Ga naar inhoud

Dian 67 : 2 september 2009 : Dr. Bauland : Kliniek Via Sana te Mill


Gast dian67

Aanbevolen berichten

Hoi dian,

Ik heb je foto's gezien en ik denk echt dat het nog helemaal gaat goedkomen. Ze zitten echt nog zo ontzettend hoog. Die protheses dalen rechstreeks je cups in, wacht nog even een maandje af, dat maakt zoveel verschil. Ik had ook nooit gedacht dat het bij mij nog zoveel zou indalen. Ik zal trouwens zo eens nieuwe foto's maken, dan zie je hoe het dr nu uit ziet. Scheelt toch weer een stuk. Zeker bij mij in het begin dacht ik: jeetje, is dit het? Waar is die 290 cc gebleven? Oke, ze mogen echt nog een maatje groter van me maar het scheelt al een heel eind met in het begin.

Komt helemaal goed, echt! Vooral foto's blijven maken zodat je zelf ook het verschil goed ziet.

Groetjes,

merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kelly,

Ik had gelijk na de operatie een corset aan,en daarna kreeg ik een bh aan met daarover dat corset, bedoel je dat of echt een band?

groetjesss Dian

Hoi Dian,

Ik weet niet meer wat ik meteen na de operatie aan had, daar was ik echt te ziek voor. Maar toen ik de bh aangemeten kreeg deden ze daar een strakke band overheen. Die deden ze later weer uit toen ik een nieuwe bh kreeg (deze zat te strak) en ze hebben hem pas weer aangedaan toen ik naar huis ging. Gewoon voor het gevoel in de auto zeiden ze maar later hoefde ik hem niet meer aan. Maar ze zeiden al meteen dat het een band was die snel ruimer werd en waar je dus eigenijk niet echt iets mee kon en hoefde te doen.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Dian!

Ik heb je foto's bekeken! De vorm is heel mooi en uiteraard zullen ze nog wel wat veranderen...maar eerlijk gezegd vind ik 280cc ook best weinig, het had in jou geval best wel iets meer gemogen naar mijn mening, ik snap ook helemaal niet dat ze gezegd hebben medisch niet verantwoord...

Waarom denk in dit? Ik had zelf ook maar een hele kleine a, ben 1.68 en weeg 54 kg. Ik heb 410cc achter de spier gekregen en ik vind ze precies goed. Niet te klein maar helemaal niet groot dus, gewoon iets wat heel goed bij mijn lichaam past. Ik denk dat ik rond een c cup uitkom. Ik heb mijn oude bh's in de prullenbak moeten gooien. Ik pas daar helemaal niet meer in, daarom is het heel vreemd dat je in je oude bh's past.

Misschien verandert het nog wel wat en worden ze na de zwelling nog wel wat groter. Maar als jij niet te vreden bent met het resultaat zou ik zeker klagen, want het kost een hoop geld hoor! Let wel; de vorm is heel mooi het is het volume waar je niet tevreden mee bent en dat kan ik me best voorstellen.

Ik blijf je volgen!

groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dian,

Ik heb je foto's gezien en ik denk echt dat het nog helemaal gaat goedkomen. Ze zitten echt nog zo ontzettend hoog. Die protheses dalen rechstreeks je cups in, wacht nog even een maandje af, dat maakt zoveel verschil. Ik had ook nooit gedacht dat het bij mij nog zoveel zou indalen. Ik zal trouwens zo eens nieuwe foto's maken, dan zie je hoe het dr nu uit ziet. Scheelt toch weer een stuk. Zeker bij mij in het begin dacht ik: jeetje, is dit het? Waar is die 290 cc gebleven? Oke, ze mogen echt nog een maatje groter van me maar het scheelt al een heel eind met in het begin.

Komt helemaal goed, echt! Vooral foto's blijven maken zodat je zelf ook het verschil goed ziet.

Groetjes,

merel.

Hoi Merel,

pffff jij bent tot nu toe de 1e die dat ook zegt na de operatie:waar heeft hij die cc's gelaten? :107: tja ik heb dus geen band meegekregen,en hoor dat hier voor het eerst,morgen ga ik de kliniek nog eens bellen........

doeii doeii Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-cupje,

Die cc's die niet zouden zijn verantwoord is me verteld door de assistente toen ik mijn knoopjes moest laten verwijderen.Ze zei dat dr Bauland het medisch niet verantwoord vond om er meer in te stoppen.

Ik heb nog niet naar de kliniek gebeld mijn hoofd staat er niet naar lag eigenlijk al 1,5 week te tobben en dacht dat ik weer een darmontsteking zou hebben, en nu ben ik gisteren naar de huisarts geweest en daar is vastgesteld dat ik een baarmoederontsteking heb , dus mag nu weer op de bank gaan hangen,(dacht daar een beetje van verlost te zijn)mijn bezinking was 80(veel te hoog) en heb nu 2 verschillende antibiotica kuren gekregen waar ik me niet zo happy bij voel. :134:

Heb vandaag wel het idee dat ze meer zijn ingedaald ik maak er weer foto's van en zet ze in mijn mapje.

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help help...........

Wie o wie heeft er ook zo ontzettend last van harde tepels die vervolgens geschuurd worden in je bh?

Ik ben al 1,5week aan het smeren met klovex,heb al andere bh's gekocht en loop gewoon een beetje krom omdat ik niet wil dat mijn tepels de bh aanraken.

Ik trof zelfs van de week in een witte bh bloedvlekjes aan............. :o

Moet zeggen ben nu 3 weken po en vind dat mijn borsten nog steeds een beetje hard aanvoelen en zeker onder vanaf mijn tepel naar mijn buik.

Heeft iemand hier ervaring mee,en heb je misschien een tip voor mij??

Thankss.......sisters ;)

Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help help...........

Wie o wie heeft er ook zo ontzettend last van harde tepels die vervolgens geschuurd worden in je bh?

Ik ben al 1,5week aan het smeren met klovex,heb al andere bh's gekocht en loop gewoon een beetje krom omdat ik niet wil dat mijn tepels de bh aanraken.

Ik trof zelfs van de week in een witte bh bloedvlekjes aan............. :o

Moet zeggen ben nu 3 weken po en vind dat mijn borsten nog steeds een beetje hard aanvoelen en zeker onder vanaf mijn tepel naar mijn buik.

Heeft iemand hier ervaring mee,en heb je misschien een tip voor mij??

Thankss.......sisters ;)

Dian

Nee, geen last van gehad. Ik wil je wel even beterschap wensen met je baarmoederontsteking, hoe gaat dat nou?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ja met de baarmoederontsteking gaat het hopelijk de goede kant op, voel me iets fitter met al dat vergif in me lijf :lol: ,

neem in ieder geval de medicijnen niet meer tegelijk in want word er niet goed van, de ene is 400mg en de andere 500mg,en dat kort na een operatie, dat kan dat 42jarige lijf van me niet meer af.... -_-

Morgen weer bloedprikken voor de bezinking, en heb in ieder geval geen koorts meer!!Dus komt goed.....

Had nog een vraagje in het algemeen, heb jij daar misschien ook last van gehad dat als je naar voren hangt om bv je schoenen aan te doen dat je het gevoel in je borsten hebt alsof ze vollopen?(denk aan borstvoeding )als ik naar voren hang lijkt het net of ze vollopen net achter mijn tepel, hetzelfde gevoel als dat ik toen borstvoeding gaf.

Met jou gaat het goed verneem ik in je topic,dat is altijd fijn om te lezen he..

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dian,

Fijn dat het weer iets beter met je gaat!

Aan mij heb je niet zoveel om vragen aan te stellen want ik heb eigenlijk nergens last van gehad. Mijn vriendin heeft nu wel last van een soort stuwing maar dat bedoel je niet denk ik. Ik heb over het algemeen weinig klachten gehad dus ik kan je hier niet mee helpen.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dian,

Toen ik me bukte voelde ik ook vanalles.. een soort plopgevoel, dan precies of ik voelde mijn prothese verschuiven, het is allemaal goedgekomen.. Maar elke x ik iets heel raar vond belde ik nr de kliniek, ook al wist ik dat het niets ernstigs was, dan was ik toch ook weer gerust gesteld!

Ik heb al veel foto's gezien van protheses achter de spier en daar zie je echt een evolutie in! De eerste dagen ziten ze soms net onder je kin en dan zie je ze mooi indalen en toenemen in volume.

Wacht nog even af en als je echt niet tevreden moet je dat idd mr zeggen, het kost centen genoeg.

Veel beterschap!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Johanna,

Ik weet dat ik geduld :angry: moet hebben en vraag me af hoelang?? Ik zie nl per week niet zoveel verschil, heb me vanaf het begin ook afgevraagd waar mijn pc die 280cc had gelaten....

Als je wil stuur ik je mijn ww, dan zie je wat ik bedoel.

Wel fijn om te horen dat jij ook dat rare gevoel hebt in je borsten met name als je naar voren gaat hangen.

Ik heb vanochtend een mail gestuurd met de vraag over die harde tepels die constant tegen mijn bh aan moeten schuiven, omdat per telefoon ik bijna niemand kan bereiken , maar ik ga het nogmaals proberen, word er beetje moedeloos van(zit nu achter mijn pc met mijn bh naar beneden geschoven zodat ze ff kunnen "bijkomen" :D

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dian,

Dat geduld hebben is moeilijk he? Kan je niemand bereiken? Da's ook niet tof.. Ik heb dat al gelezen hoor van die gevoelige tepels, zelf had ik er geen last van. Ik heb trouwens nog altijd geen gevoel in mijn linkertepel, pfff! Daar moet ik zo lang geduld voor hebben!!

Stuur gerust je ww door, dan piep ik ff!

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Heb net gekeken in je album en je ziet toch duidelijk een verschil tov de 1ste dag hoor!

Ik zie ze zo zakken in je borst, wat zal dat dan wel niet geven binnen nog is 3 weken he?

Verder vind ik het tot hiertoe al hele mooie borsten, heel natuurlijk al..

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Heb net gekeken in je album en je ziet toch duidelijk een verschil tov de 1ste dag hoor!

Ik zie ze zo zakken in je borst, wat zal dat dan wel niet geven binnen nog is 3 weken he?

Verder vind ik het tot hiertoe al hele mooie borsten, heel natuurlijk al..

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

Ben vanmiddag naar dr Bauland geweest en het zere :81: aan mijn tepels moet vanzelf over gaan(dat wist ik al)maar had er toch graag een oplossing voor gehad, zit nu af en toe ff zonder bh aan pfffffffff................

Heb gevraagd aan hem of ze nog veel zullen veranderen en ze nemen alleen nog een natuurlijkere vorm aan zei die.

Ben je wel tevreden vroeg die? eeehhhhhh, dat wel maar had er meer van verwacht ... :blush:

Als hij er meer in had moeten stoppen had ik geen natuurlijke "look" gehad en had je waarschijnlijk randen gezien.

Ik neem er maar genoegen mee want veranderen kan ik ze nu toch niet 1,2,3..........hij zei nog wel als je ze groter wil dan moet je een paar jaar wachten want dan is je huid meer opgerekt,

Verder zagen de littekens er goed uit dat is danweer een pluspuntje..

Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Dian,

Heb ook weer even gekeken naar je boobs, vind ze dr echt goed uitzien hoor! Kan me voorstellen dat je een cupje meer had gewild maar ze zakken echt nog wel en dan lijkt het alweer meer.

Een persoonlijk vraagje: hoe kom je aan dat litteken op je buik? Ik heb op dezelfde plek ook een litteken zitten omdat ik aan mijn slokdarm geopereerd ben.

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Dat lelijke litteken heb ik 13 jaar geleden gekregen door een spoedoperatie aan mijn galblaas.

Liep al sinds de geboorte van mijn 2e zoon rond met onverklaarbare pijnaanvallen,had pijn achter op mijn rug ipv voor.

De laatste keer met zo'n aanval was ik het hele weekend hondsberoerd,en die maandag ging ik naar huisarts,ziekenhuis, want mijn urine was zo zwart als koffie.

Mijn galblaas was helemaal ontstoken en verwijd, dus galstenen waren in mijn galwegen gaan zitten, vandaar de lange lijn(litteken)

En toen werd ik savonds om 8uur nog geopereerd,en is met nietjes dichtgemaakt, dr Bauland wilde nog een stukje van dat litteken meenemen tijdens de operatie om te kijken of het er beter van werd, in het begin leek het net of ik een dooie pier op mijn buik had liggen :13: na die galoperatie.

Als ik nu zou besluiten om dat litteken te verfraaien weet ik in ieder geval dat ze me daar niet meer helemaal open hoeven te maken :lol: want dat is wat ik altijd heb gedacht.

Merel weet je al iets meer over wie je kostenplaatje gaat betalen voor de aankomende bv?

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.