Ga naar inhoud

Fatoss : 4 oktober 2012 : Dr. Melis : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi fatos ik ben in januari door de melis geopereerd en ben echt supee blij met het resultaat! Ik heb ook geen vitamine geslikt denk dat dit per ziekenhuis verschild net als dat nachtje blijven! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust! Succes met aftellenz

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi :48: :48:

Wat leuk om iemand te horen die ook door hem is geholpen,vind het zoooo spannend.

Ik vond hem heel duidelijk en aardig.

Bij mij vond hij en ik 450 cc het mooist,zelf vond ik dat ook :1: :1: .

Moest jij ook een nachtje blijven???,en hoe lang duurde jou napijn???

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach voor je het weet is het zo ver hoor! Dan kan je er lekker van gaan genieten :D

Had je vriendjes verzoek geaccepteerd dus als het goed is kan je mijn foto's nu zien ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

heyy, had gisteren ook hier gereageerd maar al die berichtjes zijn verdwenen na die update van het forum.

Jaja, we zijn "dag"lotgenootjes. Zat net nog even te lezen, ik ben 1.70 en 70 kilo beetje zelfde postuur dus. Alleen het aantal CC's zijn bij mij iets minder. Ik ga voor 300cc ronde prothese óp de spier. Maar dat komt ook doordat ik "rare" borstjes heb. ik heb wel een B75 maar is erg leeg door de "koker"vorm ik hoop dus voor het eerst in mijn leven ronde borsten en een enigzins normale vorm te krijgen.

Ik wordt tussen 13.00 en 15.00 gebeld met de tijd dat ik morgen wordt geopereerd.

Heeeeeeel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.