Ga naar inhoud

Gul : 19 oktober 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast gul

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Na veel gepuzzeld te hebben ben ik bij Dr. van Onselen in ACCZ te Zevenaar terechtgekomen voor een borstvergroting. Heb een goed intakegesprek met hem gehad maar toch ben ik al dagen aan het twijfelen of ik daar goed aan doet.

Ik heb 70 b en hij raadde mij 340cc in anatomische vorm, ben bang dat het erg root zal worden want ik ben 1.60 en 54 kg.

Heeft een van jullie ook ervaring met hem, laat me dan jouw versie ook horen voor mijn geruststelling aub.

Groet, gul

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Als je zegt al dagen tw twijfelen dan moet je wellicht overwegen om ook naar een andere PC te gaan voor een concult.

Maar het is ook wel logisch dat je twijfelt, dat heb ik ook 4 maanden lang gedaan. Daarbij moet ik ook zeggen, men adviseert toch wel een maatje groter te gaan dan dat jew ilt, omdat het toch wel heel snel went, dat heb ik nu ook al.

Ik weet niet wat verder je wensen zijn? Wil je een kleine volumeverbetering of wil je echt groter?

Laat je ook niet al te gek maken door fotos hier op het forum, elke lichaam is weer anders, elke borst is anders en met 2 dezelfde prothese kunnen 2 hele verschillende grootte borsten gemaakt worden. Het is en blijft een moeilijke keuze hoor die maten.

Ik heb zelf de protheses nagemaakt van klei, ik heb heb de maten opgezocht op internet, ik heb mentor.

Deze heb ik in een boterhamzakje gedaan en ik een grotere bh en zo een uurtje mee in de rondte gelopen. Bij mij komt het heel goed overeen met wat ik nu heb gekregen. Anders probeer je dat ook een keer.

Succes er mee !!!! :35:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben 3 sept. door Van Onselen geopereerd. Ik persoonlijk heb goede ervaringen met hun team.

Persoonlijk had ik juist wel een maatje meer gewild maar hij was bang dat het dan onnatuurlijk zou worden <_<

Ik denk dus juist dat hij zo'n PC is die heel voorzichtig is.

Maar waarom maak je niet een afspraak bij een andere PC voor nog een consult, dat heb ik ook gedaan en dan heb je vergelijkingsmateriaal, vond ik wel zo fijn!

Groetjes Claar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hier al eens gekeken bij dames die ongeveer hetzelfde hebben? En let daarbij even op boven of onder de spier, maakt nogal een verschil. En, je went heel snel! Het lijkt eerst giga, maar ik vind nu al heel normaal. Sterker nog, mensen die het niet weten zien niets aan me!

Dit is mijn ljnkje.

mijnalbum.nl/Album=I8HNZZET

Zal er binnenkort wat niewe foto's opzetten, want het veranderd iedere dag. Steeds mooier en natuurlijker!

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Gul,

Hier ook nog even een reactie.

Als je twijfelt, dan zou ik zeker nog een pc raadplegen. Baat het niet, dan schaad het niet!

Ik twijfelde ook heel erg over de maat (ik krijg 385 cc anatomisch achter de spier en ik ben 1.70 en 55 kg en heb nu 75 AA)

Ik heb daarover gebeld en ik ben nog een x op consult gegaan bij Dr van Onselen. Ik heb daar nog een x gepast en hij heeft wat meer uitleg gegeven over waarom hij koos voor 385.

Sinds dat tweede consult ben ik een stuk rustiger.

Succes ermee!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gul ,

geen ervaring met jouw pc wel met een bv .

Over die cc twijfelt iedereen en naarmate de grote dag dichterbij komt neemt die twijfel toe .

Je hebt een smalle omtrek en zal niet veel foto's vinden om te vergelijken wat niet erg is want dat vervormt toch maar :rolleyes:

Sommigen gaan met 240cc van A naar D en anderen winnen er maar één cupmaat mee . Alles hangt ook af van je oorspronkelijke borsten : grootte , elasticiteit huid , klier- en vetweefsel enz. ...

Bij anatomische protheses onder de spier 'verlies' je een deel cc's en komt het kleiner uit dan wanneer je bvb een ronde van hetzelfde aantal cc op de spier zou plaatsen . Heeft je Pc gezegt op welke cup je zal uitkomen ?

Verder schrijft hier iemand dat het een 'voorzichtige' pc is - bedoeld grootte waarschijnlijk - én je hebt een goed consult gehad dus : dik in orde :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb idd ervaring bij Dr. Van Onselen. Ik ben ontzettend tevreden en geef alles bij elkaar een dikke 10. Mijn verslag kun je lezen in mijn topic.

Als je denkt dat het te groot wordt, kun je toch wel wat minder nemen? Heb je goed gepast?

Groetjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel erg bedankt dames voor jullie reacties....ben nu wel wat rustiger en krijg meer vertrouwen in dat t goed zal komen...

Het grappigste is dat mijn zusje 1 week voor mij geopereerd gaat worden, ben erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai Gul,

Je hoeft je niet druk te maken dat ze erg groot worden.

Ik ben maar 1.57 lang en 49 kilo ik heb maar 365cc gekregen dual plane.

Ben van 70 B naar 70 G gegaan.

Ik vind ze niet groot groot ogen.Al zeggen meeste mensen tegen mij als ik voorbij loop Pamela Anderson.

ik denk dat ik zelf niet meer zie ofzo ik vind ze gewoon doodnormaal.

Als het kon had ik wel 600cc gewilt.Wil er wel ff bij zeggen

Ik hou van Grote Volle Meloentjes.

Als je beetje van volle normale boobies houdt is 340cc niet veel.

het wordt niet erg GROOT!

Men adviseerd zoals ieder1 hier op het forum zegt;

GA VOOR GROTERE CC DAN KLEINERE CC.

Succes,

Toeteletoet Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Gul,

Ik wilde toch nog een x reageren. Dr van Onselen zei tegen mij dat hij dacht dat 380 cc bij mij het mooiste resultaat zou geven. Ik was ook bang dat het te groot zou zijn, maar nu ik ze heb, WAUW. Ik vind ze echt niet te groot, hij had gelijk (altijd lastig om toe te moeten geven dat een man gelijk had ;) )

Het hangt van zoveel dingen af, je lengte, gewicht, bouw, etc. Je kan dat gewoon niet vergelijken met andere vrouwen, helaas.

Er is geen standaard rekensommetje voor een aantal cc's en wat dan de cup wordt. Vertrouw op de PC.....

Wilde het toch nog zeggen... hi hi hi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie geruststellingen, door jullie verhalen te lezen en foto's gezien te hebben krijg ik meer vertrouwen erin.

Het grappige is dat mijn zusje de 12 de en ik de 19de geopereerd worden..dus zij is de proefkonijn:))

hopen dat t allemaal goed gaat komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen,

Na veel gepuzzeld te hebben ben ik bij Dr. van Onselen in ACCZ te Zevenaar terechtgekomen voor een borstvergroting. Heb een goed intakegesprek met hem gehad maar toch ben ik al dagen aan het twijfelen of ik daar goed aan doet.

Ik heb 70 b en hij raadde mij 340cc in anatomische vorm, ben bang dat het erg root zal worden want ik ben 1.60 en 54 kg.

Heeft een van jullie ook ervaring met hem, laat me dan jouw versie ook horen voor mijn geruststelling aub.

Groet, gul

HOI GUL,

ik heb liever dat die te groot valt dan te klein want als je borsten groot vallen zal je het niet erg vinden maar als ze klein vallen dan vind je het zonde voor de pijn die je lijdt en voor je geld:)

grootte went wel ik kreeg maar een advies van 275 cc en mag nu toch 320 cc maar ik wil liever 400cc maar kan helaas niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik voor mijn eerste consult ging zij de PC tegen mijn 300cc staat het natuurlijkst bij jou. Ik was het hier direct al niet mee eens en gaf te kennen toch wel flinke borsten te willen krijgen. Het gesprek ging over en weer en uiteindelijk ging hij overstag voor 350cc. NA een tijdje begon ik toch weer te twijfelen. En had mijn zinnen gezet op 400. Dus ik weer terug. Er moest overlegs wprden met de arts of dit wel zou passen. De PC zei dat het wel kon maar dat dit toch ECHT het maximum was.

Dus nu heb ik 395cc gekregen. 400 bestaat niet in mijn merk prothese. Dus zo zie je maar. Uiteindelijk 100c per borst meer gekregen. Ik ben ZO blij dat ik dit gedaan heb. 300 en ook met 350 cc had ik spijt gehad van alle haren op mijn hoofd. En het went heel erg snel.

Een PC zal sneller voor de veilige maat kiezen, maar het is JOUW lichaam en JOUW geld. JIJ moet doen waar jij je goed bij voelt.

Succes met kiezen! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals bedankt voor jullie reactie's en ben nu ook niet meer bang voor de grootte...liever groot dan klein..zonde van al mn pijn en geld natuurlijk.

Op mijn werk weten ze het niet en wil het ook liever niet zeggen, dus ben benieuwd of ze het zullen merken...ik heb maar gezegd dat ik mn spataders laat weghalen..ze hoeven natuurlijk niet alles te weten van mij.

Mijn vrouwelijke collega's zouden het ook onnodig vinden en het niet begrijpen waarom ik het laat doen, zij zijn jammer genoeg niet zo uiterlijk gericht.

B-cupje, bedankt voor het verplaatsen van mijn topic, ik ben in die dingen geen held en neem ook geen moeite en tijd ervoor eerlijk gezegd, op mijn werk moet ik maar uitkijken dat niemand het ziet dat ik in borstenforum zit en thuis zit mijn dochter meestal achter de laptop.

liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 24 uur mocht ik weer douchen en na 6 weken mag ik weer onder de zonnebank. Maar met die zonnebank voorzichtig zijn, je wilt geen eeuwig verkleurde littetekens door de zon.. Goed insmeren met de hoogste factor die je hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carola,

mn zus heeft wel erg pijn, vooral aan de linkerborst maar ik vind het wel mooi uitzien, ze is nogal ongeduldig en is bang dat het zo opgezet blijft..maar gelukkig heeft ze mn ma als hulp voor haar en de kinderen

ik ga er zondag weer heen dus ben benieuwd hoe het dan eruit ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.