit een schitterend resultaat. Het advies bij Bergman is 330cc, maar als ik jouw foto's zie, dan denk ik : zo wil ik ze! Mijn voor (nu) situatie is redelijk vergelijkbaar....

Ik wens je een goed herstel!

Ben jij er al uit Loek? Ik kan het zo snel niet vinden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 6 wkn po en dus tijd om te shoppen voor een nieuwe bh! Net bij h&m geweest waar ze alleen maar push up en balconette bh's hadden ( ik haat balconette)... Maar goed wilde toch wel graag weten welke maat ik zou hebben dus heb er een paar gepast en c is veeeel te klein.... Toen naar de hunkemoller waar ze ook voornamelijk push up en balconette hebben en tadaaa daar is c veeeeeel te groot..... Toen voor de vergelijking een bh met beugel maar zonder vulling gepast en ook hier was c veel te groot.... De beugels zitten bij hunkemoller door de hele cup en dat was echt geen gezicht.... De degelijke grijze kleur hielp ook niet dus bij deze eerste poging was ik, net als vroeger, stront saggerijnig toen ik wegging. Morgen ga ik met frisse tegenzin opnieuw struinen en als ik weer niks vind dan houd ik het voorlopig op maar op de enige echte originele hema sport bh... Vreselijk saai maar ze passen iig wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Ga eens naar de v&d en trek een sapph aan!!! Als je die bandjes niks vindt, haal je ze er maar af met een tornmesje (heb ik ook gedaan ;) ) Maar die bh's zitten heerlijk :D

Een c.. pffff, geloof er niks van haha..

Ga een fatsoenlijke bh passen.. en hij mag niet openstaan tussen je boobs he.. Dus je moet niet tussen je borsten door je navel kunnen zien ;)

Knip niet meteen het kaartje eraf thuis, maar eerst ff foto en dan ons laten kijken he ;) hahahaha

Komt wel goed met je humeur als je eens een sapph gepast hebt, denk ik ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melanie,

Ja, ik ben eruit! Ook Nio en ook in SLAZ!!

Alleen aantal cc twijfel ik enorm over. En dr Nio zegt dat voor de spier kan, maar ik begin steeds meer te twijfelen. Ik vind, als ik foto's kijk, achter de spier geplaatste mooier. En ik ben als de dood dat als ik ze voor de spier laat plaatsen, je teveel 'bal'effect krijgt.

Ik kan er zo langzamerhand niet meer van slapen. Pffff....

Ohja, operatie datum staat gepland op 19 december, dat worden nog een hoop slapeloze nachten ben ik bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannund!!!! Vlak voor kerst, jij durft ;)

Tussen welke hoeveelheden cc's twijfel je? En tja voor of achter de spier is altijd moeilijk als je de keuze hebt... Ik had graag voor de spier gewild maar dat ging echt niet dus bij was het weer een keuze minder haha

Bij mij ging de voorkeur echt uit naar voor de spier omdat dat minder pijnlijk is, ik zie op foto's vaak niet duidelijk het verschil tussen voor of achter de spier moet ik eerlijk zeggen... Behalve dan misschien dat ze bij dual plane of achter de spier wat verder uit elkaar staan, dat vind ik persoonlijk wel een beetje jammer maar goed, over een jaar mag de push up weer dus als het me echt zou gaan irriteren kan ik altijd een push up aanschaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.