Ga naar inhoud

Trea : 24 oktober 2012 : Dr. Posma : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey ik ben Trea 28 jaar, afgelopen maandag me eerste consult gehad bij Bergman kliniek in den haag,werd goed ontvangen door dr posma. Na wat protheses gepast te hebben heb ik gekozen voor ronde implantaten 400 cc! 24 okt gaat het dan gebeuren, vind het allemaal best spannend hoe het eindresultaat gaat worden, heb nu wel een d cup maar van BH maat maar me borstvulling is op dit moment À, heeft er iemand al eerder een borstvergroting door hem gehad en hoe wordt 400 cc ongeveer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Trea!

:viannen_01:

je kan hier zoeken op die chirurg rechts bovenin.

Was dit je eerste consult? Wat fijn dat je meteen een goed gevoel hebt en een datum geprikt.

Ik had 4 consulten nodig om zeker te zijn van waar ik heen wilde.

Weet je ook welk merk implantaat gebruikt gaat worden? en of je het voor, achter of dual plane geplaatst krijgt?

wat een vragen he? sorry ben nieuwsgierig :106:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ja het was me eerste consult, had er gelijk een goed gevoel bij maar nu jij deze vragen stelt weet ik het antwoord er niet haha was denk te enthousiast dat ik het spontaan vergeten ben... Wat erg, maar ik mocht wel nog langs komen als ik nog vragen zou hebben dus dat ga ik zowiezo nog wel doen voor 24 okt! Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, dit was volgens de pc de mooiste optie, hij zei ook als je op de ok ligt en ik vind dat er meer bij moet dan doe ik dat! En hoe is het allemaal bij jou gegaan en bij welke kliniek ben jij zelf geweest? X trea

Link naar reactie
Delen op andere sites

herkenbaar, mijn eerste consult heb ik ook later overgedaan via de telefoon omdat de helft langs mij heen was gegaan. :4:

Gewoon aankomende week al je vragen opschrijven en nog een keer langs gaan of even bellen. Er zullen nog veeeeel meer vragen gaan komen.

Dat had ik tenminste wel.

Hier op het forum is ook al heel veel informatie te vinden. heeft mij enorm geholpen.

Ik moet nog. Ik ga 1 oktober bij Artemedis en wordt geopereerd door dr. De Meyere. Was trouwens uiteindelijk toch waar ik mijn eerste consult heb gedaan.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Trea

Welkom op het forum!!

Fijn dat je meteen zo een goed gevoel had!! En dat je je datum al weet :35:

Ik zal zometeen je titel aanpassen en je al naar de operatieverslagen verhuizen, dat doen we met iedereen die al een datum hebt. Kun je dus gewoon verder in dit topic :)

Zoeken op chirurg, kliniek, merk prothese, profiel, enz enz, kan zoals meiske al zegt, rechtsboven in de zoekbalk :)

En als je nog vragen hebt die je hier niet kunt vinden, dan stel ze gerust in je topic :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey dank Julie wel! Tis gelukkig allemaal achter de rug haha! Was erg nerveus op de dag zelf, werd om half 10 geopereerd, en 4 uur was ik alweer thuis, ik zat toen al aan de bic Mac haha zon honger had ik! Ik heb 450 cc gekregen half achter de spier, herstel gaat ook erg goed, eigelijk geen pijn, ja gevoelig maar als ik stil zit of lig is er niks aan de hand! Vanochtend ff gekeken en ik ben erg blij mee, alleen zit het niet helemaal gelijk maar dat zal nog wel goed komen toch?? Anyways ik hoop dat ik me zo blijf voelen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die verveling wordt dan alleen nog maar erger ben ik bang,haha! Maar ja, 100x beter dan dat je niet weet waar je het zoeken moet vd pijn! Dusse...filmpjes, lezen, forum....

Hier gaat het goed! Ben er echt zooooo blij mee!! Kan niet wachten om ECHTE bh's te gaan kopen en mooie kleding aan!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja begrijp ik, ben pas 2 dagen thuis en kan ook niet wachten haha! Ik kijk ook lekker filmpjes en inderdaad veel op het forum aan het neuzen haha! En iedere dag ga ik toch ff een half uurtje buiten wandelen knap je ook wel van op! Het enige vervelende vind ik dat ik 1 week niet mag douchen pfff dus boven de wasbak met een washandje, niet echt prettig maar hoort erbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh heerlijk zeg half uurtje lopen! Daar ben ik wel jaloers op, lukt mij echt niet, hooguit 3 min,ivm de druk op m'n borst. Ach, geduld, gaat weer over!

Dat douchen is zo verschillend! Ik mocht meteen de dag na m'n operatie al douchen! Niet gedaan eerlijk gezegd want vond ik toch best eng... Maar als je dadelijk in die douche kan is het des te lekkerder na al die tijd!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat apart. dan is in de zelfde kliniek het alsnog per chirurg verschillend.

Ik mocht ook de volgende dag douchen maar dat durfde ik ook niet.

En vervelen. ja dat herken ik ook. gelukkig was mijn vriend ook 2 weken thuis dus dat was wel heel erg fijn.

Films kijken, boeken lezen en uiteraard hier op het forum zijn leuke tijdverdrijven. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja raar is dat dezelfde kliniek, maar ligt aan de pc dat zei de verpleegkundige ook al! Maar goed ik hou me er gewoon maar aan, dan maar met een washandje tis ff niet anders en ja me haren laat ik denk ff bij de kapper wassen, hadden julie ook in her begin dat je borsten ongelijk zaten, dat komt nog goed toch? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! :D

Ik mocht trouwens bij mijn eerste bv ook niet douchen (16 dagen!!!!!!!)

Nou ik douchte wel altijd even mijn onderkantje uit hoor.... Bah, kon er niks aan doen, maar die doos moest water zien :45:

(hm.... klinkt een beetje aso zo haha, maar zo voelde het toen wel)

Ging er gewoon in staan (in de douche)

Liet me inzepen (benen, buik en billen) en dan afspoelen met de douchekop :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, maar op dag 17 was het wel extra lekker!

Ik vind het nu alleen vervelend dat me haren vet gaan worden nu bah... Denk dat ik maandag het ff laat wassen bij de kapper, is weer ff fris, heb ik gelijk weer wat te doen want thuis zitten begin ik nu wel Zat te worden, leuk die filmpjes en lezen en bezoek maar ik zit alleen maar stil en eet 2 x zoveel haha, nog nooit zo zoveel trek gehad kont misschien wel door de narcose!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trea!

Gefeliciteerd met je boobs!

Ik mocht ook 1 week niet douchen. Liet idd ook m'n onderkant wassen met de douchekop en de bovenkant met een washandje.

En omdat mijn haar altijd heel snel vet word heb ik het door een vriendin laten wassen met "droogshampoo".

Dat ging prima hoor! Ze heeft t goed ingemasseerd en daarna uitgekamt :) Misschien kan je dat eens proberen.

Veel succes met je herstel!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.