Ga naar inhoud

Fatoss : 4 oktober 2012 : Dr. Melis : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Eindelijk,

Na jaren overwegen heb ik de knoop doorgehakt,heb een cup a na 3 kinderen is het ook een beetje

afgezakt dit jaar naar de strand geweest en ik baalde ontzettend :((.

Al een paar dagen terug van vakantie en ik heb gelijk een afsp. gemaakt.

En dat was vandaag :)). Bloemendael was mijn eertse keuze

en had een afsp. met Paris melis .Naar mijn gevoel een super arts volle aandacht gekregen.

Paar protesen geprobeerd en 450 cc cup d vonden we het mooist bij mijn lichaam.

Zelf ben ik 1.69 en 69 kilo.

Het zal half onder de spier geplaatst worden.

Zit alleen een beetje te twijfelen is er veel verschil tussen c en d ik ga er wel voor onder het mes dus wil er niet spijt van hebben.

Heb g opgezocht en scheelt 2 cm lees ik.

Heeft iemand ervaring met deze arts of hebben jullie enige tios c of d.

Operatie staat voor 27 sept. of 4 okt..

Spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Fatoss,

welkom hier...

Ken het, hier nog zo één, na de zwangerschappen alleen nog maar lege zakjes... :(

Het is heel moeilijk te zeggen op welke cup je uit gaat komen, maar denk dat je met 450 wel een d gaat halen..

Word je nog gebeld over je datum dan?

Succes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Erg hoor die lege zakjes hij had ook 550 cc maar dat word weer te groot.

Een goede c begin d ben ik heel blij mee, zelf dacht ik dat mijn zakjes c cupp nooit zou halen. Maar toen de arts zei cup d is het mooist, dacht ik eerst of het niet te groot is maar nu ik vele foto s heb gezien begin ik het wel mooi te vinden. Moet de arts wel vertrouwen denk ik. Vind het allemaal zo spannend. 27 sept had hij een operatie staan maar hij heeft nog nix van de pers. Vernomen dus als dat niet doorgaat word ik dan geopereerd. En anders 4 okt zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fatoss

Welkom op het forum!!!

Met 450cc kom je idd wel zeker op een D uit en een D... Daar hebben we toch allemaal een beetje verkeerd beeld bij he hihi... Ik dacht van te voren ook dat dat HUGE zou zijn.

Ik heb ook 450cc high profile en had van te voren een 75b'tje. Ik heb nu een F en het ziet eruit in kleding als een aardige D cup. Als iemand me van te voren gezegd had dat ik een F-cup zou krijgen, had ik hem een draai om zijn oren gegeven, maar sjonge, wat ben ik er nu blij mee :55: Ik zou niet anders meer willen, en het went ZO snel he!!!!

Heel veel leesplezier hier. Als je iets wilt opzoeken, pc of trefwoorden, dan kun je rechtsboven het zoekscherm gebruiken.

Als er nog vragen over blijven: shoot :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wel leuk om te horen, mijn vriendinnen proberen me om te praten. Ze vInden een d cup te groot. Maar wat ik zie op plaatjes scheelt het niet veel . De arts zelf zei dat dat ook het mooist bij mij zou passen ( hij is toch wel iemand met 20 jaar ervaring) . Dus ik ga er dan ook gewoon voor :)) . Moet nog wel even leren met opzoekken en fotos bekijken. Doeggg. En thanks :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fatoss,

Als het niet lukt, of je hebt vragen, dan kun je altijd een priveberichtje sturen aan 1 van de administrators ( die herken je aan de rode lettertjes in hun naam) of je plaatst je vraag hier :35:

Ik heb de titel van je topic alvast aangepast, en als je datum bekend is dan kunnen we hem verplaatsen naar de operatieverslagen en dan kun je daar gewoon verder schrijven :D

Groetjess Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haloooo. Nou ik ben gisteren gebeld door de rode kruis ziekenhuis en 4 oktober is voor mij de grote dag. Mocht er plekje eerder vrij komen bellen ze. Vind het zoooo spannend. İk doe nix anders dan googlen . Krijg nml 450 cc hen een klein a cup nu ik hoop niet dat het te groot word maar wat ik op afb. Zie is heel mooi.

Trouwen ik lees dat je vitamine c en nog iets moet innemen. Waarom eigenlijk dr Melis (bloemedael) heeft daar nix over gezegt. Moet ik anders bellen?? En moet je voor de operatie pijnstiller innemen?? Oooo het kriebelt bij mij.

Waarmoet ik nog meer opletten??? Ik heb veel gelezen maar door al de zenuwen is het de volgende dag allemaal weg. Ik heb ook gelezen over low profiel en high profiel heb hier ook nix over gehoord van de arts .is dat belg. Om te weten?? Dank je meiden heb zoveel aan deze forum :))))). :)))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe, gefeliciteerd met je datum! Nu wordt het wel echt hè! Spannend :D

Mijn arts zegt dat hij tijdens de operatie kijkt welk profiel het beste staat, dat hoef je vooraf dus niet per se te weten geloof ik... Voor de vitamine c en zo zou ik even bellen. Bergman raadt dit allemaal aan, maar of het van een andere kliniek ook nodig is, weet ik niet. Hoe heb jij het geregeld met je verlof als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wouw meis super! Gefeliciteerd :)

En 4oktober dat is nog geen maandje wachten! Wat fijn dat je al

zo snel terecht kon zeg. 450cc dat gaan mooie boobies worden hoor, no worries

Betreft die profielen

Bij low profile heb je meer borst in de breedte en minder in de hoogte

dus minder boob om de cup je vullen, bij very high profile zijn de prothese

smal en hoog en heb je dus meer boob naar voren. Maar als je borstkas breed is

kan er geen very high prothese geplaatst worden met een klein aantal cc want

de prothese is dan niet breed genoeg om de gehele borstkas te bedekken/op te vullen.

De pc kan dit goed inschatten hoor voor jou of je kan zelf een voorkeur aangeven.

De meeste krijgen very high, high of medium geplaatst.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dr Paris Melis heeft mij geadviseerd om een nachtje te blijven , dit omdat mocht er iets mis gaan dan laat het gelijk al de eerste dag al zien kwa adertjes ed. Hij zal ook aan beide kanten drains plaatsen .

Mijn man lief zal bij me blijven, we wonen nml in Hengelo hopen dat terugreis zal meevallen.

Gelukkig zijn de kids groot genoeg.Die hebben niet veel verzorging nodig.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fatoss,

geweldig dat je nu een datum hebt!!

Ik heb voor mijn operatie niks voorgeschreven gekregen wat betreft medicijnen of vitamines, dat verschilt per kliniek/ziekenhuis. Maar anders bel je toch even voor de zekerheid?

Wat bedoel je precies met...als het mis gaat.qua adertjes?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haloo,

Bedankt voor de aanpassing, ja ik ben begonnen met aftellen, vandaag lag er een brief in mijn brievenbus van het ziekenhuis over de bevestiging. Joepieee.

De arts zei dat binnen 24 uur complicaties kunnen optreden als een knappende adertje ed. Door al de spanning ben ik het vergeten :(( , hij gaat ook drains plaatsen.

:)) Groetjesss xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ooo..nou, daar heb ik nog nooit van gehoord, maar je bent tenminste veilig zou er zich iets voordoen...

Ik heb ook drains gehad. Na 4 dagen mochten ze er pas uit...

Alles voor het goede doel zullen we maar zeggen...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dat knappende adertje, daar bedoeld de arts een nabloeding mee. Dat komt wel eens voor, en het is idd fijn als het ziekenhuis dan op zn minst in de buurt zou zijn :) Het is niet zo dat het dan binnen een paar uur levensbedreigend is, maar ze kunnen het daar wel goed voor je in de gaten houden, en er iets aan doen als het nodig is :)

Fijn dat het bevestigd is!! Dan kun je idd echt gaan aftellen :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb geen idee waarom ze zo denken,maar ik ga ervoor.

Heb gisteren precies gemeten wat ik eigenlijk heb en dat is 80aa en ik krijg 450 cc dual plane .

Heb heel wat plaatjes bekeken ,en als alles goed gaat gaan ze heel mooi worden.

Op www.breastimplantsusa.com kun je ongeveer zien wat het word.

:38::43: :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.