Ga naar inhoud

Dian 67 : 2 september 2009 : Dr. Bauland : Kliniek Via Sana te Mill


Gast dian67

Aanbevolen berichten

Hey Dian,

Tof dat je op consult bent kunnen gaan, dat zal wel een gerustelling zijn geweest.

Het gevoel dat jij hebt "had meer verwacht" heb ik ook, bij mij had je idd de randen kunnen zien omdat ik zo'n dunne huid heb en weinig of geen weefsel van mijn eigen..

Maar ik deed overlaatst een push up aan en Waauw! Haha! Wat een boobiezzz.. Het scheelde ook veel toen ik eindelijk gewone bh's mocht dragen. Nog wat geduld (pfff!)

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hay diana,

Dat je last kan hebben van ruwe tepels heb ik ook. Het schijnt dat je daar last van kan krijgen omdat het allemaal zo strak getrokken word.

Maar als je 1,5 week klovex zalf smeert of een ander zalf raken je tepels er aangewend. Dus pobeer het om de dag te doen.. ook al zijn ze heel erg ruw en tot bloedens toe. Het is net al je lippenbalsem blijft smeren worden je lippen ook telkens ruw als je 1 dag niet smeer.

liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay diana,

:45: helemaal verkeerd gelezen. Je heb last van harde tepels dacht van ruwe. ... weet niet hoe ik me berichtje moet verwijderen.:)Maar daar heb ik geen last van.

Liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nini,

Ik heb inderdaad ook ruwe tepels,maar weet nu ook wel waar dat van afkomt.

Ik heb van de kliniek een bh aangekregen waar geen naad overheen loopt,en zelf heb ik er 1 bijgekocht waar dat wel is,en die loopt precies over mijn tepels.

Ik heb altijd al vlug last van harde tepels gehad ook al voor de bv,er hoeft maar een zuchtje wind, :65: rare stof,of zo eroverheen,en hopla ze komen weer gekeken :43:

ik smeer er nog klovex op,en hoop dat het snel overgaat,ik zag dat jij ook dual plane hebt gehad met 245cc,had je van te voren ook een 80A?

groet,

Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag allemaal,

Ben bijna 5wk po, heb laatste foto's genomen na 3wk po,dus word weer tijd!!haha....

Kan na deze weken beter autorijden, wel in de auto van mijn vriend,mijne moet ik harder duwen.(pook)

Mijn tepels zijn gelukkig aan de betere hand, om de anderste dag ff klovex erop ....vinden ze heerlijk :P

Kan de meeste dingen gelukkig weer zelf :strijken,dweilen etc maar ga nog niet met zware dingen sjouwen(stofzuiger), heb een vraagje :

Wil zóooooooooo graag weer op mijn zij slapen maar voel net alsof ik op een steen lig, vind ook dat mijn borsten nog niet zacht worden?

liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Dian!

Ik mag nu al (1 week po) op mn zij slapen.... Ben gister op controle geweest. En deze week mocht ik mijn 'grenzen gaan verleggen' zoals ze dat zo mooi zei. Dat is al vrij snel vond ik zelf, en ik doe het ook nog niet echt, want het doet nog wat pijn. Ook ligt het nog niet zo lekker want die twee vrij 'harde' nieuwe borsten liggen in de weg haha.

Ik stuur je even een pb'tje om je ww als je dat goed vindt, want ben ook wel benieuwd. Geef ik je gelijk de mijne.

Ik was zelf ook een tikkie teleurgesteld toen ik het voor het eerst zag.... vooral in verhouding met mn lichaam kon het nog wel groter. Maar ik had ook niet meer gekund (op 35 cc na, maar dat vond de chirurg niet het mooiste, en omdat ik het écht niét wist, ben ik voor de keus van de chirurg gegaan; 295cc) voor een natuurlijke look. Maar nu ben ik er al wel wat blijer mee! Als geruststelling dat het wel wat is geworden heb ik al 'n mooie voorgevormde bh gekocht en dat staat toch stukken beter. Heb je het al eens echt goed opgemeten?

Groetjes, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne,

Hihi, moest wel lachen toen je schreef "mijn harde borsten", want die van mij voelen nog net zo als ik op mijn zij wil gaan liggen.Ik dacht nog , nou als dat altijd zo blijft dan laat ik ze er weer uithalen :84: ...echt niet! ben blij dat ze wat groterder zijn , maar in verhouding met mijn lichaam had het wat mij betreft meer mogen zijn.

Wat de maat betreft heb ze vorige week ff op laten meten tenminste dwz ze deed alleen de ondermaat meten ....een 75, of 80 zei ze ...ik zeg en boven dan ?

Zonder te meten zei ze ja een B80 of een C75........dat was bij hunkemöller, en MET KLEREN AAN!!! knap he.......dus laat me daar niet van de wijs brengen....

Ik droeg voor de bv een A80 en draag nu nog steeds de sportbh van C80, en heb ook al verschillende nieuwe gekocht ...C80 en zelfs D75!! hihi

Hoop ook dat het zo blijft en niet dat ze nog wat gaan "krimpen"....

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi!!

Ik had nog helemaal geen reactie gegeven op je foto's zag ik. Ik vind je borsen mooi!! Begrijp ook wel dat je het wat groter had gewild in verhouding met je lichaam. Dus over je cup ben je nog niet zo zker door het hunkemoller avontuur. Heb je zelf al eens gemeten met 'n meetlintje? Maar als je nu een C hebt, dan heb je wel een cup C! Ookal is het in verhouding tot je lichaam wat kleiner dan je had gewild, het is en blijft 'n cup C. Ik heb nu ook C, vond ik al heel wat! maar achteraf vind ik C dan helemaal niet zo groot. maarja dat had ik van te voren ook niet kunnen weten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Heb nieuwe foto's er opgezet..........

Ben gisteren wezen zwemmen maar dat viel tegen zeg............het ging helemaal niet!! Heeft iemand dit ook geprobeerd?

Kan eigenlijk al best veel na 5wk autorijden, fietsen, tillen ...maar juist ff simpel een armslag maken forget it!! wel jammer voor de kids dat moeders niet mee kon doen alleen maar pootje baden, maar dat komt wel weer.

Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dian,

Heb net nog even naar je foto's gekeken en vind ze er toch wel erg mooi uitzien hoor!

Ik heb nog niet gezwommen dus kan er niets over zeggen maar ik heb het ook nog met sommige dingen hoor, dat ik ineens denk, oeps, nou voel ik het weer!!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Dank je!!! Ik heb de foto's opgevraagd bij Bauland omdat ik pas in december op controle hoef en dan waarschijnlijk ook weer foto's worden gemaakt en die zouden dan pas opgestuurd worden ,dus ik heb ze eerder gevraagd en heb ze er zojuist opgezet, om toch een beter beeld te krijgen.

Moest overigens gisteren wel lachen toen we gingen zwemmen, ik kon nog maar 1 bikini aan van voor de bv :D , en die was nog wat te klein zei mijn vriend hahaha...

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had dat ook toen ik voor 't eerst ging zwemmen en ik was toen 7 weken denk ik .

Duurt wel even voor je écht helemaal herstelt bent hoor . Die borstspier is behoorlijk gekwetst geweest . soms overbelast je die spier dan . Niet erg , gaat wel over hoor , even rustig aan doen dan .

Wil je niet ontmoedigen maar zo'n 'baalmomenten' ga je nog tot een half jaar PO hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Dank je!!! Ik heb de foto's opgevraagd bij Bauland omdat ik pas in december op controle hoef en dan waarschijnlijk ook weer foto's worden gemaakt en die zouden dan pas opgestuurd worden ,dus ik heb ze eerder gevraagd en heb ze er zojuist opgezet, om toch een beter beeld te krijgen.

Moest overigens gisteren wel lachen toen we gingen zwemmen, ik kon nog maar 1 bikini aan van voor de bv :D , en die was nog wat te klein zei mijn vriend hahaha...

Liefs Dian

Hey Dian!

Ga zo meteen nog even naar je foto's kijken!

Dat jij je bikini niet meer aan kan zegt toch wel genoeg lijkt me, dan zijn ze toch echt wel een stukje groter want mijn bikini's passen nog gewoon.

Ze zijn wel veel meer gevuld naturlijk maar ik kan ze nog wel aan terwijl ik toch een paar flinke maten vooruit ben gegaan. :P

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik ging zwemmen na een maand of 2. Helemaal niet meer bij stil gestaan. Dus ik wilde de schoolslag doen en dat deed pijn. Moest me echt bedenken waarom dat zou was, haha! Maar denk dat het na een week of 8-10 wel een beetje moet lukken maar niet heel fanatiek doen.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kaat,

Ja ben redelijk tevreden,het had meer kunnen zijn als ik dat zelf beter had aangegeven, maar ben niet goed voorbereid destijds op consult gegaan.

Dus ik kan mijn pc niets kwalijk nemen, en alle beetjes helpen zeg ik altijd :lol: ,

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

hoi allemaal,

na ongeveer een maand niet op mijn eigen site te kunnen of die van een ander dacht ik vandaag'kom laat ik het nog eens een x proberen'...

kon alleen maar inloggen en verder niets......maar wat is de site geweldig mooi geworden..complimenten hoor...

verder gaat het met mij heel erg goed ben as woensdaag alweer 3mnd verder, wat gaat de tijd snel als je weer alles kunt en geen ongemakken ervaart,mijn borsten zijn nog steeds hetzelfde als dat ze na 6wk waren,en denk dat ze zo wel zullen blijven,as vrijdag nog een keer op controle en dan worden er als het goed is weer foto's genomen...

groetjes allemaal van dian

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.