Ga naar inhoud

Donatie


admin

Zou jij iets doneren voor de site ?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Kies hieronder voor de verschillende opties

    • Ja
      30
    • Neen
      10
    • Misschien
      17


Aanbevolen berichten

Ik bedoelde per maand :rolleyes:

Stel je hebt 30 leden x 0,50 cent (even ertussenin) = € 15,00

15 x 12 maanden = € 180,00

En ik denk dat de naam plaatsen wel weer iets heeft. Niet om te showen wat je overmaakt, maar als er een boel namen op een lijst staan, stimuleert dat misschien dat anderen het ook overmaken. Op de 1 of andere manier denk ik dat de meeste mensen toch ook willen dat hun naam er op komt te staan (betrokken voelen).

Ik heb het al eerder gedaan, geld overmaken voor een forum en server, en uiteindelijk betaalde van de 40 leden ook alle 40. :D Was echt heel mooi.

wahahaha vond het al weinig hoor... 0,50 ct

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik zie inderdaad dat er gedoneerd kan worden.

Wil ik ook wel, maar echt niet via credit card.

Ten eerste heb ik die niet, en ten tweede is het natuurlijk onzin dat dit via creditcard zou moeten.

Gewoon overmaken naar een rekeningnummer is logischer.

En dan krijg je weer discusie dat Admin's bankrekening gespijsd wordt , er geen controle is , enz. enz. en ondertussen is ze nog steeds alles zélf alle kosten aan 't betalen ... mss maar voor de 2 betaalmanieren gaan , dan kan ieder storten hoe/waar ze wil .

@Miep : dat is niet persoonlijk/aanvallend bedoeld hoor , je hebt tenminste het lef om openlijk je mening te zeggen (en bent bereid om een bijdrage te leveren) terwijl er velen nog niet eens anoniem stemmen op de pol . Spijtig dat wanneer er geld mee gemoeid is het enthousiasme snel minderd .

Morgen moet mijn man maar storten - vandaag heeft hij een roes uit te slapen dus geen geschikt moment - die doet die dingen altijd , ik ken er te weinig van :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja zo ver kijk ik nooit,wat ik moet lezen staat midden in het schrem :rolleyes:

@ B-cupje ; dan ben je niet echt blond voor mij nu hahahaha en thnx!

maaruh... wat is nu de bedoeling? ik bedoel hoeveel? ik weet wel wat je zelf kan missen maar is dit dan per jaar wat je overmaakt? vind ik wel moielijk hoor,als er geen richtlijn is :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel doneren maar heb geen visacard en ben ook niet van plan er eentje aan te schaffen. Kan het ook op een andere manier?

Anders houdt het wat mij betreft op... :144:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal ...

Ik zal een script installeren zodat je kan zien wie wat geeft.

Ik kan niemand verplichten een donatie te doen.

De opzet van dit forum is om mensen te helpen en om elkaar te helpen en meningen te delen.

Geld vragen om te mogen meedoen is te belachelijk, daar doe ik niet aan mee ...

Wie een donatie kan/wil doen is daartoe volledige vrij in, geen verplichtingen en geen richtlijnen.

Helaas is enkel Paypal mogelijk, en Ideal is niet mogelijk daar ik geen Nederlandse bankrekening heb.

Rechtsreeks storten is zo ... ik weet het niet ...

Ik zal zien wat ik nog uit mijn mouw kan toveren, en nogmaals ... het is een vrijwillige donatie, alles mag en niks moet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

nou eindelijk is het me gelukt om te doneren. Ik was even vogelen maar uiteindelijk gelukt!!

Nu had ik nog wel een vraagje aan de Admin.

Als er een lijst komt met wie welke donatie heeft gedaan, staan er dan meer persoonlijke gegevens op dan hier bekend zijn van jezelf?

Ik wil toch graag om een bepaalde manier wel anoniem blijven. Niet iedereen hoeft te weten dat ik een bvk onderga.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden

Ik heb mischien gestemd en ben toen pas verder gaan lezen, en ik vindt het zeker een goed streven, dan kan admin de euro 200 p/jaar betalen en de rest als er een rest is naar een fonds voor kankerbestrijding ofzo iets, ik ga deze wk ff kijken of ik wat kan regelen heb net ff gekeken en kom er niet goed uit, maar heb regelmatig dat mn pc vast loopt dus gebruik momenteel vaak ouwerwetse overschrijveingsform en telefoon e.d. om bedragen over te maken etc, dus kan ff duren, maar , komt goed

Ik kom hier de laatste tijd ook bijna iedere dag en heb nu al veel steun aan en leer veel van de verhalen van iedereen en haal zowieso veel nuttige info van dit forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zei ik in het begin al niet dat het teveel was om alleen te doen?!

Zeker zou ik ook doneren! En dat zal ik doen binnenkort.

Heb ook geen creditcard en paypal ook al niet, maar dat gaat goed komen.

Geen goed doel (hoewel zeer nobel), er zijn in de toekomst genoeg dingen waar je geld voor de site aan moet uitgeven.

Even bewaren dus.

Groetjes

Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

mariannev,

Er word niks van persoonlijke gegevens vrij gegeven, er zal enkel komen te staan wie (gebruikersnaam) hoeveel gegeven heeft, en er komt onder je naam een extra ticket als donateur.

allen,

Voor de mensen die geen paypal hebben , kunnen zich inschrijven op paypal en gebruik maken van een echeck, met dit is het mogelijk om van je gewoon bankrekening een donatie te doen ipv een visa/mastercard en of andere.

Alsook komt er een pagina met het streefdoel/jaar.

Dus daar zal je zien hoeveel we al hebben.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Admin, bedankt voor je antwoord!

Persoonlijk zeg ik ook geen goed doel maar bewaren voor andere dingen voor het forum of doorschuiven naar het volgende jaar.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.