Ga naar inhoud

Trea : 24 oktober 2012 : Dr. Posma : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Trea

Ja je hebt hem volgens mij ook van Andrelon. Die vriendin van mij heeft hem van Batiste dry shampoo meegenomen. Maar ook bij het kruidvat gehaald idd.

Ik denk dat het merk verder niet uitmaakt ik was allang blij dat m'n haar niet meer vet was hihi :)

Succes!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , met een washand kan ook wel ,tis ook noet alles hoor dat douchen , ik kon het niet alleen , mijn man moest mijn haren wassen afdrogen helpen aankleden pfff met alle gestress vandien .... Ja de ene borst zakt wat sneller dan de ander vrij normaal , bij de ene is het vocht er ook sneller uit ... Komt allemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel! merk maakt wel uit. Ik heb eens die droogshampoo van kruidvat zelf gehad en dat was drama. kreeg het er amper uit en er bleven allemaal witte vlokjes achter. blegh!!!! die dus niet nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net die andrelon gehaald, mijn vriendin komt zo ff langs om een bakkie te doen, ik vraag of zij het even wil doen, vriend lukt het nog genees om een knotje/ staartje te maken, paar x geprobeerd zeg dan maar dat het goed zit om irritaties te voorkomen maar ik loop gewoon voor schut hahaha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies

Ik heb een vraag, het is nu 8 dagen geleden dat ik me boobies heb, maar ik begin me nu toch echt af te vragen of ik wel tevreden ben want vind ze nu steeds kleiner worden , vooral voor het gene dat het toch 450 cc dual plane( 169cm 69kg) zit iedere keer te kijken, wordt ik nou gek of niet... Haha ! Of ben ik nu zo ongeduldig dat ik het de tijd moet geven, me litteken zit ook nog wel 2 cm onder me borst! Ik heb ook duidelijk aangeven ook nog voor de operatie dat ik wel grote boobies wilde, waarop de pc andwoorde maak je geen zorgen het worden flinke jongens , maar ik zie het nog niet! Nou ja ik hou nog maar ff geduld, maar het irriteert me wel een beetje omdat het ook gewoon in me shirtje er gewoon uitziet als voorheen maar dan met BH met vulling aan had, nu natuurlijk nog een sportbh.hadden julie dit gevoel ook na je bv?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Trea

Ik herken het wel hoor. Zo lang ik die sportbh aan had, had ik echt het gevoel dat ze klein waren!!! Pas toen ik echte bh's aan kon, vond ik het wel meevallen en toen begonnen ze ook echt zachter te worden!

Nu ben ik tevreden, maar ook voor mij had het van de ene kant nog wel een cupmaatje meer mogen zijn, (al heb ik nu al een 75 F (had van te voren een 75b'tje) en heb dezelfde lengte als jij, ben 64 kg)

Bij mij is het zo, als ik naakt ben, dat ik soms denk: hm valt allemaal best mee.... en in een slobbertrui zie je ze bijna niet... maar in een strak truitje, zijn het echt wel joekels!!! Dus geef het nog even de tijd! :D

Pas na een maand of 2 zie je het uiteindelijke resultaat, en zelfs daarna verandert er nog vanalles! (is mijn ervaring tenminste :) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB

Thnx voor je reactie stelt me weer gerust, ik weet dat ik ook geduld moet hebben maar ik had echt verwacht dat het wat groter zal zijn allemaal, morgen moet ik ook voor me eerste controle dus maak het nog wel even duidelijk aan ze! Misschien zit het ook wel allemaal tussen me oren dat ik ze te klein vind, omdat ik er nu ook 24/7 mee bezig ben, wakker worden in de spiegel kijken en zo gaat het nog wel een paar x per dag haha ( heel gênant eigelijk )

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Hey

Ik ben nu precies 3 weken po, ik weet moet geduld hebben maar ze blijven ongelijk, ene tepel zit ook nog steeds hoger! Ik probeer ook al paar x foto te posten omdat ik graag julie mening even nodig heb, maar het lukt me niet om het erop te zetten zowel als telefoon als op de laptop niet! Vrijdag ben ik op controle geweest, pc zei alles ziet er netjes uit maar ik was weer zon muts die er niks over durfde te zeggen! Zal ik nu alsnog ff bellen? Ik weet het gewoon niet! Als ik iedereen z'n foto ziet, ziet het bij julie er gewoon heel mooi uit!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm.... jammer.... Kun je ze via pb naar mij sturen? Misschien dat het mij lukt?

Ik zou eens kunnen proberen als je ze opstuurt. Kijk maar :)

Trouwens, schiet me iets tebinnen..... Welk soort bestand is je foto? Als je ze hebt bewerkt met een photoshop programma, dan moet je ze niet opslaan volgens die extentie (of hoe schrijf je dat?) maar als JPEG.

Dan zou het eigenlijk moeten lukken.... :unsure: (als dat uberhaupt het probleem is....)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey allemaal

Ik wist even niet hoe ik een nieuw onderwerp moest starten dus dan maar even hier!

2 weken geleden een second opion gehad bij haga ziekenhuis, en ik ben echt blij dat ik geweest ben.

De pc die mij daar hielp was het volkomen met mij een( ben blij dat het dus niet aan mij ligt) hij vond het ook niet netjes watvoor werk er is verricht tepels ongelijk litteken ongelijk plus de verhouding klopt niet van je tepel naar je litteken( teveel cm) ook dat ik geen borstplooi hebt komt dus hierdoor, hij zelf zou hebben gekozen voor kleinere protheses en anatomisch ipv rond! Ik gelijk in de stress natuurlijk want voel me al een tijdje niet zo super vrolijk door dit alles, je gaat er toch vanuit dat me eigen pc het wel allemaal weet,

Ik had 1 mrt weer een afspraak en gelukkig kunnen verzetten naar 15 feb ik ben dus heel benieuwd wat er gaat gebeuren, nieuwe operatie sowieso maar weer 6 weken vrij van werk nemen of eventuele kosten die erbij komen zie ik totaal niet zitten natuurlijk, dus ik hoop dat we het goed kunnen oplossen, want ik wil wel mooie volle borsten hebben daarvoor hebben we tenslotte een vergroting gedaan

Xx Trea

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat vervelend dat het niet is geworden wat je gehoopt had. Was je ook al terug bij bergman geweest?

Of is de afspraak van 15 feb daar? Ik hoop dat ze het helemaal naar je zin gaan oplossen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Trea

Heel veel succes de 15de he!!

Ik denk dat het goed is, om hier verder te schrijven, dan weet ook iedereen waar het over gaat :)

Hoop dat je pc eens flink achter zijn oren krabt, de 15de, en anders neem je contact op met de klachtencomissie van Bergman. Heb een paar keer gelezen hier, dat dat nogal eens wil helpen ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben heel blij dat die andere chirurg mij gelijk gaf, ben in totaal al 6x bij Bergman terug geweest inclusief controles en iedere x werd tegen mij gezegd dat het vocht was, en ik durfde er niet echt tegen te spreken ik dacht hij weet het wel. Eigenlijk vanaf dag 1 na de operatie zei mij gevoel al dat het niet goed was( kom op als je me foto's ziet is dat ook overduidelijk) ik baal er echt enorm van vooral omdat je toch een beeld hebt voor dat je je vergroting gaat doen en het totaal niet overeen komt wat ik wou

Ik had zoiets in me hoofd hoe ze bij jou zijn meiske, echt heel mooi. Omdat ik dus geen borstplooi heb gekregen zit er totaal geen diepte en vorm in, 15 feb terug en dit x laat ik me niet weer zomaar weg sturen, over de financieen vind ik dat hun de kosten moeten betalen wantja dit is niet mijn fout ik had het vertrouwen in hun en ben ook heel duidelijk geweest met wat ik wilde, ik ga er vanuit dat het helemaal goed gaat komen

Ik hou julie op de hoogte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal

Nu net terug van me consult, me prothese is gezakt schijnt dat me bindweefsel het niet kon dragen, dus wat hij nu gaat doen is als ik het goed begrepen heb alles wat hoger zetten en iets aan de binnenkant met weefsel vastzetten. Dat ik geen gleuf heb komt door me borstbeen, is dat ook zo?

Het jammere ervan is wel dat ik nu nog tot 10 mei moet wachten want me litteken en het weefsel erom heen moet eerst goed hersteld zijn voordat hij me opnieuw kan operen, dus operatiedatum heb ik helaas nog niet.

Zijn er meer die zon soort vergelijkbare situatie hebben gehad? En is het ook werkelijk allemaal goed gekomen?

Xx trea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan heel goed kloppen wat hij zegt. Niet veel chirurgen nemen het risico om de spier ver van het borstbeen los te maken, wat dus zo zijn voordelen heeft (veel minder kans op symnastia) en nadelen: grotere spleet tussen boobs... Uiteindelijk is dit dus eigenlijk de natuurlijke stand van je borsten, als hij het maximaal los gemaakt heeft, tov hoever het kon bij jouw borstbeen...

En of er meer meiden zijn die het weefsel vastgehecht hebben gekregen aan hun ribben? Ja, een heleboel. Alleen de enige die me nu te binnen schiet, omdat het pas geleden pas gedaan is, is 'Grande'.

Bij mij is ook de borstplooi verhoogd, dus dat zou je enigszins als dezelfde operatie kunnen zien. Zelfde techniek, alleen om een andere reden.

Misschien zijn er nog meiden die reageren die het ook gehad hebben :) (kyramy, maar daar is iets te hoog gehecht, dus die moet weer opnieuw)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.