Ga naar inhoud

Dian 67 : 2 september 2009 : Dr. Bauland : Kliniek Via Sana te Mill


Gast dian67

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ook ik heb de sprong gewaagd na vele jaren niet happy te zijn geweest met mijn meisjes.

Ik had een 80A en hoop nu op een 80C uit te komen.

Ik kreeg 280cc dual plane.

Ik ben goed geholpen die dag , moest er om 12.15 zijn en om 1uur zou de operatie plaatsvinden.

We waren er om 5 min voor 12 en om 12.15 liep ik afgetekend en wel de recouver zaal in waar mijn infuus aangelegd werd.

Om half 3 werd er geroepen dat ik wel wakker mocht worden,maar ik was nog steeds versuft en ben dat de hele dag nog gebleven.

Ik had aangegeven bij de anesthesist dat ik misselijk werd van de narcose dus had voor de narcose zelf al iets in m ijn infuus gekregen daarvoor.

Het was de bedoeling dat ik diezelfde dag nog naar huis zou gaan maar ik was te beroerd en te suf,dus ben een nachtje gebleven.

Ikzelf vind het resultaat nog afwachtend en vraag me af waar die 280cc zijn gebleven.Vond het in het begin vrij hoog zitten het is nu wel aan het zakken,maar ik heb het gevoel als het straks ingedaald zal zijn ik niet heel veel ben opgeschoten.

Ik had vooral de eerste dagen het gevoel als ik op wilde staan dat ik een blok beton mee omhoog moest duwen :blush:

en slaap nu nog steeds niet helemaal plat, het trekt van alle kanten.

groetjes dian67

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Dian ,

klinkt allemaal bekent in de oren :rolleyes:

Was zelf ook wat teleurgesteld toen ik wakker werd maar dan om net de omgekeerde reden die jij opgeeft : ik vond ze nml te groot !

Zelf had ik 335cc nodig om van een 80B naar een 80C te gaan dus vind die 280 van jou idd ook wat weinig .

Weet niet hoe lang je hier al meeleest maar die cc , daar moet je je niet blind op staren hoor .

Elke borst is anders , mss heb je wat meer vet- of klierweefsel zodat je minder cc nodig hebt om eenzelfde rezultaat te bekomen .

Komt wel in orde hoor , je bent pas geopereerd , over 3 maanden zie je pas het uiteindelijke rezultaat .

Welke protheses heb je eigelijk ? (merk , vorm , profiel , vulling)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dian

Ik sta er vaak van te kijken hoe klein en strak de borsten net na de operatie zijn, en hoe mooi en ook groter het na een tijdje wordt. Dus na het wachten op de operatie heb je nu ook weer een beetje geduld nodig voor het uiteindelijke resultaat

Alvast van harte gefeliciteerd met je nieuwe meissies!!

Kelly71 is ook pas geleden bij Bauland onder het mes geweest, maar had je missch al gelezen

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dian ,

klinkt allemaal bekent in de oren :rolleyes:

Was zelf ook wat teleurgesteld toen ik wakker werd maar dan om net de omgekeerde reden die jij opgeeft : ik vond ze nml te groot !

Zelf had ik 335cc nodig om van een 80B naar een 80C te gaan dus vind die 280 van jou idd ook wat weinig .

Weet niet hoe lang je hier al meeleest maar die cc , daar moet je je niet blind op staren hoor .

Elke borst is anders , mss heb je wat meer vet- of klierweefsel zodat je minder cc nodig hebt om eenzelfde rezultaat te bekomen .

Komt wel in orde hoor , je bent pas geopereerd , over 3 maanden zie je pas het uiteindelijke rezultaat .

Welke protheses heb je eigelijk ? (merk , vorm , profiel , vulling)

Hoi B cupje ,

Bedankt voor je reactie !!

Weet by the way nu nog niet of ik dit bericht goedplaats................ :blush:

Om even op de inplantaten terug te komen, ik heb McGhan style 410 soft touch 280cc gekregen,ben zelf 1.64 en 62 kilo.

Wist van te voren nooit welke bh maat ik nu eigenlijk heb,dus was ff wezen passen 2 dagen voor de BV.Had toch wel een 80A ipv een 75B....

Ik vind nu dat ze ook zo veel aan de zijkant zitten,en heb er niet zoveel vertrouwen in dat het een echte C cup zal worden.

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die zijkant had ik ook maar dat is gewoon omdat ze ervoor 'zo klein' waren dat er niks zat aan die zijkant natuurlijk .

Je stoot er elke keer met de binnekant van je arm tegen , niet ? Binnen 2 maanden ben je dat gewend en merk je dat niet meer :38: nu doet het ook telkens pijn , dan niet meer .

Ach , je kan er nu absoluut nog niks over zeggen hoor hoe 't er gaat uitzien , hoe raar dat ook overkomt .

Ik vond het spuuglelijk de eerste maand , voila ! Mijn man gaf achteraf toe dat hij 'hoopte dat het ging goedkomen' :16: , de arme stakker . Mijn moeder en beste vriendin hadden er ook bedenkingen bij hoor . Mijn moeder vind het nu super (en natuurlijk uitzien) en mijn vriendin gaat volgende week op intakegesprek !

Dus : vertrouwen hebben en - vooral - geduld !

Neem wekelijks een foto (al is het voor jezelf en niet om hier te posten) en je zal zien hoe snel alles veranderd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dian :D

Allereerst gefeli met je meisjes!!

Ik las, dat je 280cc gekregen hebt en je lichaamsverhouding is ongeveer gelijk aan de mijne ( ik ben 1.65 en 63 kg)

Je had een 80A/75B, net zoals ik een 80B/75C had ( ik wel eerder 75 dan 80 qua omtrek) Ik ben met 350cc behoorlijk omhoog gegaan: 2 cupmaten, tegen 3 cupmaten aan. Ik denk, dat je met die 280cc wel op een mooie C uitkomt hoor!! Vergeet niet, dat de boel nog moet zakken, maar ook uit moet rekken, naar voren toe!!

Bij Merel78 kun je dat heel erg goed zien, hoe dit verandert.

Net wat B-cupje zegt: gewoon elke week een paar foto's maken (voor-zij) dan zie je zelf het verschil erg goed;)

En die zijkanten haha!! Jaaaa dat had (en heb het nog wel) ik ook!! Sterker nog: ik kon mn armen niet eens over elkaar doen :152: Dát is pas bizar!! Nu, na 3 maanden gaat het redelijk maar nog steeds zit de tweeling een btj in de weg hihi!! Niks om je zorgen over te maken dus ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dian,

Ik ben met 295 cc van een A naar een D gegaan dus er is echt nog hoop. Ik heb omtrek 80 dus das best veel en toch ben ik er aardig op vooruit gaan, ik vind ze tot nu toe best groot, zeker nu ik die sportb niet meer aan heb, dan denk ik echt 'wow, wat een joekels' haha. Ik denk echt dat het helemaal goed gaat komen!

Groetjes Kelly

P.s. Ik zie dat Trici inmiddels uitgelegd heeft hoe je een album aan kunt maken, succes ermee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-cupje

Heb je net een pb gestuurd waar als ik alles goed heb gedaan ook een adres staat waar mijn foto's opstaan.

En nee ben nog niet tevreden over het resultaat...........

Had vandaag ff een bh aangedaan van voor de bv de A80 en die paste!!! :angry:

Vrijdag naar de pc toe , kijken wat ze daar zeggen.... :unsure:

lief dat je aan me denkt..

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

PB-tje (nog) niet ontvangen ...

Geen fijn gevoel als je in je 'oude' bh geraakt , dat is allerminst de bedoeling wanneer je een bv laat doen .

Allemaal nogal verwarrend die cc .

Ik heb het nu voor alle duidelijkheid over een omtrek van 80 en plaatsing dual plane (profiel kan verschillen) in volgende 'gevallen' :

zelf ben ik met 335cc van een lege B naar een volle C gegaan .

Mijn vriendin kreeg op haar consult te horen dat ze met 240cc van een grote A naar een kleine C zou gaan . Natuurlijk twijfelt die serieus aan de grootte waarop ze gaat uitkomen : ze vreest te klein .

Langs de andere kant las ik hier ook een verhaal van een jonge vrouw die met 280 van A naar D gegaan is ... en zo zijn er nog .

:wacko::wacko::wacko:

Ben ook eens benieuwd naar de uitleg van je chirurg hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou , heb even je foto's bekeken en dat is altijd moeilijk te beoordelen hoor foto's .

Maar goed , hier komt ie :rolleyes:

Je had al een mooie vorm ervoor vind ik maar je miste wat vulling 'bovenaan' en een dikke cup groter zou je niet misstaan .

Als ik het van voren bekijkt dan zie ik dat je bovenaan die vulling gekregen hebt maar zoals je zelf zegt : die cup groter mis ik toch ook .

Nu , die 280cc zit er zowiezo bij dus je borsten zouden groter moeten zijn .

Vind het wel raar dat je in je A geraakt want alles is (op foto) toch fel gezwollen (normaal) .

Van de voor-situatie staat er geen in profiel op , erna dan zie ik toch een mooi volume .

Een kleine troost , bij een grotere omvang is de cup kleiner .

Kan zijn dat wanneer je bvb een 75C uit de rek haalt en de cup over je borst legt dat die past ...

Er zijn hier meiden met een 70D (met 'slechts' 240cc) , wanneer ik die cup tegen mijn borst houd : véél te groot , dan moet ik een B-tje kiezen .

Zit het 'm daar in ?

Ik kan je teleurstelling begrijpen , in verhouding met je lichaam kon je een pak meer cc aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kaat,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb destijds bij mijn pc aangegeven dat ik ze wat groter wilde, over een cupmaat heb ik het niet zo zeer gehad omdat dat bij iedereen anders is(als je heel erg breed bent zit je al op een c,d cup)

Hij heeft me toen "opgemeten"haha,en van daaruit kon ik uit 3 verschillende cc's kiezen, de 225,245,en de 280 die er nu in zit.

Ik had eigenlijk afgesproken dat mijn pc tijdens de operatie zou kijken voor de 245 of de 280, maar ik had daarna zoveel gelezen hier dat ik op de dag zelf (pc was net terug van vacantie)voor hij mij kwam aftekenen tegen hem zei dat ik de 280 wilde mits er echt geen randen te zien zouden zijn.

Vanmorgen was ik bij de assistente voor de pleisters eraf te halen en knoopjes doorknippen(wat een opluchting pfff)en ik had nog naar de foto's gevraagd van voor de bv.Het was toch echt wel verschil..............zooo plat pffff...

Hoop ook dat ze toch nog wat meer naar voren komen te staan..

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi

zoals ik je al had gemeld, je huid lijkt zo strak te zitten, vlgs mij heb jij een heel stevig vel (en dat op jouw leeftijd :141: 67 toch?), wel goed dat je toch voor de 280 bent gegaan. ik verwacht echt dat alles nog flink moet oprekken en dalen bij jou. zou je wel aanraden om misschien toch maar iets meer vinger aan de pols te houden en bij twijfel contact op te nemen met bauland, 4 weken is toch nog erg lang. jammer dat je hem vandaag niet hebt getroffen

gegroet,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi

zoals ik je al had gemeld, je huid lijkt zo strak te zitten, vlgs mij heb jij een heel stevig vel (en dat op jouw leeftijd :141: 67 toch?), wel goed dat je toch voor de 280 bent gegaan. ik verwacht echt dat alles nog flink moet oprekken en dalen bij jou. zou je wel aanraden om misschien toch maar iets meer vinger aan de pols te houden en bij twijfel contact op te nemen met bauland, 4 weken is toch nog erg lang. jammer dat je hem vandaag niet hebt getroffen

gegroet,

Kaatje

:152: Kaatje, wat zeg je dat leuk! Als je het zo leest, ziet ze er zeker goed uit voor iemand van 67 ;):152: ( sorry, lag dubbel van het lachen hier over mn toetstenbord whahaha!) Maar we snappen m ;) ben zelf ook een 67-er haha!

En verder ben ik het helemaal met je eens over het oprekken en indalen! Net nog even gekeken en ze zitten nog steeds behoorlijk hoog! Mss kan je even bellen met Bauland en vragen of die band niks voor jou is...?

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

whahaaahaaa, ja goed geformuleerd,maar het kwartje valt gelijk, ik hoop dat jullie gelijk hebben wat betreft nog het indalen en oprekken van de meisjes :rolleyes: en Trici een band?

Ik heb na mijn opertie wel een corset aangehad maar heb hem van ellende uitgedaan, kreeg geen lucht :132:

Mijn volgende afspraak is over 4wk ook omdat dr Bauland niet eerder tijd heeft... :102:

Dus zal maar weer geduld moeten hebben.....

greetzzz Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!!

Ja sommigen hebben vanuit de kliniek een band gekregen, die je boven de borsten draagt. Deze helpt de protheses wat sneller naar beneden te 'duwen'. Nadeel is wel, dat hij niet echt comfortabel zit en je ziet hem vaak boven je kleding uit. Volgens mij heeft Merel er eentje gehad :unsure: en er zijn er nog wel meer hoor. Wat je kan doen, als je pc het een goed idee vindt om zo'n band te proberen, is hier in de koopjeshoek een oproepje zetten. Mss dat er hier dames zijn, die hem niet meer nodig hebben en dan kan je m mss overnemen ;)

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik had inderdaad zo'n band maar weet niet of ik hem na de 2de bv nog een keertje moet dragen dus ik kan hem nog even niet kwijt. Ik kreeg hem van het ziekenhuis. Wellicht hebben ze die ook gewoon bij de thuiszorgwinkel van Pantein te koop? Ik zie dat je in Mill geopereerd bent, weet niet of je daar ook in de buurt woont maar in Uden hebben ze o.a. een thuiszorgwinkel. Die hebben dat spul wel.

Verder heb je mijn ww gekregen, laat maar weten wat je dr van vind en uiteraard ben ik ook benieuwd naar jou resultaat!

Groeten,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, was ik nog vergeten te vertellen... ik werk daar dus om de hoek, kan in de pauze ff voor je kijken, vind ik geen probleem :39: als ik maar weet wat ik moet vragen of bekijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat en Merel,

Jullie zijn zo goed voor me bezig he....echt zooooo lief :53: maar weet niet of het zal schelen omdat die assistente er vanochtend niets van zei dat ze nog verder moesten indalen of dat ze nog hoog zaten, ze zei alleen maar er zit nog vocht in....

Kaat houd me aub op de hoogte!!

liefs.....

Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, nog ff snel laatste berichtje

de beste stuurlui staan aan wal, dat is meestal waar... maar ik denk wel dat het jou helpt dat "wij" op een andere manier naar jou kunnen kijken als dat jij dat kunt. ik heb je foto's gezien, en vind vooralsnog dat het er erg goed uitziet, maar t is nog niet 'af'. je kunt niet op een of andere andere manier contact opnemen met een deskundige van de kliniek? geen idee hoe je hier anders achter kunt komen. ik snap dat je dat graag bevestigd ziet door een of andere professional, en dat is in mijn ogen niet de assistente, met alle respect :125: Kelly heeft deze band ook gebruikt? vlgs mij wel...kijk anders ff op .nl (daar is nix mis mee hoor!, doe ik ook wel s zo nu en dan), kijk of je daar meer info kunt vinden

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dian

Ik ben Paty en ben zelf 3 sept geopereerd.

Ik heb 410 cc achter de spier gekregen en alhoewel ze nog wel een beetje opgezwollen zijn, heel tevreden met resultaat.

Zou ik jou ww mogen om je foto's te zien? Weet nog niet welke bh maat het wordt maar ik denk toch wel een c

ik had een kleine a

groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kelly heeft deze band ook gebruikt? vlgs mij wel...

Hoihoi,

Even reageren want ik zie mijn naam staan. :rolleyes: Ik heb wel een band meegekregen maar die hoefde ik eigenlijk niet te gebruiken. Het was een brede strakke band die ze meteen na de operatie aangedaan hebben en waarvan ze zelf al zeiden dat ie snel zou gaan lubberen. Ik heb hem nog meegenomen voor onderweg in de auto en verder heb ik er niks mee gedaan, was ook niet nodig volgens pc.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.