Ga naar inhoud

Gul : 19 oktober 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast gul

Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja super, het is je gelukt :D Ik vond mijn verhaal al zo rommelig maar eerst kwam ik net uit het werk en toen ik later kwam moest ik weg naar een verjaardag.. dus was al van plan het iets uitgebreider te schrijven, maar het is je al gelukt :D

Ze zijn echt heel mooi geworden Gul! Was dit wat je verwacht had van tevoren?

Zit de bh nog zo strak? Vreselijk he! Ik heb zelfs 2 bruine kleine streepjes aan die bh overgehouden, dat ding heeft 6 weken zowat in mijn huid gezeten ipv erop, die rode striemen die je er van overhoud, die zijn nu licht bruin, net onder mijn oksel. Fijnnn

Alvast succes met werken morgen!

Gaat het met je zus ook goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries je gaat me toch niet nog moeijker maken met handtekening enzo?hahaha nee joh dat wil ik ook doen maar zei al dat ik daar geen held in ben maar dat gaat me ook wel lukken :rolleyes:

ja zijn nu nog erg opgezet maar toch ben ik wel tevreden met het resultaat en mijn zus ook...Otteline belde mij nog hoe het allemaal ging want ze vond me dat ik erg druk om maakte..ja duh!!!!...maar ja begin aan alles te wennen en doe ook meer dingen in huis behalve tillen en stofzuigen enzo..

bedankt voor jullie reacties meiden..

euh patries of andere dames, hoe krijg ik die handtekening voor elkaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Gul,ik ga het je lekker heel moeilijk maken hahaha..

fijn dat je tevreden bent hoor! lijkt me nix erger dan een bv hebben laten doen en dan niet tevreden zijn. je weet allemaal wel dat ze nog veranderen en wat slinken ivm vocht maar toch.. je snapt me wel denk ik.

ja als het goed gaat doe je dat wel makkelijk denk ik. je lichaam verbiedt het zelf wel.

ik ga eerst ff op zoek want er is geloof ik een topic over. kom ik zo op terug. anders leg ik het wel uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi gul

wat leuk om te zien wat je resultaat is en je aanvankelijke twijfels over de cc's. ik vind je nieuwste borsten prachtig geworden! echt om trots op te zijn!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh patries of andere dames, hoe krijg ik die handtekening voor elkaar

Nou ff uitgebreid helpen dan :D

Bovenin je scherm, staat rechts INSTELLINGEN

Dan ga je links naar WIJZIG HANDTEKENING

En dan vul je in dat vak een handtekening in... kun je ook een ander kleurtje geven en kleiner lettertype enzo :)

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

ik heb een kantoorbaantje en t liefst blijf ik nog een week thuis maar ik val al voor iemand in die op vakantie is en op mn werk weten ze het ook niet van mijn BV..dus ik kon niet maken om nog een week weg te blijven.

Ik heb meer last van mn rug dan mijn borsten, daarom heb ik ook aangegeven dat ik last van mn rug hebt want zo loop ik ook..heel stijfjes

Ik vind wel eng om straks (ga halve dag werken vandaag) auto te rijden, ik heb het gister geprobeerd, ik leek wel een oude vrouw die net haar rijbewijs had gehaald hahahhahaha....jeetje zeg..

maar als je kan zou ik zeker 2 weken thuis blijven en ik zie er idd erg op tegen om te gaan werken...het ergste is, ik kan mn haar niet in vorm hoe ik het wil moet maar effe met een dom staartje doen..ze zullen wel opkijken want dat zijn ze echt gewend van mij

het liefst bel ik ze op en zeg ik: IK KOM NIET!!!!!...maar ja heel NL werkt dus wie ben ik om te klagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, sorry hoor, maar daar ben ik het niet mee eens! Als jij straks last hebt van je borsten....of nog erger: als het mis gaat omdat je teveel hooi op je vork hebt genomen, dan kan je niet bij hen aankloppen hoor!

Als ik dit teruglees klinkt ht boos en belerend maar dat bedoel ik niet zo hoor! :rolleyes: Ik ben bezorgd! (Tja, je bent verpleegkundige of niet he! hahaha)

Kan je niet overwegen om het toch te gaan vertellen op je werk?

Sterkte hoor!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt gelijk picwickie maar ben bang als ik het zeg dat het voor mij niet gunstig is want ik heb gelogen en dat houd ik maar zo, ik ga me niet belachelijk maken..

maar ik ben wel voorzichtig hoor, ik zit aan de telefoon met koptelefoon op en leun naar achteren op mn stoel

maar toch bedankt voor je advies...tja..je kan niet alles hebben he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis... hoe was het vandaag? Was het wel te doen? Ik ben zelf secretaresse en ook een weekje thuis gebleven, maar mij ging het goed af, had net als jij een headset bij mijn telefoon en heb vrij weinig gedaan die week... alleen typen en telefoneren, ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan? Viel het mee of viel het tegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Excella, ik moet zeggen dat het niet echt tegenviel maar voel wel aan het eind van de dag dat ik erg moe ben. Onbewust houd ik mijn ene borst vast en als iemand mij daarop aanspreekt zeg ik...euhm pijn in mn rug trek ook naar mn borstkas...haat het om te liegen maar ik heb het eenmaal gedaan..

dames, ik krijg een plooi tussen mn borsten en het gedeelte waar de hechtingen zitten is rood geworden, lijkt wel een bloeduitstolling...komt dat door de bh die zo strak zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gul,

MAg ik jou foto's zien? Heb je ergens een linkje?

Dat het zo rood is onder je borsten zou kunnen komen door een te strakke bh? Weet het niet zeker. Als je twijfelt zou ik als ik jou was de kliniek bellen.

Hoe ging het werken? Rustig aan gedaan? Ik snap wel dat je weer gestart bent hoor, als je werk hebt dat niet belastend is en voor halve dagen dan denk ik wel dat het zou kunnen, goed luisteren naar je lichaam en jezelf niet op de been houden met pijnstilling anders heb je kans dat je door je pijn heen gaat terwijl pijn juist een grens aangeeft.

Groetjes, Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Merel,

hieronder heb ik een link waar je de foto's kan zien. Ik heb vandaag weer hele dag gewerkt, het ging niet slecht maar had wel veel steken in mn borsten en weet niet waar het aan ligt maar het leek net of mijn tepel scheurde en die rot bh zat erg strak dat het bijna mn huid sneed. Ik heb Otteline gebeld of ik een ander sportbh aan mocht en nee dat mocht niet maar ze raadde me wel een een dun hempje aan te trekken en daarboven de bh...nou dames een briljant idee, ik voel me veel beter want het strakke gevoel is veel minder geworden.

maar ik ga morgen t/m vrijdag halve dag werken..wil toch niets forceren

http://www.mijnalbum.nl/Album=UUUEX33G

p.s. voor diegenen die al Bv hebben gehad, hebben jullie ook zo'n last van opgezette buik? Wordt er gek van, ik kan niet eens genieten van mn borsten door die stomme buik

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ! Ik vind je boobs echt heel erg mooi geworden !!

Ik had ook last van een opgezette buik, haha. Ik kon ook me buik niet meer inhouden, want als ik mn buikspieren aanspande dan trokken de hechtingen. haha. Gaat vanzelf over. Ik had ook wondvocht dat naar beneden zakte, maar dat is allemaal heel normaal hoor !

succes verder !

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.