Ga naar inhoud

Trea : 24 oktober 2012 : Dr. Posma : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou ja we wachten het allemaal wel weer af, hij heeft wel eerlijk toe gegeven dat hij het ook niet mooi vind, hou wel dezelfde protheses en die haalt tie er tijdens de operatie wel uit, en ondat tie het wat hoger gaat zetten komt er ook een plooi en een spleet in, hij vroeg zelfs aan me of ik een bindweefselziekte had omdat tie prothese te ver door is gezakt, maar geloof en hoop niet dat dat het geval is. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey hey bb

Ja raar dat tie het zei ja, hij vond het blijkbaar moeilijk om de fout op zich te nemen, hij wilde ook eerst alleen die foute borst doen, maar nu dus allebei, me vriend was ook mee en die vroeg ook echt aan hem, vind je het zelf mooi dan? En toen gaf tie eindelijk toe van nee ik vind het niet mooi. Dus ja ik blijf positief en 10 mei moet ik terug en wilde ik gelijk vragen voor een afspraak bij dr koopman voordat ik weer opnieuw onder het mes gaat!, dit keer moet het echt goed gaan

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey meiden

Ik heb ff julie advies nodig

Mijn eerste bv is helaas niet helemaal goed gegaan, me prothese is aan het doorzakken of zoiets waardoor ik nu ongelijke borsten heb! 6 november krijg ik een herstel operatie, weer erg spannend allemaal! Ik heb nu eurosilicon 450 cc medium profile en het gaat straks een high profile worden, mijn vraag is alleen hoe groot zal her verschil worden? Want ondanks dat me prothese gezakt is vind ik ze op dit moment te klein eruit zien. Weinig projectie ook, me borsten zijn door de vergroting breed geworden en weinig naar voren gekomen zeg maar, plus ik heb totaal geen plooi, zal dit verholpen worden door alleen een high profile te nemen? Ik ben niet smal vrij stevig 1.69 m en 76 kg en me maat is nu 85F! Die F heb ik alleen nodig omdat me borst zo breed is naakt ziet het er nu als een C cup uit! Graag julie hulp/ervaring want deze keer wil ik happy zijn met me bv want zit al een jAar niet lekker im me vel door dit gebeuren!

Ohja heb dit bericht maar bij mij oude topic geplaatst want wist niet hoe ik een nieuwe moest aanmaken

Xx trea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Trea,

Ik heb het grotendeels gelezen. Wat een lastige situatie voor je zeg... Ben wel benieuwd hoe het dan nu is. Heb je een foto ervan? Je kan een foto erop zetten dat alleen voor vriendinnen zichtbaar is in je galerij!

Hoe het wat met high profile, of het dan groter is, weet ik niet. Ik weet wel dat je met de projectie cm'ters het wel uitmaakt... BB weet daar iets meer van!

Waar ga je je herstel operatie doen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ga je hetzelfde aantal cc behouden als je van medium naar high profile gaat?

Ik ben zelf van 450 medium naar 450 high gegaan en ben er zeker op vooruit gegaan qua borstgrootte.. Wat ik eerst te veel had in de breedte, zit er nu in de projectie bij :D

In het begin zei ik: ho! Niemand de deur uit, want wie heeft mijn borsten verkleind? Maar er is een portie geduld voor nodig om te zien dat het toch allemaal wel echt groter geworden is :)

De breedte gaat van 14,2 cm naar 12,5 cm, dat is echt een groot verschil (gaat je pc dan ook je pockets hechten aan de zijkanten? )

en je projectie gaat van 4,4 cm naar 5,3 cm. Dat ga je wel zeker zien, dat verschil :) Je zult er dan qua bh maat 1 cupmaat op achteruit gaan (misschien) maar je bh's zijn dan wel heel goed gevuld!! Dus je gaat zeker verschil zien!! :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor julie reactie!

JA luna heb foto staat in me album

Ja bb ik denk dat het hetzelfde aantal cc blijft over hechten aan de zijkanten heeft tie het niet over gehad, hij heeft zowiezo weinig over de operatie verteld alleen dat ik high profile krijgt rn dat tie hoopt dat het probleem zo is opgelost! Hoop dat het allemaal goed komt en dat ik er wijs aan doe om nog een x door hem geholpen ga worden! Hebben julie nog tips? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi trea,

Ik ben ook 6 nov door dr Posma geopereerd bij Bergman, dus we hebben wellicht in de kamers naast elkaar gelegen (ik was om 9.30 uur).

Wat rot om te lezen hoe het is gegaan allemaal. Hoe gaat het nu met je na je hersteloperatie? Ook vandaag 1e controle?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.