Ga naar inhoud

Fatoss : 4 oktober 2012 : Dr. Melis : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi,

Joepieeee ik heb ze.

Ik ben nu thuis gekomen moest een nachtje blijven.

Alles ging soepel,het was een super aangenaam ziekenhuis mijn plastisch chirurg Pariis Melis kwam bij mij 4 okt.heeft eem

mooi tekening gemaakt van waar de silconen moeten komen.Daarn na ok gebrachtwaar ik lekker ging slapen,toen ik bijkwam had ik ze.wouwie wat was ik blij,drains zijn er vanmorgen uitgehaald.

Heel veel hoef ik er niet over te schrijven want alles ging heel fijn ,had ook een heel gezellig pers. in de kamer we waren door de zelfde arts aan hetzelfde geopereerd.Af en toe hadden we de slappe lach dat deed wel pijn.

Op dit moment gaat het me goed af met parecatamol.Heb wel spierpijn.

Fotos volgen nog,aan beide kanten 450cc dual plain.

Excuses voor dit korte verslag ben nog een beetje suf,maar was op het ergst voorbereid maar voel me helemaal top.

En beebster hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd je heb ze eindelijk!! Was fijn dat alles goed gegaan is, heb je al gespiekt? Nu lekker rustig herstellen! Ben zo benieuwd hoe ze eruit zien, ga je ook foto's plaatsen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nhaw, ik heb mijn rechterboob vandaag ook al meerdere keren voelen "borrelen" blij dat ik hier al had gelezen dat dat normaal is, heeeel vreemd gevoel! hihihi.. Hoe gaat t met de pijn? ik vind t echt zo meevallen maar bij mij zijn ze natuurlijk voor de spier geplaatst en dat schijnt wel te schelen. Moet echt uitkijken dat ik niet teveel wil en doe. t is zo verleidelijk als je weinig last hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.