Ga naar inhoud

Melanie : 4 juli 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha, hoi Melanie

Dat is nog eens een lekker kort voorsteltopic :)

Welkom!

Succes met uitvogelen hier, het wijst zich allemaal wel vanzelf.

Mocht je vragen hebben: stel ze gerust. Lezen hier helpt ook al veel vragen uit de weg.

Rechtsboven is een zoekfunctie waarmee je ook op trefwoorden kunt zoeken, als je ergens iets tegenkomt wat je niet weet wat het betekent, dan kun je dat daar weer opzoeken.

Vraag maar als iets niet duidelijk is :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

*zucht*

Ik ben echt een doos ik weet t maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met zoeken?? Er zijn zoveel verschillende klinieken en ziekenhuizen en nog veel meer totaal uiteenlopende ervaringen/meningen van meiden dat ik ff door de bomen het bos niet meer zie... aAAaAaAahHHHHHhH!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin bij:

Demeyere haha

Wat ik zelf goede artsen vind, kan ik je wel zeggen, dan heb je in ieder geval een begin:

dr. van der Weij (Boerhaave Amsterdam) (plaatsing voor de spier en dual plane en doet zowel rond als anatomisch)

dr. van Selms (SLAZ, dacht ik) (meestal plaatsing dual plane, wat ik zo lees)

dr. Nio (SLAZ en parkkliniek rotterdam) (hm plaatsing voor en dual plane, zowel rond als anatomisch als ik me niet vergis)

dr. Demeyere :101: Artemedis in Gent (meestal plaatsing voor de spier, rond en anatomisch)

dr. D'hondt, Tongeren (plaatsing altijd achter de spier en altijd anatomisch)

dr. Koeijers (MC Zuiderzee, Lelystad)

dr. Koopmann (Bergmankliniek)

Er zijn tegenwoordig tevreden klanten van Beaucare, dr. Bosselaers en dr. Ulens

En je zou nog kunnen kijken voor Plovier. Goede verhalen en slechte verhalen over te vinden, maar de goede verhalen liegen er niet om.

Succes haha!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Pffft kan iemand mij vertellen hoe je in godsnaam de gewenste maat kunt bepalen in een sportbeha!?!?! In de bergmankliniek in den haag hebben ze geen pas bh's (de logica hierachter ontgaat me even maar das een ander verhaal) en dus moest ik zelf een witte sport bh aanschaffen in de gewenste maat..... Ik heb nu 4 bh's gekocht en ik word er helemaal gek van..... Met mijn maten (73 cm onderwijdte en 78 cm bovenwijdte) heb ik volgens de tabel nog geen AA en dus heb ik 2 bh's gekocht in de maat 75b en 2 in de maat 75c.... Uiteraard eerst 2 x de c gepast en die zijn allebei te klein..... De ene kreeg ik niet eens over mijn erwtjes heen en bij de ander kan ik er nog net een vinger tussenkrijgen.....

Hoe hebben jullie dat opgelost? Ik ben vrij slank en ik wil geen pamela anderson worden maar als het aan de sport bh's ligt kan ik net zo goed maat g nemen ofzo.... Bah ik heb nu al geen zin meer in dat hele consult.... Ik begrijp ook niet goed wrom je de gewenste maat moet aangeven in een sport bh hoor.... Ik draag die dingen toch normaal ook niet

AAAaAaAaAaAaHhHhHhHhHh!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt GEEN idee

Heb na mijn vergroting in een gewone bh 75F

in de kliniekbh heb ik 70D en in een sportbh van Triumph (de triaction) 80D

Dus.. die maten daar is geen touw aan vast te knopen idd.. Geeeeen idee hoe anderen dit gedaan hebben....

Maar wat is je gewenste cupmaat straks? Heb je al eens gewone bh's aangetrokken in een pashokje? 75D bijvoorbeeld, gevuld met zakdoeken, en een strak truitje erover.. Als dat nou een voorgevormde bh is, dan kun je daar volgens mij ook heel goed in passen bij je consult!! Die kun je namelijk niet verder vullen als dat de cup toelaat.. wat wel kan bij een slappe cup...

Maar je gaat bij dr. Koopmann he.. Ik gok dat hij je adviseert: 350 cc medium of high profile (afhankelijk van je borstbreedte en je cupmaatwens) Wil je een 75C dan adviseert hij een medium profile, wil je een D/E (die dan qua zicht lijkt op een grote C kleine D, dan adviseert hij je high profile ;)

Succes morgen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha bb, heb je in je glazen bol gekeken??? Melanie schrijf a.u.b. je vragen op anders sta je zo weer buiten. Dr. Koopmann vond ik een man van weinig woorden. Op zaterdag... Pfew... Zouden ze zes dagen werken daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha bb, heb je in je glazen bol gekeken???

Glazen bol??? Denk dat bb een leeg potje doperwtjes had staan :38:

Melanie,

Ik had een eigen bh aan en kon zodoende de "filets" passen. Want ik vind het ook raar dat je een eigen sportbeha moet kopen om zo de maat te bepalen.

Ik had ook een strak wit shirtje meegenomen, zodat je een goed beeld kunt vormen hoe het er uiteindelijk ongeveer uitziet!

veel succes morgen!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Glazen bol??? Denk dat bb een leeg potje doperwtjes had staan :38:

Grappig dat je het zegt Lucky...

Ik had mijn reactie op Anma getypt en gepost en daarna dacht ik aan wat jij nu schrijft, bizar! Maar had geen zin meer om het te veranderen. Maar je typt wat ik denk.. Jij ook een glazen bol? Of een leeg blikje doperwtjes bekeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat je het zegt Lucky...

Ik had mijn reactie op Anma getypt en gepost en daarna dacht ik aan wat jij nu schrijft, bizar! Maar had geen zin meer om het te veranderen. Maar je typt wat ik denk.. Jij ook een glazen bol? Of een leeg blikje doperwtjes bekeken?

:45:

I just think of you and my mind tells me :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je gaat bij dr. Koopmann he.. Ik gok dat hij je adviseert: 350 cc medium of high profile (afhankelijk van je borstbreedte en je cupmaatwens) Wil je een 75C dan adviseert hij een medium profile, wil je een D/E (die dan qua zicht lijkt op een grote C kleine D, dan adviseert hij je high profile ;)

Jij bent echt zo goed whaha hij adviseerde 350 cc medium profile :)

Ik heb trouwens een sport bh 80 c meegenomen en de 300 cc vond ik echt te klein maar 400 cc vond ik te groot.... Zit nu weer in dubio over 350 of 400 want hij gaat voor dual plane en ben bang dat de helft achter de spier verdwijnt?!? Dat hij een man van weinig woorden is kun je wel zeggen ja.... Pffft werd er een beetje nerveus van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.