Ga naar inhoud

Gul : 19 oktober 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast gul

Aanbevolen berichten

Hai Gul,

Wat een K*T BH hè?!!! Ik vind hem ook echt vreselijk. Het doet erg veel pijn bij het dragen en de stof is afschuwelijk.

Heel synthetisch waardoor het jeukt, irriteert, etc...

Maar ja, even doorbijten. En idd je hemd onder de bh, dat had van Onselen mij ook al aangeraden.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meis.. ik had ook een opgezette buik!

Maar het trekt wel weer weg hoor. Maar voor mijn gevoel heb ik daar een paar wken last van gehad :blush: weet niet of dat ook zo was, maar ik heb normaal een hele platte buik en toen ik liep voelde ik 'm ineens 'blubberen'. Nah... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zeker een K. bh Carola maar ben blij dat het nu minder strak aanvoelt door mn hemd...nu nog die bierbuik weg hahahha...

morgen halen ze de hechtingen weg...pff weer een wereldreis maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gul,

Je borsten zijn echt mooi geworden- knap dat je zo snel naar je werk gaat! Ik was gister geopereerd en heb ook meer last van mijn suuuuper opgezetten buik- voelt alsof mij buik groter is dan mijn tieten- dat was ook niet de bedoeling... Verder heb ik niet zoveel last van- word wel heel snel moe.

Ik hoop dat je snel wat minder lasr van bh heef- die wan mij is heel erg strak maar valt echt mee.

Groetjes- en geniet van je borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt itsme en Karolka...itsme, die van jou zijn ook heel mooi geworden maar als ik niet scheel ben zit er geen foto bij van voor de operatie?

vanochtend geweest voor de hechtingen, zag er allemaal goed uit maar toen ik zei dat ik al begonnen met huishouden enzo kreeg ik de volle laag, ik moet echt 6 weken lang rustig aan doen...ja makkelijk gezegd dacht ik..o ja ze zeiden ook dat laatst iemand is geweest waar de silicoon bij haar nek zat, was geschoven omdat ze veel kracht had gebruikt...hmmm...misschien is het niet waar maar ben toch geschrokken..

het vrouwtje wat samen met mij geopereerd was, was er ook vanochtend, wel grappig als je elkaar weer tegenkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, je bent niet scheel hoor :wacko: ,de foto"s van voor mijn 4 ! bv"s geleden heb ik niet meer op de computer staan.Ben afgelopen zomer gaan samenwonen en iet zo slim geweest een back-up stick te gebruiken...gebruik nu comp.van mn vriend.Heb dus geen foto"s meer van hoe het ooit was,( althans,wel als ik mijn comp.aan zou sluiten,maar dat is ook zo n gedoe)maar had van mezelf een 75a iig.

Hoop dat je een spoedig herstel hebt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gul,

Doe voorzichtig met al je activiteiten hoor- ik voel me ook prima voor iemand die 3 dagen na de operatie is maar toch doe heel weining. Ik weet dat het moeilijk is vooral als je moet werken- maar toch - jou gezondheid is de meest belangrijk. Heb je nog last van je buik? Ik nog steeds een beetje maar wordt minder denk ik.

Gr.

Karolina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat, mag ik vragen waarom je voor de 3de keer een BV aangaat? Trouwens je kan mijn foto's zien hoor en ben er zeker tevreden mee

O ja mn buik trekt langzamerhand weg dames..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gul, net zitten spieken bij je foto's... wat een super mooie borsten heb je gekregen! Wat heb je betaald bij dr. van Onselen? (ben ik altijd benieuwd naar hihi)... echt goed werk afgeleverd!

hey Poppy bedankt voor je reactie, ik ben er zelf ook tevreden mee, ik heb 3.400€ betaald maar ook omdat er actie was bij dr. van Onselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben 3 sept. door Van Onselen geopereerd. Ik persoonlijk heb goede ervaringen met hun team.

Persoonlijk had ik juist wel een maatje meer gewild maar hij was bang dat het dan onnatuurlijk zou worden <_<

Ik denk dus juist dat hij zo'n PC is die heel voorzichtig is.

Maar waarom maak je niet een afspraak bij een andere PC voor nog een consult, dat heb ik ook gedaan en dan heb je vergelijkingsmateriaal, vond ik wel zo fijn!

Groetjes Claar

Hallo,

Ik heb een vraag, ik ben net nieuw op dit forum dus ik weet niet of ik dit zo goed doe om een vraag te stellen aan jou.

Maar ik zie iedereen het hebben over rond of anatomische, maar ik hoor niemand over wat voor merk ze er in hebben van prothese, weet jij wat voor merk je hebt?

Ik wil namelijk niks anders dan mcGhan in me lichaam hebben, want weet dat wetenschappelijke goede siliconen zijn.

Ik hoor het wel of het zo goed is gegaan.

gr boobey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum en ik heb een aantal vragen want ik wil ook bij dr van onselen een consult aanvragen, maar wil eerst wat vragen beantwoord hebben.

Want zoals welke protheses gebruikt dr van onselen, zoals mcGhan enzo?

Wat zijn de kosten ongveer voor een borstvergroting met anatomische protheses?

Waar wordt je geopereerd?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Want ik heb al een aantal consulten gehad bij verschillende klinieken en ben erg beniuewd hoe jullie ervaringen zijn bij dr van onselen?

gr Boobey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum en ik heb een aantal vragen want ik wil ook bij dr van onselen een consult aanvragen, maar wil eerst wat vragen beantwoord hebben.

Want zoals welke protheses gebruikt dr van onselen, zoals mcGhan enzo?

Wat zijn de kosten ongveer voor een borstvergroting met anatomische protheses?

Waar wordt je geopereerd?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Want ik heb al een aantal consulten gehad bij verschillende klinieken en ben erg beniuewd hoe jullie ervaringen zijn bij dr van onselen?

gr Boobey

hey Boobsey,

ik en nog een paar hier hebben goede ervaring met dr. van Onselen, maar wat voor merk ik heb zou ik echt niet weten, weet wel dat hij ze uit Frankrijk liet komen(of het waar is?) en we hebben er ook niet over het merk gehad. Ik heb druppelvormige(anatomische) en heb het voor de spier geplaatst omdat ik genoeg ruimte had, ik had ook genoeg borsten om mee te leven eigenlijk. Ik heb 3400 voor betaald en ben in Bocholt Duitsland geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum en ik heb een aantal vragen want ik wil ook bij dr van onselen een consult aanvragen, maar wil eerst wat vragen beantwoord hebben.

Want zoals welke protheses gebruikt dr van onselen, zoals mcGhan enzo?

Wat zijn de kosten ongveer voor een borstvergroting met anatomische protheses?

Waar wordt je geopereerd?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Want ik heb al een aantal consulten gehad bij verschillende klinieken en ben erg beniuewd hoe jullie ervaringen zijn bij dr van onselen?

gr Boobey

Ik ben ook geholpen door Dr. Van Onselen en ik heb Cereform borstprotheses, 360cc achter de spier (anatomisch). Ik heb er 3250 euro voor betaald. Geen idee waarom het verschilt met Gul.

Ik ben geopereerd in Bocholt (voorbij Arnhem - Doetinchem, daar de grens over nog een minuut of 25)

Het consult is in Zevenaar (naast Arnhem).

Mijn ervaring is supergoed bij ACCZ. Ik kan het je echt aanraden. Het is precies geworden als wat ik wou en verwacht had. Mooie borsten en heel natuurlijk. Ik wou eerst wat groter en hij adviseerde het niet te doen, en ik ben blij dat ik het niet gedaan heb, want groter was het onnatuurlijk geweest. Dus het is geen arts die zo iets heeft van 'neem maar wat, als je het maar doet' want hij was wat dat betreft heel eerlijk en open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het verschil moet er zijn he Excella:))))...nee, ik zou ook niet weten waarom die van jou goedkoper waren, ach ik ben er ook superblij mee dus wat maak het uit.

Wat ik nou zo vervelend vind is het masseren, ben daar al niet goed in en geduld heb ik helemaal niet, doe met olie 2 min masseren en klaar is clara hahahaha...

ben ook bang dat ik het niet goed zal doen dus doe maar wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Onselen werkt alleen maar met Cereform!

Of laat ik het anders zeggen.... De ACCZ werkt alleen met Cereform.

Ik heb trouwens mijn consult niet in Zevenaar gehad, maar in Haren (Groningen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik wist het niet, maar ik zit er achteraf ook niet mee. Ik kon toch niets met die info, en sterker nog, ik wist niet eens hoeveel cc een cupmaat was. :blush:

@Gul, ik vind die 10 min. ook lastig, voor ik het weet zit ik alweer met mijn armen naast mijn lijf tv te kijken haha. Ik duw ze naar elkaar toe en van onder naar boven en knijp er zachtjes in. Ik masseer ze gewoon en weet ook niet echt wat juist is. Hij zei de armen om en om en dan duwen maar dat hou ik niet lang vol. Ik hou met links de linker vast en met rechts de rechter en dan een beetje knijpen, duwen, wrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.