Ga naar inhoud

Donatie


admin

Zou jij iets doneren voor de site ?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Kies hieronder voor de verschillende opties

    • Ja
      30
    • Neen
      10
    • Misschien
      17


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

5 donaties maar?! Totaal? En er zijn zoveel mensen die reageerden dat ze het een goed plan vonden...

Maargoed dat deze omhoog kwam, ik wil gewoon elke maand een euro doen. 12 euro per jaar, als iedereen zo iets zou doen, ben je zo geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal ook maar s even uit mijn luie stoel komen, ik roep ook makkelijk wat en moet vervolgens toch weer even achterna gezeten worden voor ik ook echt eraan begin

pfff, dat valt idd tegen, schrijf deze 6e er dan maar vast bij!

hopelijk volgen meerdere schaapjes dan ook makkelijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, dat is gebeurd, binnen 1 minuut gefixt!! dat ik ineens zo'n giga bedrag heb overgemaakt wil overigens niet zeggen dat ik voor anderen voorgeschoten heb! dames, doe je best!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me aangemeld via Paypal maar het lukt me allemaal maar niet.. Hij (paypal zelf) accepteerd niet dat ik een gewone bankpas nummer invoer en wil nog een cardnummer hebben(moet ik ergens invullen). Ik heb geen creditcard enz.

Ben er mee bezig,maar het lukt me gewoonweg niet.Iemand tips?

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

He Patries,

Je heb mij toen willen helpen, maar uiteindelijk is het me wel gelukt met een bankrekening.

Dus meiden het kan gewoon met een bankrekening.!!!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Fjo,

Als het goed is heb je een e-mailtje ontvangen van Pay-pal en als je daar op klinkt kun je in je gegevens komen en zo aanpassen dat het ook via een bankrekening lukt.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie's.

Volgens mij moet ik eerst nog 2 bedragen invoeren die ik op mijn bankrekening zal krijgen(binnen een week). Deze heb ik nog niet vandaar dat ik nog niet met paypal kan werken. Ik heb maar wat op de knoppen gedrukt in het menu van paypal en toen kwam ik erachter. Dus word nog even afwachten wanneer mijn bankpas echt geactiveerd kan worden.

Hoop in elk geval dat het binnen nu en een week wel werk ;)

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie's.

Volgens mij moet ik eerst nog 2 bedragen invoeren die ik op mijn bankrekening zal krijgen(binnen een week). Deze heb ik nog niet vandaar dat ik nog niet met paypal kan werken. Ik heb maar wat op de knoppen gedrukt in het menu van paypal en toen kwam ik erachter. Dus word nog even afwachten wanneer mijn bankpas echt geactiveerd kan worden.

Hoop in elk geval dat het binnen nu en een week wel werk ;)

liefs fjo

ja idd,dat moet eerst gebeuren,klopt....

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in het begin al gezegd dat ik ook wil doneren maar ik heb geen creditcard. Als ik het geld ergens gewoon over kan maken doe ik het nu meteen maar ik ga er niet van alles voor instellen of aanschaffen. Ik ben nogal voorzichtig wat bankzaken betreft via internet en vindt dat Paypal gebeuren niets. komt nog bij dat het erg lastig schijnt te zijn als je geen creditcard hebt. Kortom, geef me een bankrekeningnr en ik stort!! :35:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kel

blijkbaar kun je dus ook met een bankrekening via paypal betalen.

ik regel veel zaken via paypal, zelfs vrienden en familie betaal ik via paypal, ik kies voor het gemak, is (gelukkig) nog nooit iets geks met mijn geld gebeurd, heb er vertrouwen in dat het veilig is.

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een oproep:

Er zijn nog maar 5 mensen nu geloof ik 6 die gedoneerd hebben voor dit forum.

De mensen die ja gestemd hebben gaan die ook nog ECHT een donatie doen??? :D

Het hoeft natuurlijk niet ,maar het zou wel echt tof wezen als de daad bij het woord gevoegd wordt!!!!!!!!!!!!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.