Ga naar inhoud

91485EM : 27 november 2012 : Dr. Ijsselstein : Albert Schweitzer Ziekenhuis : Dordrecht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi lieve meiden,

Ik hing vanmorgen direct om 08uur aan de lijn! Wat een jeuk vreselijk en branden!!
Ik kon vanmiddag gelukkig terecht! Dat was maar goed ook want ik bleek allergische te zijn van de tape die om het verband zat!
Het is al wat verlicht maar ik zit onder de uitslag, ben vuurrood en de brandgevoelens nemen nu wat af.
Alles eraf halen was ook een erg pijnlijk avontuur! Ik ben van mijzelf totaal geen zweter maar mijn rug was zeiknat na de behandeling. Ik moest echt gaan liggen met kotsbakje erbij!

Maar goed dat weet ik nu voor de toekomst :44:

Verder zag het er onwijs goed uit, het is nog ietsjes geel maar geel schijnt de eindfase te zijn dus daar ben ik blij mee!
Ze hebben de hechtingen afgeplakt en heb nu een bh van het ziekenhuis aan, een 75 C !
Denk dat het een grote B / kleine C wordt!
Ben ook echt blij met mijn maat! En ik mag natuurlijk nu douche!!

Volgende week woensdag mag ik weer op controle en dan knippen ze de knoopjes van mijn hechtingen! Nou hopen dat mijn huid snel kalmeerd dan ben ik een gelukkig mens!

Wat 'leuk' Linus dat we zo dicht bij elkaar zitten!
X Em

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dus je had wel een allergische reactie!! Ben blij dat je erachter aan bent gegaan. Ik zat er ook mooi naast met mijn 'al je geen koorts hebt' opmerking dus, zo zie je maar wat ik weet: noppes! Hopelijk trekt het snel weg.

Wel fijn dat het er verder goed uit zag. Ik ben ook erg blij met mijn 75 c, vindt het nu al een supermaat, misschien had het zelfs nog iets kleiner gemogen, maar dat was bij mij niet mogelijk vanwege de breedte van de borsten.

Succes!

groeten,

Linus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Het gaat hartstikke goed met mij! Ik ben gisteren weer op controle geweest en alles zag er super uit. Linker borst was wel onrustiger als rechter.
Ze hebben de knoopjes van de hechtingen geknipt en de hechtingen weer afgeplakt.
Dit moet nu nog 2 weken zitten en daarna mag ik gaan smeren. Waar smeren jullie mee/of gaan jullie smeren?
Ik vind het eerlijk gezegd prettig dat het is afgeplakt want dan vind ik het super mooi maar anders vind ik de littekens best een beetje eng!
Ik heb totaal geen verkleuring meer alleen nog wat zwelling.
Het rustig houden vind ik misschien nog wel het lastigst en omdat alles zo goed gaat komen er toch wat vragen.

- Vanaf wanneer hebben jullie weer auto gereden?
Ik woon achteraf en lijkt me heerlijk om gewoon weer zelf om een kleine boodschap te gaan
- Hoelang hebben jullie op je rug geslapen?
Moet zeggen dat ik het rugslapen wel weer gewend ben maar dan heb ik een beetje een idee
- Wanneer kwamen jullie weer wat meer in beweging?
Mijn moeder komt 2 middagen in de week voor het huishouden, mee boodschappen te doen etc dus

daar heb ik weinig lichamelijk arbeid maar als echt sportverslaafde mis ik het bewegen enorm daarbij

ben ik ook al 2 kilo aangekomen van het nietsdoen. Op de info dag zeiden ze niet sporten want dan

verspeel je de energie die je lijf nodig heeft om te herstellen.. Maar in de sportschool gewoon een half

uurtje op de loopband/fiets zou dat kunnen? Ik kan savonds niet slapen want ik ben gewoon niet moe

Groetjes em

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Em,

Fijn te horen dat het goed gaat! Al je vragen zijn heel herkenbaar, zit er zelf ook mee dus heb niet echt antwoorden voor je.

Ik vind het zelf nog behoorlijk tegenvallen om een wandeling te maken, gewoon dat het voor mijn gevoel heen en weer gaat (en dat is nog pijnlijk) terwijl ze toch behoorlijk ingesnoerd zitten. Maar aan sporten moet ik dus lichamelijk nog niet denken, maar geestelijk word ik het wel zat (en wil ik aan de slag!!!).

Ik vind het ook fijner met tape erop. Ik heb een artikel gelezen waar staat dat cremes (vit. E, siliconen) niet echt bewezen helpen (al is masseren van een dicht litteken altijd goed) maar dat het afplakken met papertape wel lijkt te helpen om de littekens zo mooi als mogelijk te krijgen. Je moet het dan (volgens artikel) zo lang mogelijk laten zitten achter elkaar, dus zo min mogelijk verwisselen.

Nou ja, doe maar wat je pc zegt. Hoe lang moet jij blijven plakken?

Bij mij hebben ze geen knoopjes geknipt trouwens. Hoe staat het bij jou met de plooien? Ik vind die het engste eigenlijk. Ik weet (omdat iedereen dat zegt) dat het goed komt, maar ik ben er bang voor dat het blijft...

Nou ja, moet het gewoon loslaten! Heb jij een fotoalbum?

Sterkte met het inhouden, al kan je denk ik gewoon wat dingen rustig uitproberen. Ik zou echter echt nog niet gaan sporten. Ga wandelen of misschien rustig proberen te fietsen..? Maar dat is mijn mening:-)

X, Linus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Em,

Leuk om weer van je te horen! Heb je inmiddels ook een album gemaakt?? In ieder geval super fijn om te lezen dat

je genezing ook zo voorspoedig verloopt. De zwelling kan nog wel even aanhouden. Ik heb heel blij 2 weken geleden

een BH gekocht. Die is me nu te groot! Haha. Had blijkbaar toen nog zwelling...


Om even je vragen te beantwoorden:

- Ik ben na 3.5 week weer gaan autorijden.

- Na 1.5 week sliep ik op m'n zij.

- Na 5,5 week sliep ik op m'n buik (doet soms wel zeer!!)
- Na 2 weken liep ik weer alleen met de hond, vastgeknoopt om m'n middel

- Na 1 week liep ik ca. 5 km rondje buiten met hond die m'n moeder of iemand anders vasthield

- Na 2 weken deed ik de was/was opruimen/ doekje over toilet halen/vaatwasser in- en uitruimen

- Na 5 weken deed ik weer stofzuigen en zwaardere huishoudelijke klussen zoals badkamer soppen etc.

Ik ben nu vandaag precies 6 weken verder bedenk ik me nu! Whoehoeee! Maaaar let wel, ieder doet

alles op zijn eigen tempo he. Dit is hoe het bij mij ging, bij een ander zal het weer totaal anders gaan.

Oh en fietsen... Nog niet gedaan bedenk ik me nu! Hahaha, te koud!

Nou misschien heb je er iets aan, misschien ook niet.

Liefs,

Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Renee is wel een supergenezer geloof ik;-)

Ik zit op 3 weken en ik slaap nog op mijn rug, anders heb ik pijn.

En ik loop zoals gezegd nog steeds niet echt prettig, al loop ik natuurlijk wel, kleine stukjes. Ik rij geen auto, doe normaal alles lopend of met de fiets.

De was doe ik wel, net als beetje opruimen, nog geen vaatwasser, maar dat is meer door mijn rugpijn (heb hernia) ontstaan;-)

Hiervoor (of eigenlijk voor de hernia) liep ik ook hard, en ik sport normaal 3 a 4 keer in de week, dus ik vindt het (ook) lastig om niets te doen, maar het is nodig voor herstel!

Iemand ervaring met zwemmen eigenlijk, volgens mij mag dat nog heel lang niet toch?

Maar je lichaam geeft het zelf aan. Al zou ik hoe dan ook wegblijven van zwaar tillen e.d.

X,

Linus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

En hoe gaat alles nu?....ik zag je bericht in mijn oude topic en dacht ik kijk ff hoe het jou is afgegaan met je operatie en herstel.

Ben je al gewend aan de littekens? Want daar moet je altijd ff aan wennen totdat het gewoon een onderdeel van je wordt.

Ik hoop dat je nu super blij bent met je boobs :101:

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.