Ga naar inhoud

Zenna : 19 november 2012 : Dr. Straten : Radboud Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou 4 dagen p.o en het valt me allemaal reuze mee gelukkig.

Eerste twee dagen waren wat pijnlijk maar viel me allemaal erg mee, had vele male erger verwacht.

Alleen slapen, oei mijn rug dat is nog het ergste wordt gewoon wakker van de pijn hoe ik mijn kussens ook neer leg.

Maar al met al bijna pijn vrij, het trekt alleen wat rond mijn borsten maar dat is denk ik wel normaal na de enorme groei :P

Ik kan mij redelijk zelf aankleden en half douche, afdrogen nog wat hulp omdat ik mijn armen niet te hoog mag houden.

alleen nu is mijn vraag. wanneer weet ik wanneer ik te veel doe?

Het doet geen pijn maar ben bang dat ik daardoor te veel ga doen en het mis gaat?

Liefs Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed gaat meid! Ik had, en heb nog steeds natuurlijk, ook zo'n fijn herstel qua pijn. En inderdaad ik zit er zelf nu ook nog mee;wanneer doe je nu te veel??

Ik probeer me gewoon zo veel mogelijk aan de regels te houden, meer kun je niet doen eigenlijk.

Sinds deze wk ben ik wel teruggefloten door een drukkend gevoel en dat ik ineens de prothese heel erg voel zitten wanneer ik loop. (zie mn topic) Maar doet zeker geen pijn ofzo. Dankzij onze BB weet ik dus dat het vocht is en rustig aan moet doen...

Kortom; ZEKER de eerste weken echt rustig aan en de adviezen van je pc opvolgen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou 4 dagen p.o en het valt me allemaal reuze mee gelukkig.

Eerste twee dagen waren wat pijnlijk maar viel me allemaal erg mee, had vele male erger verwacht.

Alleen slapen, oei mijn rug dat is nog het ergste wordt gewoon wakker van de pijn hoe ik mijn kussens ook neer leg.

Maar al met al bijna pijn vrij, het trekt alleen wat rond mijn borsten maar dat is denk ik wel normaal na de enorme groei :P

Ik kan mij redelijk zelf aankleden en half douche, afdrogen nog wat hulp omdat ik mijn armen niet te hoog mag houden.

alleen nu is mijn vraag. wanneer weet ik wanneer ik te veel doe?

Het doet geen pijn maar ben bang dat ik daardoor te veel ga doen en het mis gaat?

Liefs Zenna

Je mag:

- niet je ellebogen hoger dan je schouders doen

- bij dual plane of achter de spier, niet tillen!!

- niet stofzuigen, dweilen, ramen wassen e.d. (geen keukenkastjes gaan soppen en zo......)

Voor de rest geeft je lichaam aan met pijn of productie van vocht in je borsten als je te veel doet. :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.