Ga naar inhoud

Gul : 19 oktober 2009 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast gul

Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Het is gebeurd!!!!!

ik werd om 13 uur naar OK gebracht en om 14 uur werd ik wakker ,ik kreeg 2x morfine voorde pijn vooral aan mijn linkse had ik pijn maar wel een verdraagbare pijn...maar had ze nog niet gezien en eenmaal thuis hebben we voorzichtig de bh opengemaakt en ik vind ze echt mooi en natuurlijk geworden maar voel me ook niet ziekjes ofzo...zal wel met de pijnstiller te maken.

o ja ik heb 340 cc gekregen voor de spier

Ze waren wel aardig daar allemaal en dr van onselen was ook wel lief...en met de foto's wacht ik een paar dagen maar ik zet ze er wel op natuurlijk voor jullie.

o ja effe een vraag, is het erg omdat ik heel snel die bh heb opengemaakt, ik heb het wel snel weer omgedaan hoor.

nog allemaal erg bedankt voor jullie lieve berichtjes meisjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis! GEFELICITEERD!!

Nee spieken kan geen kwaad hoor haha.

Ze zijn gewoon zooo streng met die 6 weken dag en nacht omdat iedereen wel es wat er af smokkelt haha. Maar je moet verder de bh wel aanhouden. Maar even snel kijken kan geen kwaad, dan erbij, als je douched gaat de bh ook ff uit dus kan best. En ik had 's ochtends ook altijd dat ik 'm een minuut of 2 ff uit moest doen (morgen snap je vast waarom haha)

Fijn dat alles goed is gegaan! 340 cc is bijna net zo iets als ik heb, ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet maar doe rustig aan.

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!

En nee hoor, zeker geen probleem dat je de bh even open hebt gehad! Ik mocht meteen douchen, zonder bh! En echt, je bent blij als je die bh mrogen ff 2 minuten uit kan doen, opluchting! Ik mocht echt direct douchen enzo alleen oppassen met sop op de littekentjes.

Doe toch rustig aan, ondanks dat je geen pijn hebt. Probeer anders iets minder pijnstilling te nemen want pijn is een signaal van je lichaam dat je het rustiger aan moet doen.

Groetjes en geniet ervan!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Gul,

Blij om te horen dat het je tot nu toe goed afgaat!!!!

Super meid, je hebt ze~.

Geniet ervan, rust lekker uit (de narcose moet je lijf ook nog uit, kun je ook ziekjes/suf van zijn).

Laat je maar verwennen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

ondanks ik gister me niet zo slecht voelde was de nacht wel heftig voor me..had erg veel pijn waar de hechtingen zaten en bh zat erg strak..nu ben ik verhuisd naar de bank waar ik me niet zo opgesloten voel...ik wordt verzorgd door mijn dochter van 16, vind wel zielig voor haar dat ik nu een last voor haar ben maar vanavond komt mn ma effe langs, die arme vrouw zit vanaf vorige week bij mn zus, die heb haar harder nodig als ik vanwege haar kleintjes...

pijn of geen pijn ik ga wel genieten van de verwennerijen door mn dochter, ma en af en toe door mn vriend...

maar goed ga nu een pijnstiller innemen en nog wat liggen en hou jullie wel op de hoogte

liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte Gul! 16 jaar heb je voor haar gezorgd, dus voel je alsjeblieft niet schuldig. Nu is het even 'jouw tijd'. Geniet ervan, ondanks de pijn. En neem op tijd je pijnstillers, zodat de spiegel in je bloed constant blijft. Je moet niet wachten met slikken totdat ze zijn uitgewerkt!

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de eerste nachten zijn behoorlijk lastig. Kun je uit jezelf uit bed? Ik kon er niet eens zonder hulp uitkomen :blush: benen omhoog gooien en half uit bed hangen, niets hielp. Achteraf kan ik wel lachen maar weet nog dat ik de eerste 2 dagen super chagerijnig was dat ik niet eens uit bed kwam en had rugpijn enzo.

Geniet er idd maar van... 16 jarige kunnen best al goed zorgen :D denk niet dat het heel zielig is voor haar hoor haha.

Heeft je zus er zo veel last van? En jij, kun je de pijn goed hebben of valt het tegen?

Sterkte!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

ik heb vooral last van mn rug, t lijkt net of het door het midden breekt..uit bed komen is wel lastig maar gebruik de kracht van mn benen.

En als ik opsta heb ik het gevoel of er bakstenen in mn borsten zitten, voel me dan net de klokkeluider van notredam hahahhaha..

mn zus is weer een week geleden, die is weer begonnen met werken, gaat wel moeizaam maar ze moest wel beginnen en morgen worden haar hechtingen weggehaald.

o ja een belangrijke vraag :131: wanneer mag je weer op je zij liggen, want omdat je dan zo stijfjes op je rug slaapt krijg je erg last van je rug waar je erg chagrijnig van wordt

ik zal de foto's binnenkort erop zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, hey meis,

Klinkt allemaal zo herkenbaar! Die bakstenen op je borst als je omhoog moet komen van lig naar zithouding en de pijn aan je rug is Killing! Echter ben ik pas na 6 weken rugslapen heel voorzichtig steeds wat meer op mijn zij gaan liggen. Ging gewoon niet eerder. Je voelt het zelf het beste aan, maar het is beter om nu zeker nog niet op je zij te gaan liggen. Wat wel helpt is veel kussens ter ondersteuning. Weelicht een beetje omhoog, dus half zittend proberen te salepen. Ja meis, het hoort erbij maar blijft een heftig herstel.

Sterkte en ben benieuwd naar je pics.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren gebeld naar de ACCZ, met de vraag wanneer ik weer op mijn zij mag slapen....

Schrik niet, dat mag van hen pas 6 weken na je operatie.

Nu moet ik wel zeggen dat het rugslapen na een weekje makkelijker wordt hoor. Je went eraan, maar ik heb ook nog steeds last van mijn rug bij het wakker worden.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge jonge, dat verschilt echt per pc/kliniek. Ik mocht na een week al op mn zij slapen.. Dat lukte eerst nog niet zo goedh oor! Maar doe ht nu al wel. Moet af en toe echt even andrs liggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm wel apart.. ik ben ook bij ACCZ geholpen en ik ben in de 1e week al wakker geworden op mijn zij. Otteline zei dat het beter was om op mijn rug te slapen maar dat het per ongeluk gebeurd was was ook niet erg. Blijkbaar kon ik er al tegen.

En ik heb denk ik zo'n beetje van de 6 weken de helft wel op mijn zij geslapen :blush: ik kon er niets aan doen, ik viel in slaap op mijn rug en werd elke keer op de zij wakker. Heel vervelend maar niets aan te doen :)

Otteline heeft mij ook verteld dat ze zo streng zijn op die 6 weken omdat mensen altijd wel een keer doen wat ze zelf willen.. dus hoe strenger je bent hoe meer iedereen zich er aan houdt. Als zij zeggen dat je best op je zij mag, dan ligt binnen no time denk ik iedereen op de buik :lol: (bij wijze van...)

Ik zou gewoon zo veel mogelijk op je rug proberen te slapen.. is altijd beter, maar als je op je zij wakker wordt, dan is dat zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week kreeg ik verschrikkelijk steken tussen mijn schouderbladen door het op mijn rigslapen, ik ben een echte buikslaper. Na een weekje lukte het op mijn zij te slapen door kussen te stapelen en dan met mijn boobs tussen de kussens in... haha. Maar het werkte wel. Ik kon op mijn zij liggen en geen druk op mijn borsten. Na de 2e week kon ik zonder moeite op mijn zij slapen, wel met een arm omhoog onder mijn kussen, want er zit nu iets in de weg :131:

Ik ben nu 5 weekjes po en heb ik nergens meer last van. Ik heb wel de neiging om door te rollen op mijn buik, maar daar kom ik na 10 seconder alweer op terug, dat gaat nog net niet... Misschien moet ik dit ook eens gaan proberen met een barricade van kussens :101:

Maar ik heb het er ALLEMAAL voor over !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ben al een beetje gewend aan geraakt om op mn rug te slapen maar ben die stomme bh echt zat en gaat morgen halve dag beginnen op mn werk en heb ook al een week geen auto gereden, had wel van mn zus begrepen dat dat een beetje lastig was maar ook dat zal wennen..

ik ga nu mn foto's opzetten en hoop dat het lukt, ik heb van excella wat instructies gehad, nog bedankt meid, dus effe zien og het me nu lukt

hoor jullie reacties wel...deze foto's zijn van de vierde dag

liefs gul

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YJFDTEJF-D.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.