Ga naar inhoud

Zenna : 19 november 2012 : Dr. Straten : Radboud Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Al stiekem wat langer mee gekeken hier via een vriendin en vandaag toch ook maar aangemeld.

Ik ben 25 jaar en zo als vele hier ontevreden over mijn mini maatje. 75aa :134:

maar nu eindelijke DE stap gezet voor een borstvergroting :68:

19 november wordt ik geopereerd door chirurg F Straten in UMC St Radboud, ik kan echt niet meer wachten en ben de dagen aan het aftellen.

Maar hoe dichterbij de datum hoe meer ik toch ook ga twijfelen over de maat.

Hoe hebben jullie dat gedaan want ik denk dat je het echt pas weet als ze er zitten :12:

de ene 300 cc is de andere niet heb ik gemerkt hier.

Ik krijg 325cc mentor protheses high profile rond

breedte 11,5 en projectie 4,8

Iemand ervaring waar ik hier ( ongeveer op uit ga komen) ik wil graag naar een kleine D cup gaan.

want ik twijfel of ik toch niet iets meer moet nemen ( mits het allemaal gaat passen :21: )

Liefs Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Zenna

Welkom op het forum!!

De titel zal ik aanpassen, zodat hij past bij de rest ;) en ik verplaats je even naar de operatieverslagen, dan kun je hier gewoon steeds verder schrijven. Blijft het overzichtelijk :)

Over jouw prothese... met die breedte en projectie, zul je volgens mij wel uitkomen op een kleine D. Fijn dat je zoveel info hebt, over welke prothese, want aan de hand daarvan kan wel een beetje ingeschat worden wat het gaat worden.

Het aantal cc zegt niks over het uiteindelijke resultaat, dat zeggen alleen de breedte en de projectie samen met je beginsituatie :)

Je hoeft helemaal niet meer zo lang te wachten tot het zover is he! Spannend!

Succes met aftellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best_Boobie.

Bedankt voor het aanpassen, was iets te enthousiast denk ik :21:.

Ja ik wilde zo veel mogelijke weten over de protheses die ik ga krijgen en heb ik behoorlijke wat info kunnen halen dat ik goed voor de dag bij de chirurg aan kwam :14:

Bedankt voor je info!! stel me al iets meer gerust dat ik toch op een D ga uitkomen. ik heb nu een 75aa.

Nee aftellen is nu echt begonnen, en hoe dichterbij het komt hoe erger het gevoel had ik ze maar, kan echt niet meer wachten!!

Plan mn agenda helemaal vol zodat het maar lekker snel 19 november mag zijn en ik eindelijk ook Boobies heb :55:

Xx Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nandaatje14,

Ik ben daar ook geopereerd via Diana Gabriels.

Ik heb 500cc dualplane en heb hier 2600 euro voor betaald.

Gr

joy

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe kom je bij die arts terecht? lange wachttijd gehad ed? s de prijs inclusief bh en nabehandelingen? en mag ik misschien wat foto's van je zien? hihihi wat een vragen he? maar nijmegen zou voor mij heeeeeeeeeeeeeeel handig zijn aangezien mijn hele medische dossier daar ligt. graag hoor ik van je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noi Nadaatje14

Ik ga ook via praktijk Gabriels en idd voor 2600 euro. de praktijk zelf zit in Barendrecht en je hebt eerst gesprek met haar of je het daar wat vind en je gaat passen en protheses voelen enzo. zij kan je echt heel veel vertellen en eerste gesprek is gratis! en als je tevreden bent dan krijg je gesprek met de chirurg en hij gaat er wat dieper op de operatie in en je kan vrij snel geopereerd worden!

ik ben zeer tevreden over de services daar en ga binnenkort toch nog voor derde afspraak omdat ik zelf zo twijfel over de grootte en ze nemen ook alle tijd voor me.

De dames bij de receptie zijn ook super aardig en helpen je met al je vragen en snel ook!

De prijs is icl alles 2600 euro krijg eerste gesprek met gabriels tweede gesprek met de chirurg of eventueel derde zoals ik.. de beha en 2 of 3 na controles!!! ze bieden heel veel en doen het nog goed ook! en vriendin van mij is er geopereerd en ziet er super mooi en netjes uit!

Liefs Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha jaa dat is inderdaad stuk langer..

Ik hadmijn operatie ook eerst in jan 2013 staan maar kon niet meer wachten dus heb heb kunnen vervroegen gelukkig :D nu gaat er echt geen minuut meer voorbij dat ik er niet aan denk en de dagen en te langzaam gaan.... zal wat zijn als het drie dagen is ofzo,,

Op wat hoop jij uit te komen met 400cc??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh ik heb geen bh maat besproken met de pc omdat ik het belangrijker vind dat mijn borsten bij mijn lijf gaan passen, maar ik denk dat een D wel moet lukken :) Groter hoeft eerlijk gezegd niet :) Als ze maar heel mooi en vol worden is het goed :) Zonder dat ik al iets had gezegd zei hij dat ik bovenaan opvulling nodig had en dat was net wat ik ook wilde :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond t echt super daar ben daar echt goed geholpen!

Volgens mij geen lange wachttijden ik heb ong. 2mnd gewacht maar ik kon volgens mij ook eerder, maar ik moest mn centjes nog even bij elkaar sparen.

De prijs is id incl bh en nabehandelingen alleen ik heb geen bh gehad want die gingen maar tot cup d en ik zit nu op een f cup.

Je moet anders even op de site van Diana Gabriells kijken en mischien een afspraak maken is gratis en vrijblijvend en vervolgens kun je dan ook nog in gepsprek met Frans Straten de pl chirurg zelf.

Foto's moet nog even kijken hoe ik dat ga doen, even kijken hoe dat allemaal werkt.

Hoop dat ik je een beetje de info heb gegeven anders hoor ik het wel als je nog meer wil weten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha jaa dat is inderdaad stuk langer..

Ik hadmijn operatie ook eerst in jan 2013 staan maar kon niet meer wachten dus heb heb kunnen vervroegen gelukkig :D nu gaat er echt geen minuut meer voorbij dat ik er niet aan denk en de dagen en te langzaam gaan.... zal wat zijn als het drie dagen is ofzo,,

Op wat hoop jij uit te komen met 400cc??

oooohhh ik kan ook niet wachten!! ik ben dus niet de enige die vervroegd heeft. ik word sjaggie van mezelf, lijk wel of ik alleen met mezelf bezig ben. arggghhh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond t echt super daar ben daar echt goed geholpen!

Volgens mij geen lange wachttijden ik heb ong. 2mnd gewacht maar ik kon volgens mij ook eerder, maar ik moest mn centjes nog even bij elkaar sparen.

De prijs is id incl bh en nabehandelingen alleen ik heb geen bh gehad want die gingen maar tot cup d en ik zit nu op een f cup.

Je moet anders even op de site van Diana Gabriells kijken en mischien een afspraak maken is gratis en vrijblijvend en vervolgens kun je dan ook nog in gepsprek met Frans Straten de pl chirurg zelf.

Foto's moet nog even kijken hoe ik dat ga doen, even kijken hoe dat allemaal werkt.

Hoop dat ik je een beetje de info heb gegeven anders hoor ik het wel als je nog meer wil weten!

xxx

dankjewel!!! ik dacht dat diana gabriels zelf de chirurg was. maar die straten is een vooraanstaand arts. ik heb even prijzen vergeleken maar met anatomische ben ik bij accz goedkoper uit, ik krijg daar een korting omdat veel vriendinnen me voor gegaan zijn daar. vandaag de overeenkomst gekregen en terug gestuurd, zoooo spannend. maar bedankt voor de info, ik heb het zeker overwogen!! xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

haha erg he.. ik wordt er ook sjaggie van... en hoe dichterbij hoe erger het wordt hahah... enige waar ik aan denk is de BV.

Ik wil weten hoe het staat..hoe de pijn is hoe die nieuwe bikini staat haha...

Ja anatomische zijn daar idd wel duurder! Maar graag gedaan ;-)

Nu is het echt aftellen....

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo net terug van mijn laatste gesprek met de chirurg.

Toch van 325 cc naar 375 cc gegaan en kom hopelijk uit op een mooie D.

Kliniek beha mee gekregen 75D nu is het echt haha

Nu is het echt aftellen, kan niet meer wachten tot het maandag is en ik eindelijk boobies heb :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.