Ga naar inhoud

Donatie


admin

Zou jij iets doneren voor de site ?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Kies hieronder voor de verschillende opties

    • Ja
      30
    • Neen
      10
    • Misschien
      17


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ...

Ik kom even een vraagje stellen of er misschien mensen zouden willen doneren voor de site

LET OP !!! Dit is geen verplichting !!!!

Het zit nl zo dat de site mij ongeveer 200€ per jaar kost ( software en hosting )

Nu was de vraag ... zou je helpen met een donatie ?

Indien Ja zou ik iets opstellen waar je kan doneren naar Paypal.

Je zal dan ook tezien krijgen wat het doel is en wie er wat gedoneerd heeft .... nogmaals ... dit is geen verplichting !!

Indien we meer dan het gevraagde bedrag bekomen op een jaar, dan gaat de overschot naar "Kom Op Tegen Kanker"

Laat het maar weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind dat als jij echt 200 euro per jaar zelf moet betalen het een beetje lullig is als ik hier dagelijks kom en niet mee lap.

Stel dat hier een stuk of 30 mensen 0,50 cent betalen (of 1 euro), dan komt je al een heel eind met dat bedrag aan het eind v.h. jaar.

Okay dat is mijn mening, maar ik weet niet of iedereen dat kan missen natuurlijk. Ik woon nog thuis en heb geen kids of een huis blablabla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ja ook ik vind het eigenlijk niet meer dan nomaal dat je die kosten deeld door (zeker actieve net als ik wahaha) leden.

En het is helemaal een geweldig idee om het ovegebleven bedrag wat je eventueel ophaald te doneren aan iets tegen kanker!

0.50 ct of 1 euro per jaar is helemaal niet veel. Kan bijna iedereen wel missen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier niet meer heel actief maar zeker wel bereid een donatie te doen.

Vond t zelf heel belangrijk om alle forums af te zoeken/lezen voor ik mn bv kreeg.

Het is fijn dat zulke site's er zijn,en je je ervaringen en vragen ergens kan delen/stellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als iedereen een kleine bijdrage doet, dan komen we met zn allen een heel eind!! wat is nu een eurootje bijv. toch?? een ijsje minder haha.. :blush:

trouwens sowieso complimenten voor deze site..ik weet niet hoelang die al in de lucht is, maar ik hoop dat ze nog lang blijft bestaan..aangezien je over 10 jaar circa toch je boobies moet vervangen (groot onderhoud) :rolleyes: . Kunnen we tzt een reunie houden haha..

groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ja ingevuld.

Ik ben het met de rest eens. We halen hier een hoop steun en informatie vandaan en daar kunnen we dan iets voor teruggeven :D

Het idee van het goede doel is natuurlijk fantastisch!

Persoonlijk vind ik het te zien krijgen, wie wat gedoneerd heeft iets minder. Niet dat het mij uitmaakt, dat men weet wat ik doneer, maar kan me voorstellen dat je op die manier wél in andermans portemonnee kijkt...?

Op een andere site, waar ik wel eens gedoneerd heb, zie je onder je naam wel staan dat je donateur bent, maar niet het bedrag.

En wat paypal betreft... zouden we dan storten náár een paypal, want vlgs mij moet je dan zelf ook paypal hebben?

En mss wil dat ook niet iedereen aanmaken ( ik heb er trouwens wél een haha)

Maar ik ga zeker doneren! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed idee ;) Er zijn hier zoveel mensen, als iedereen ene klein bedrag kan doneren kom je een heel eind, tenslotte is het ook wel een manier om wat dankbaarheid te tonen, zonder dit forum had ik waarschijnlijk hel beleefd na de operatie haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn heel wat site's waarvoor je moet betalen .

Ik denk aan bvb 'game-site's waar je online kan gamen met de rest van de wereld .

Aan zo'n forum als dit heb je meer vind ik .

Als elk lid 5 euro stort , is dat nu zoveel voor een jaar ?

Ik ben daartoe bereid en vind het een heel mooi idee dat de rest naar een kankerfonds zou gaan!

btw , 180X bekeken en zo weinig stemmen :140: , vrije meningsuiting hé girls en 't is anoniem als je dat verkiest ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

btw , 180X bekeken en zo weinig stemmen :140: , vrije meningsuiting hé girls en 't is anoniem als je dat verkiest ...

oei,dan wordt er idd maar weinig gestemd. jammer hoor. je haalt hier zoveel goede info en steun vandaan. is idd wel 5 euro waard ( voor mij dan... er gaat zoveel verloren denk ik maar...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien we meer dan het gevraagde bedrag bekomen op een jaar, dan gaat de overschot naar "Kom Op Tegen Kanker"

Laat het maar weten

Ook ik lees bijna elke dag hier en ben bereid om te doneren. Ik heb wel een kanttekening - effe hardop denken- :rolleyes:

Je stelde dat het overschot naar een goed doel gaat, maar lijkt het je niet verstandiger om dit te 'bewaren'voor het volgende jaar en dat jaar daarop enz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel dat hier een stuk of 30 mensen 0,50 cent betalen (of 1 euro), dan komt je al een heel eind met dat bedrag aan het eind v.h. jaar.
0.50 ct of 1 euro per jaar is helemaal niet veel. Kan bijna iedereen wel missen denk ik.

Ik bedoelde per maand :rolleyes:

Stel je hebt 30 leden x 0,50 cent (even ertussenin) = € 15,00

15 x 12 maanden = € 180,00

En ik denk dat de naam plaatsen wel weer iets heeft. Niet om te showen wat je overmaakt, maar als er een boel namen op een lijst staan, stimuleert dat misschien dat anderen het ook overmaken. Op de 1 of andere manier denk ik dat de meeste mensen toch ook willen dat hun naam er op komt te staan (betrokken voelen).

Ik heb het al eerder gedaan, geld overmaken voor een forum en server, en uiteindelijk betaalde van de 40 leden ook alle 40. :D Was echt heel mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling is om een systeem te maken zodat de donateur ook wel erkend wordt als donateur.

Ik heb nu even bovenaan rechts de knopje gezet waar je kan doneren, helaas is het volledige automatisatie proces met lijstjes wie wat geeft nog niet aanwezig, hiervoor heb ik terug € nodig om het scriptje aan te kopen ... versta je ... en zo blijven we bezig ... ik kan wel alles optimaliseren maar daarvoor heb ik scriptjes nodig en die zijn te betalen.

Voorbeeld het donatie script, waar je kan zien wie hoeveel geeft, en die automatisch je status aanpast als member kost 25.80€

Dus de eerste 25€ zal gebruikt worden voor een automatisatie script :-)

Als we vlug de 200€ hebben, zal het forum ook geupdate worden naar de laatste versie ... did houd in dat je dan een "echte galerij" kan koppelen aan je naam en alles geintegreerd is in het forum, en niet meer de galerij die we nu gebruiken .... het heeft allemaal zijn voordeleten hoor, zoals optimalisatie van de Database en dergelijk ... enfin ... genoeg moelijke woordjes.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie inderdaad dat er gedoneerd kan worden.

Wil ik ook wel, maar echt niet via credit card.

Ten eerste heb ik die niet, en ten tweede is het natuurlijk onzin dat dit via creditcard zou moeten.

Gewoon overmaken naar een rekeningnummer is logischer.

Met credit card betalen is wel loigisch als je dienst of product past geleverd wordt na betaling. Dat weet de leverancier/winkel zeker dat ie zijn geld krijgt.

Maar hier gaat het om een donatie, vrijwillig!!!

Dus helaas als er geen andere manier van betalen wordt geboden, dan betaal ik niet.

Enne ik sluit me aan bij de persoon die iets zei over het overschot bewaren voor later.

Misschien komen er nog andere kosten in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.