Ga naar inhoud

91485EM : 27 november 2012 : Dr. Ijsselstein : Albert Schweitzer Ziekenhuis : Dordrecht


Aanbevolen berichten

Hoi,

Een paar jaar geleden ben ik ook lid geweest van het forum al was ik niet erg actief. Ik was 14/15 jaar en had erg veel last van mijn borsten maar heb er nooit veel mee gedaan, was erg onzeker in die tijd.

Toen ik 17/18 jaar was heb ik het probleem voorgelegd aan de huisarts en ging met een verwijsbrief naar huis maar heb er nooit veel mee gedaan.

Grote borsten zit in de familie, en mijn borsten vallen mee in vergelijking met mijn moeder. Ze vind het belachelijk om te snijden in een gezond lijf, is bang dat het komt vanwege mijn perfectie etc.

Inmiddels 22 jaar oud en na jaaaaaren twijfelen vandaag weer naar de huisarts geweest en nu hebben ze mijn gegevens doorgestuurd en wacht ik op een brief van het ziekenhuis voor een afspraak bij de pc.

Ik werk als amazone en mijn borsten zitten me enorm in de weg. Ik wil 'vrij' kunnen sporten zonder pijn, zonder napijn etc.

Ik woon op mezelf, heb een vast contract en heb een vaste relatie.

Hoe moeilijk ik het ook vind, ik kan nu mijn eigen keus maken. En ik MOET die keus maken. Ik ben de pijn beu, ik ben het zat om chagerijnig uit de winkels te lopen, huilbuien in de zomer omdat ik dan niet weet hoe ik ze moet 'verstoppen'! Maar hoe zeer ik ze ook zat ben ben ik ook bang voor het herstel.

Ik hoop dat ik veel informatie kan inwinnen en moed kan verzamelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi em,

We hebben elkaar net heel even in de chat gezien. Welkom en voor moed ben je hier aan het juiste adres!

Er is vanalles te lezen en te zien dus veel plezier hier (weer).

Welke maat heb je nu?

Groetjes anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anma,

Ik heb nu E / F cup

Niet onwijs groot en daarom vind ik het ook zo lastig. Ik weet namelijk dat er vrouwen zijn die na hun bvk op deze maat uitkomen en daar erg gelukkig mee zijn.