Ga naar inhoud

Zenna : 19 november 2012 : Dr. Straten : Radboud Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi Stones78

Jaa die week is echt ingegaan, mag ook wel na al die minimaatje jaren :134:

De week lekker vol gepland met allemaal leuke dingen zodat die voorbij vliegt!!

Ik krijg ook mentor protheses , wat was jou breedte en projectie?

Die van mij is 12 breed en ik dacht uit mijn hoofd 5,0 of 5,2 breed

Ik kom ook van een 75 aa en als ik jou maat nu zie hoop ik ook op een D of E uit te komen :55:

Ik heb kliniek beha 75D hopelijk gaat dat passen, wat had jij als kliniek behamaat?

Tnxs!!! aftellen komt helemaal goed!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Goed dat je veel dingen gepland hebt, zal je nodig hebben die afleiding ;-)

Ik heb eerlijk gezegd geen idee van de projectie?? Ik had iig moderate plus profile cohesive I. Staan ook wel nummers op m'n boobiepasje maar weet natuurlijk niet wat dat dan is 354-3751. Onze BB geloof ik wel?

Maar als je voorsituatie ook bijna hetzelfde is als bij mij heb je natuurlijk wel een redelijk goed voorbeeld?!

Ik draag nu een sportbh maat 75C maar gewone bh's heb ik dus 70E of 75D passen allebei.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je veel dingen gepland hebt, zal je nodig hebben die afleiding ;-)

Ik heb eerlijk gezegd geen idee van de projectie?? Ik had iig moderate plus profile cohesive I. Staan ook wel nummers op m'n boobiepasje maar weet natuurlijk niet wat dat dan is 354-3751. Onze BB geloof ik wel?

Maar als je voorsituatie ook bijna hetzelfde is als bij mij heb je natuurlijk wel een redelijk goed voorbeeld?!

Ik draag nu een sportbh maat 75C maar gewone bh's heb ik dus 70E of 75D passen allebei.

Xx

Dat nummer heb ik niks aan ;)

375 cc moderate plus profile mentor? doe me ff een pb :) Kijk ik wat jij hebt aan projectie en breedte haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerlijk gezegd geen idee van de projectie?? Ik had iig moderate plus profile cohesive I. Staan ook wel nummers op m'n boobiepasje maar weet natuurlijk niet wat dat dan is 354-3751. Onze BB geloof ik wel?

Maar als je voorsituatie ook bijna hetzelfde is als bij mij heb je natuurlijk wel een redelijk goed voorbeeld?!

Ik draag nu een sportbh maat 75C maar gewone bh's heb ik dus 70E of 75D passen allebei.

Xx

Heb jij foto,s stones?? kan ik even spieken hoe het er uit gaat zien haha.

Ik krijg alleen high profile.. weet niet of daar veel verschil in gaat zitten....

Dat nummer heb ik niks aan ;)

375 cc moderate plus profile mentor? doe me ff een pb :) Kijk ik wat jij hebt aan projectie en breedte haha

Best-Boobie

Weet jij misschien of dat veel uit maakt high profile of medium?

en zit er veel verschil tussen de grootte van Stones en waar ik op uit ga komen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@t Stones78 heb even bij je foto's gespiekt :68: maar jou voor situatie is inderdaad net zoals die van mij!

Wel mooie vorm maar echt te klein hihi.

En jou na foto's Woow! echt super mooi,hopelijk dat die van mij er net zo uit gaan zien!

Morgen ochtend zet ik ook even wat foto's er op!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, je hebt mn foto's al gezien inmiddels! Ben er ook echt zoooo blij mee!!

Ben benieuwd naar jouw foto's morgenvroeg.

Jij dus high profile, dan lijkt me dat jouw projectie wat meer zal zijn maar weet natuurlijk niet hoeveel. En aangezien jij een kliniekbh 75D al meteen hebt meegekregen...Joehoe! Ik zeg hoppa!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stones heeft een breedte (toch gevonden) van 12,9 cm en een projectie van 3,9 cm

Vergeleken met jou, Zenna, is dat dus breder en minder projectie.

Jouw borsten worden dus iets smaller, maar je hebt wel een cm meer projectie, dus ze worden iets groter :)

Bij jou is het 5 cm projectie (heb het even opgezocht, dus geen 5,2) ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, je hebt mn foto's al gezien inmiddels! Ben er ook echt zoooo blij mee!!

Ben benieuwd naar jouw foto's morgenvroeg.

Jij dus high profile, dan lijkt me dat jouw projectie wat meer zal zijn maar weet natuurlijk niet hoeveel. En aangezien jij een kliniekbh 75D al meteen hebt meegekregen...Joehoe! Ik zeg hoppa!

Xx

Jaa heb ze stiekem even al bekeken haha.

Kan me voorstellen dat je er blij mee bent! zien er nu al heel mooi uit!

Ik ben ook super benieuwd maandag hoe die van mij er uit gaan zien :75:

Nou ik heb mijn foto,s van de nu situatie er opgezet, ( als je nieuwschierig bent gewoon toevoegen als vriendje want anders ben ik zo vindbaar op google)

Stones heeft een breedte (toch gevonden) van 12,9 cm en een projectie van 3,9 cm

Vergeleken met jou, Zenna, is dat dus breder en minder projectie.

Jouw borsten worden dus iets smaller, maar je hebt wel een cm meer projectie, dus ze worden iets groter :)

Bij jou is het 5 cm projectie (heb het even opgezocht, dus geen 5,2) ;)

xx

Tnnxs Best-Boobie :14:

Ik kan niet wachten tot ik ze maandag mag zien haha.

Vandaag wordt ik gebeld over de tijd, hopelijk mag ik beetje lekker op tijd!!

Misschien rare vraag maar weten jullie of je, je gelnagels op mag houden?

Ik weet wel nagellak enzo er af maar weet niet of die nepnagels mogen blijven??

Xx Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zenna,

Net je voor foto's bekeken en volgens mij heb jij zelfs wel ietsje meer dan ik qua voorsituatie. Enne.....dan ook nog eens 1 cm meer projectie....ik zeg dat wordt dadelijk misschien wel gewoon een F !?!? haha

Ik dacht altijd dat je gelnagels af moest? Misschien overal verschillend, zou even bellen dan weet je zeker dat je het goed doet.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou zal niet heel veel schelen denk ik..

.maar een F hahaha nou dan val ik voorover denk ik. Ben maar klein meisje hihi.

Ik haal ze er wel gewoon af voor de zekerheid dan zit ik iig goed :D

Kreeg net mijn tijd door 7 uur melden :D ben de tweede hapff nu komt het echt dichtbij..

Werken gaat niet meer haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hapff.. morgen is het zo ver... nu al twee dagen extreem vroeg wakker ( 5 uur) .. merk ik toch dat de spanning er stiekem insluipt.

Ik was er al die weken vrij rustig onder en liet het op mij afkomen maar nu merk ik het toch.. bepaalde spanning in mijn buik en heel raar maar heel erg emotioneel...

Zo benieuwd naar het moment dat ik wakker wordt met borsten... iets waar ik al zo veel jaar naar uit kijk en het nu echt werkelijkheid wordt.

Ik bevat het denk ik nog niet helemaal dat het ''echt'' gaat gebeuren,..

Gisteren al mijn oude beha's weggegooid op een na die moet nog even 1,5 dag zijn werk doen...

Vandaag alles gereed maken voor de grote dag morgen....

Morgen... morgen 7 uur is het zo ver...................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zennaaaaa!!! Nog maar 1 nachtje slapen!! Raar he?! Ik had precies dezelfde gevoelens als jij van te voren en ik denk heel veel meiden hier! Tis ook gewoon zooooo retespannend! Een droom die gewoon uit gaat komen....geweldig!!

Nou meid, ik wens je nu alvast heeeeeeeel veel succes voor morgen! Lekker nog uitgebreid douchen, heerlijk op je rug, zij, buik ondersteboven slapen vannacht en dan is het jouw boobieday!!

Zet em op zenna en hoop snel een verslagje van je te kunnen lezen wanneer je daar aan toe bent!

Booooooooobieeeeeesss!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnnxs meiden :67:

nou ik ben wakker, zo nog even genieten van een warme douche en aankleden en dan gaat het gebeuren.

ik heb goed geslapen alleen nu komt toch stiekem de tress een kijkje nemen.

nou hopelijk tot vanmiddag met boobies :14:

xxxxzenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii meiden,

Hierbij mijn verslagje...nou ik heb ze hoor :1bouncingboobs:

Gisteren 7 uur moest ik mij melden en half acht lag ik de mijn kamertje, heerlijk alleen.

Toen kwam de chirurg nog even kunstwerkje bij me tekenen en wachten tot ik werd opgehaald. er was nog een meisje voor mij.

tien over half negen kwam de zuster en mocht ik mee. alle gegevens gecheckt of ik wel de goeie was :75: infuus er in en na 5 min werd ik naar de ok gereden.

Nou binnen 10 min was ik weg, ik was heerlijk aan het dromen werd ik alweer wakker gemaakt. hallo bent u daar alles is goed gegaan.

Ik was nog redelijk duf maar zo nieuwschierig ging meteen even spieken...hihi en ja hoor daar waren ze en ik vond ze meteen al zo mooi :55:

De pijn viel echt mee dacht ik.. maar na een uurtje werd ik heel misselijk en wit en werd de pijn van een drie naar een 9, werd mijn beha ook nog aan gedaan nou toen had ik een moment van waar ben ik aan begonnen.. maar kreeg een spuitje en viel toen nog klein uurtje weer weg maar die olifant ja die is er en behoorlijke tante ook pff.. daarna naar mijn kamer wat gegeten en gedronken en toen hup de auto in. gelukkig viel de rit mee,. eenmaal thuis olifant er nog steeds en ze gaat maar niet weg. super honger en meteen lekker wat gegeten... niet slim kwam er na kwartiertje gewoon weer uit.

Vannacht redelijk goed geslapen steeds wekker gezet voor de pilletjes maar wordt er behoorlijk misselijk van, al die troep in mijn buik.

Maar al met al heb ik niet echt pijnalleen mijn rug door en het slapen en die olifant maar is nu al een baby olifantje.

Vanmiddag zal ik even kijken of ik wat foto,s kan plaatsen van mijn nieuwe hugh boobies :55:

Liefs zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.