Ga naar inhoud

demi69 : 25 oktober 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Demis

Welkom op het forum :viannen_01:

Kijk rustig eens rond hier en lees wat verhalen. Dan krijg je misschien al een beter beeld van wat je wilt. Weet je al bij welke pc of in welke kliniek je op consult wilt gaan?

Door het lezen van verhalen hier, kun je misschien al een beetje screenen om te zien bij welke pc je graag zou willen gaan?

Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster waar je kunt zoeken op trefwoorden, pc of kliniek.

Als je vragen hebt, waar wij je misschien mee kunnen helpen vanuit onze eigen ervaringen: shoot! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

18 September ben ik bij dr.Plovier geweest voor een consult.

(wel even 3 en half uur heen rijden, maar ja....)

het consult was goed, de vragen die ik had opgeschreven werden door hem al beantwoordt tijdens zijn inleidingsgesprek.

het consult voelde overigens goed aan en ik heb volledig vertouwen in dr. Plovier.

ik heb nu een lege 75B en wil graag naar een D toe .

dr.plovier stelde voor om ronde implantaten van 400cc te gaan gebruiken.... maar hij zei erbij dat als hij eenmaal met de operatie bezig is dat er eventueel ook wat meer cc's geplaatst zouden kunnen gaan worden, indien dat mogelijk is.

we zullen dus wel zien....

nog 4 weken wachten dus , ik vind het best spannend hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vertrok van eum kweet niet AA denkik :P

ik ben erg mager bovenaan, wat botten, dat is nu al beter :)

ik kreeg dus 500 cc, het lijkt een C, zeker in gewone pulls enzo.

Maar de maat is 70E, vergis je niet, dit is gewoon omdat de prothese breed is en in de beugel past :)

Dus zeker niet schrikken. In een gewone bh (van hunkemoller bv) lijkt het erg normaal en bij mn lichaam passen.

Pas als ik mn witte wonderbra aandoe, kan ik ze op meloenen laten lijken haha (ook met behulp van wat schmink om decolleté te creëren :P)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop toch wel op een D uit te komen?? Dat is iig mijn wens. Hopen dat er genoeg in kan dus!

Ik heb ook nog eens de pech dat ik een trechterborst heb (borst of ribbenkast loopt dan wat naar binnen zeg maar) dus voordat ik een beetje profiel heb van de zijkant...pfff...

Ik had zakjes met rijst 400cc (gram) gemaakt en in een D sportbh gedaan en aan mijn omgeving laten zien en iedereen zei; oh, nou dat valt mee....en 1 zelfs, "heb je ze nu in dan?!"

Wheeeee!! Ik wil zo graag dat mensen het zien en zeggen; nou, die heeft mooie (redelijk) grote borsten!

Als je dan de borst vastpakt zeg maar is het een behoorlijke borst maar zodra de kleding erover gaat.....*zucht*

Ps. Ik ben 1.73 ongeveer en 60 kilo.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker waar :) in strakke dingen, kan het echt mooi zijn en opvallen :)

maar in veel van mn kleren van ervoor (jaja kan in elk ding nog in! en zelfs zonder helemaal te spannen) lijkt het gewoon en normaal pff :P

ik wou ook de E, gewoon omdat het lekker groot klinkt, maar echt groot lijkt het niet :P

Haha met die zakjes, komt telkens weer terug die verhalen :P

ook toen ik die kliniekbh en sportbh nog droeg was het echt pffff plattig nog

heb vertrouwen en niet te weinig er laten insteken :P

je kan altijd toveren ;)

Groetjes :D

Jullie zullen zeker op D uitkomen hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die kleding idd.... Wordt een kwestie van strakke truitjes kopen! En pronken.... Zit niks anders op!

Die van mij vallen ook niet op in een slobbertrui en heb 75F qua bh-maat nu....

Volgens mij hebben we allemaal wel een cc of 900 nodig in elke borst, wil de omgeving zeggen: krijg nou tieten!!! :45:

;)

En zelfs 900 valt te verstoppen, hangt echt af van kleding!

Maar eens ik gewone bh's asn kan: no more hiding :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

D is toch wel wat ik minimaal wil..... ik betaal er genoeg voor , dus mag het ook wel gezien worden ...hihihihihi

ik heb trouwens net een paar nieuwe foto's op internet gevonden van iemand die net ze groot is als ik en ongeveer hetzelfde gewicht

,en zij heeft dubbel D , deze zijn helemaal geweldig .

ga ze aan Plovier laten zien. kijken of hij er wat mee kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hejhej demis346 ga er maar vanuit dat hij meer cc geeft, dan afgesproken haha:P Ik ben vorige week door hem geopereerd. En tenzij je niet duidelijk sebbin of cereform afspreekt, kun je ook motiva krijgen weet ik inmiddels(A)

Ik heb 500 cc motiva wat minimaal een D gaat worden (oogt nu als een C bloot) en weer een andere vrouw hier is met 395 en 365 van sebbin uiteindelijk op een E uitgekomen.

Dat gaat helemaal goedkomen Dr. Plovier weet heel goed wat we stiekem allemaal willen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :D

Hoe is de operatie gegaan gister?

Hopelijk heb je niet al te veel pijn, lekker rustig aan doen heh ;)

Heb je al even kunnen spieken naar je nieuwe Boobs of zit alles goed ingepakt?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie verslag 25 Oktober 2012 ,dr Plovier.

mijn operatie stond gepland op 25 oktober om 15.30 uur.

Om 10 uur s'ochtends werd ik gebeld door de kliniek of dat ik er ook een uur eerder kon zijn daar er een consult tussenuit was gevallen. de operatie werd vervroegd naar 14.30.

we zijn om 10.30 vertrokken richting België, het is ongeveer 3,5 uur rijden van waar ik woon.

rond twee uur waren we in de kliniek. moesten nog even wachten in de wachtruimte.

even later kwam Valerie ( hoofdverpleegster) mij ophalen en bracht mij naar mijn kamer alwaar ik mij mocht uitkleden en een badjas aan kreeg.

daarna Kwam dr Plovier langs om nog wat dingen door te spreken en uitleg te geven over wat hij ging doen , mijn borsten af te tekenen en foto's te maken.

helaas was de batterij van zijn camera leeg dus moest hij even naar beneden om een nieuwe batterij op te halen.

ondertussen kwam ook de anesthesist langs om wat uitleg te geven over de narcose. wat een sukkel was dat zeg. terwijl hij stond uit te leggen wat hij ging doen stond hij naar de tv te kijken ipv mij recht aan te kijken. ( beetje ongeïntresseerd).

daarna ben ik naar de operatiekamer begeleid en daar heeft Plovier alsnog de foto's van mij gemaakt.

toen vroeg hij mij wat ik nu precies wilde ,want zei hij , volgens hem waren de foto's die ik als voorbeeld had meegenomen wat verwarrend voor hem.

ik had wel 6 verschillende foto's mee.

ik zei dat deze dames op de foto's allemaal een cup D hadden. en dat ik dat ook wil, of uiterlijk een DD cup.

ik mocht op de operatietafel gaan liggen.

daarna heeft die ansthesist een naald in mijn arm gestoken ( pijnlijk) .

ik voelde de vloeistof door de naald in mijn aderen binnenkomen , damn dat spul brand !

en was vrij snel daarna onder narcose.

terwijl ik geopereerd werd is mijn man naar de overkant van de straat gelopen om de recepten op te halen bij de apotheek.

de operatie duurde een klein uurtje , en toen werd ik weer naar mijn kamer gebracht.

waar ik kon bijkomen.

ik lag te bibberen van de kou terwijl ik onder een dik pak dekens lag. dit kwam natuurlijk van de narcose.

Valerie was zo aardig om 2 warme kersenpit kussentjes te brengen, zodat ik het weer een beetje warm kreeg.

Plovier kwam ook nog even kijken hoe het met mij ging en vertelde dat de operatie heel goed verlopen was en dat er 515cc in was gegaan.

na 1,5 uur heb ik mij aangekleed. en toen zijn we naar huis gereden, ik had een dekentje en een kussen meegenomen en ik heb eigelijk alleen maar geslapen op de terugreis.

thuisgekomen even wat gegeten , medicijnen ingenomen en lekker naar bed gegaan.

de dagen na de operatie heb ik eigenlijk alleen een soort van spierpijn gehad in mijn borstspieren en ik heb wat rugpijn

wat een onding is die kliniek bh trouwens....

ik kan niet wachten tot alles zijn plekje gevonden heeft, vind het zo'n raar gezicht nu.

ik ben trouwens ook heel erg benieuwd naar de cup maat

de kliniek bh is maat 85D , geen idee of dit zo blijft of groter wordt.

mijn foto's staan in de gallerij

515cc High Profile Sebbin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.