Ga naar inhoud

Melanie : 4 juli 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi melanie,

Vandaag jouw grote dag

Hoop dat alles goed is gegaan en je weinig last hebt

En natuurlijk....dat je heel blij bent met je nieuwe boobs

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogguh allemaal!! Het gaat goed met me, operatie is goed gegaan. Pijn viel gisteren echt mee maar heb nu wel een beetje last, ben pas net uit bed en heb dus net pijnstillers genomen. Hij heeft diclofenac, valium en een maagbeschermer voorgeschreven en ik kan nu merken dat de valium zn werk doet want mn luiken vallen dicht hahaha

Ik ga ff mn bank opzoeken en dan zal ik vanmiddag nog ff wat proberen te schrijven. Nio en de verpleegkundige op de afdeling waren super lief voor me en alles ging zoals gepland. Ik ging om half 8 naar beneden en om 10 over 10 werd hubbie al gebeld dat ik wakker was... Hij mocht even bij me kijken en toen moest hij weg. Ik ben om 3 uur naar huis gegaan dus dat was mooi

Ik zal vanmiddag of vanavond ff proberen een foto te plaatsen!

Bedankt voor jullie interesse, het is fijn te weten dat er mensen zijn die aan je cenken!

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achteraf is t maar goed dat ik me zo druk heb gemaakt want dan kan t alleen maar meevallen tich? Hebben jullie dat nooit als je naar een verjaardag moet waar je ECHT geen zin in hebt? Dan is het vaak hartstukke gezellig haha ik heb dat heel vaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.