Ga naar inhoud

demi69 : 25 oktober 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

proficiat met je boobs!!!!

Dat branden van die narcose troep had ik ook. Maar dat was meer mijn eigen schuld omdat ik het op mijn hand wilde en dat zijn kleine aders. Wist ik veel...

Niet zo netjes van de anesthesist om zo ongeïnteresseerd te doen zeg.

Maar de rest was wel goed begrijp ik.

515cc! mooi! Nu is het afwachten en het magische toverwoordje geduld voor alles netjes op zijn plek zit.

Fijn en rustig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

dank je meiske

verder is alles heel goed verlopen.

heb alleen nog last van mijn rug en soort spierpijn in mijn borstspieren.

wel beginnen ze gelukkig al een heel klein beetje te zakken.

ik vind het toch wel een raar gezicht hoor, dat de protheses zo hoog zitten.

lol...geduld is toch niet echt mijn ding.

515 high profile

projektie van 62mm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi verslag! Fijn dat je je zo goed voelt. En wat een rare vent zeg! Ook nog zeggen dat hij wil opschieten....tssss....

Maar goed, het gaat natuurlijk om het eindresultaat!! Nog heeeel veel geduld en dat kun je gaan shoppen voor mooie bh's!

Nog een goed herstel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

whoehoe!!! Ze zitten erin dus:D Ohhh ik lees wat je zegt en begrijp je helemaal haha Trust me eind van de ene week is groot verschil met begin vd week. Zit morgen op 3 weken PO en heb voor mij al het gevoel dat die kliniekbh weindig meer doet:P

Hoe gaat het slapen? Sproeier lekker hard op je rug zetten helpt beetje tegen spierpijn. 515 cc zelfs, wordt vast mooi...even fotos spieken nu;) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben trouwens zeer benieuwd hoe jullie de foto's vinden !!! :1big_boobs:

zijn ze niet te groot ?

Hoi meis,

Heb net even naar je fotos gekeken en doe je wel voorzichtig, bij 3dagen PO al zonder kliniek bh rond te wandelen/liggen etc is niet verstandig :( de prothese zitten nog niet vast 'gegroeid'.

goed die band blijven dragen hoor helemaal bovenop je boobs en lekker strak.

Dan verdwijnen die 'randen' aan de bovenkant snel en zakken de prothese.

Je boobs zijn wel mooi geworden, ze zijn niet te groot hoor ze moeten alleen nog even wat dalen ;)

Voorzichtig aan doen heh!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Heb net even naar je fotos gekeken en doe je wel voorzichtig, bij 3dagen PO al zonder kliniek bh rond te wandelen/liggen etc is niet verstandig :( de prothese zitten nog niet vast 'gegroeid'.

goed die band blijven dragen hoor helemaal bovenop je boobs en lekker strak.

Dan verdwijnen die 'randen' aan de bovenkant snel en zakken de prothese.

Je boobs zijn wel mooi geworden, ze zijn niet te groot hoor ze moeten alleen nog even wat dalen ;)

Voorzichtig aan doen heh!

X

dank je wel Tijgertje.

dat liggen zonder kliniek bh was overigens voor de foto, ik doe hem alleen uit als ik even vlug onder de douche stap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

whoehoe!!! Ze zitten erin dus:D Ohhh ik lees wat je zegt en begrijp je helemaal haha Trust me eind van de ene week is groot verschil met begin vd week. Zit morgen op 3 weken PO en heb voor mij al het gevoel dat die kliniekbh weindig meer doet:P

Hoe gaat het slapen? Sproeier lekker hard op je rug zetten helpt beetje tegen spierpijn. 515 cc zelfs, wordt vast mooi...even fotos spieken nu;) X

jaaaaaaaa.....ze zitten erin..hahaha.

ze zijn nu al groter dan ik had verwacht hoor !

slapen gaat nog niet lekker....had eerst mijn matras opgehoogd met kussens en dekbed, maar ligt niet lekker.

relaxstoel geprobeerd, da's wel redelijk.

en nu lig ik al 3 nachten op de bank met kussens.

ohhhh..da's zoooooo lekker met de hete sproeier op mijn rug...kan wel uren onder de douche blijven staan.

ik kan niet wachten om weer eens een lekker bad te nemen overigens.

ik heb nu al het gevoel dat die kliniek bh niks meer doet, mijn borsten puilen er al uit aan de zijkanten. het lijkt wel of hij te klein is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu al het gevoel dat die kliniek bh niks meer doet, mijn borsten puilen er al uit aan de zijkanten. het lijkt wel of hij te klein is.

Dat klopt maar het zit nog vol vocht en is opgezwollen en daarom zijn ze nu zo 'groot'. Vooral bovenin. Na 1 a 1,5 week merkte ik dat al het vocht weg was. Ik had ook geen opgezwollen buik meer en de plek waar mn ribben zitten voelde ook niet meer beurs. Over een paar dagen voel je wat op dit forum omschreven wordt als 'luchtbelletjes' onder je huid. Dat trekt naar halve week weg. En dan beetje bij beetje gaat de omvang beter zitten omdat het vocht weg is en minder opgezwollen is. De schuifjes vd bandjes zitten bij mij nu bovenop mijn schouders. En eerst had ik het onderste haakje achter los. Zit nu een paar dagen weer vast. Ik heb het idee dat die band niets meer naar beneden drukt maar we zullen het braaf blijven aanhouden;)

Succes! Kun je al een beetje met je heupen schuin liggen? Dat hielp bij mij ook wel...dan lig je toch een beetje schuin/op je zij ipv altijd maar kaarsrecht

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha herkenbaar! Serieus 2 weken later denk je ineens; hej! Mn buik is platter! :P Nou tel de dagen maar af want ik lig nu voor de 3e nacht heeeerlijk weer in bed (dus na 2,5 week) en heb vannacht eigenlijk alleen op mn zij gelegen hihi

gisteravond uit eten geweest en kort geshopt met vriendin. Ze zij: goh echt zo gek....3 weken verder en t gaat zo goed met je bijna alsof er nooit een operatie is geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even doorbijten meid, je ziet ze echt veranderen dag na dag!

Ook het slapen gaat beteren en voordat je het weet ben je 6 weken verder en mag je een heerlijk comfortabele bh gaan dragen :32:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

voordat je het weet ben je 6 weken verder en mag je een heerlijk comfortabele bh gaan dragen

Trek daar maar 2 weken vanaf he demis :P Ik moet nog 3 dagen JOEPIEEEEEEE!!!

Maar blijf hem sowieso nog 2 weken 's nachts dragen;) Vind het toch stiekem een beetje raar dat 9vd10 vrouwen 6 weken zo'n ding aan moet en bij plovier 4 weken

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trek daar maar 2 weken vanaf he demis :P Ik moet nog 3 dagen JOEPIEEEEEEE!!!

Maar blijf hem sowieso nog 2 weken 's nachts dragen;) Vind het toch stiekem een beetje raar dat 9vd10 vrouwen 6 weken zo'n ding aan moet en bij plovier 4 weken

X

hahaha...yep primadonna....

nog 3 dagen voor jou !!! yesssssss

ik snap helemaal dat je s'nachts nog wel die bh aan wilt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiske

het gaat wel...veel rugpijn .

borsten doen ook wel zeer. vooral de zijkanten.

ik heb gebeld met de kliniek omdat ik zelf denk dat ik uit die kliniek bh puil....

deze is 85D.

van de kliniek mag ik een ook sportbh aan. daar ik nu op 12 dagen PO zit.

dus vandaag maar even wat bestellen.

ik denk dat ik een 70E of 75E ga bestellen.

( ik ben even de weg kwijt in bh-land)

hoe gaat het met jou ???

alweer een maand PO !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie kan mij helpen !!!!

omdat ik uit mijn kliniek bh knap , heeft PLovier gezegd dat ik omdat ik nu 12 dagen PO ben,

een sport bh aanmag.

nu heb ik er 1 gezien maar ik heb werkelijk geen idee of dit een goede is.

het gaat om de volgende "Shock Absorber"

is dit een goede bh voor na een BV ?

http://www.shockabsorber.co.uk/products/ultimate-range/ultimate-run-bra/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey D,

Mijn boobies floepten ook uit die ellendige kliniek bh, en ik heb exact dezelfde sportbh als jij gekocht!

Zat super goed, wat een opluchting!

De pijn trok onmiddellijk weg...

Grtz

pfff.... da's fijn om te horen... ik was al bang dat dit niet een goede sport bh zou zijn.

ik had hem gisteravond al bestelt bij wehkamp...krijg hem vandaag binnen.

heb jij toen met die sportbh ook nog die band gebruikt ( boven je borsten) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.