Ga naar inhoud

Stessje85 : 20 september 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Ik heb er lang ober na moeten denken maar ben eruit; Ik ga voor een borstvergroting!

Heb mn consult deze maand en begin november al de operatie gepland bij dr Linda Visser in de wellnesskliniek in Genk. Ben benieuwd! Hebben jullie ervaring met haar of met deze kliniek? Wil van een 75B naar een D gaan....spannend!!!

Groetjes stewardessje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb een vraagje die hechtingen en nacontrole moet dat in de kliniek gebeuren? Heb namelijk mn huisarts en apotheek en alles onder mn appartement dus dat zou wel fijn zijn om daarheen te gaan ipv weer 2,5u in de auto... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vandaag naar de Hunkemoller om mn maten toch maar te laten meten en ze zei 70C dit klinkt best groot! Ziet er meer uit als een Btje! Ik wil ze ongeveer net zoals Kim Kardashian hebben, dat vind ik mooie borsten! :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stressje, ik ben 12 juli geopereerd door dr Visser en ben er echt super tevreden over!! Voor mij was het ook ruim 2,5 uur rijden, maar van dr Visser mocht mijn mannetje gewoon de knoopjes van mijn hechtingen los knippen!! Was zo gebeurt, dus daar hoef je echt niet voor terug te gaan hoor, ik ben ook niet voor nacontrole terug gegaan, dat hoeft alleen als ik bij 3 maanden po zelf het idee heb dat er iets niet goed is... Maar ik ben nu 2 maanden po en het voelt allemaal helemaal goed en ziet er super uit!! Ik heb haar tussendoor wel foto's gemaild en ze belde me ook gelijk op om te zeggen dat het er goed uitzag!!

Wat spannend zeg dat jij al bijna mag!! Blijf je ook lekker in een hotelletje daar? Wij zaten in het Carbon hotel, echt een heel mooi gezellig hotel!!

Liefs, Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Melissa! Jaaaa ik vind het ook superspannend! Komt opeens zo dichtbij! Heb eergisteren mn pols gebroken en zit in het gips dus ik kan sowieso niet vliegen... (ik werk als stewardess) dus dacht kan net zo goed nu mn borsten laten vergroten ipv wachten tot november als ik vakantie heb. En mn ouders wonen net over de grens in limburg dus de wellnesskliniek is maar 15/20 min rijden daarvandaan. Ouders zijn op vakantie tot oktober dus kan daar lekker zitten met mn vriend eerste week. Ik vind het nu zoooooo spannend! Nog maar een week!

Thnx BB voor t veranderen! (k) XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Melissa! Jaaaa ik vind het ook superspannend! Komt opeens zo dichtbij! Heb eergisteren mn pols gebroken en zit in het gips dus ik kan sowieso niet vliegen... (ik werk als stewardess) dus dacht kan net zo goed nu mn borsten laten vergroten ipv wachten tot november als ik vakantie heb.

:45: Geweldig :D Die reden heb ik nog nooit gehoord om je borsten dan maar direct te laten vergroten!!

Wel handig bedacht :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Visser heeft bij de nacontrole bij mij de hechtingen er wel volledig uitgehaald. Deze waren niet oplosbaar ofzo, dus de knoopjes alleen zouden niet voldoende zijn.

Gek hé, dat het bij iedereen zo anders gebeurd terwijl het over exact dezelfde pc en zelfs kliniek gaat..

Hmmmm wat raar, ik zal haar wel nog een x vragen hoe t met de hechtingen zit straks! Hoe zijn je borsten geworden? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Geweldig :D Die reden heb ik nog nooit gehoord om je borsten dan maar direct te laten vergroten!!

Wel handig bedacht :35:

Haha BB kan mn arm dan toch niet veel gebruiken, als ik dan al half gehandicapt ben dan maar ALL THE WAY hihihi! X :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm wat raar, ik zal haar wel nog een x vragen hoe t met de hechtingen zit straks! Hoe zijn je borsten geworden? :D

Ik ben nog altijd erg tevreden :D ze veranderen nog, ze worden iedere week nóg natuurlijker (ik zal binnenkort nog eens foto's plaatsen) en zachter. De littekens worden langzaamaan subtieler. Ik masseer ze iedere dag in met olie, gekregen in de WK. Niemand heeft er tot nu toe een opmerking ofzo op gegeven, dus het valt niet zo erg op. Hoewel ik het een groot verschil vind :D

Ik hoop dat de 3 maanden snel om zijn, dan kan ik eindelijk nog eens naar de sauna :D

En op m'n buik slapen lukt steeds beter. Hoewel ik soms nog kreupel wakker word :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog altijd erg tevreden :D ze veranderen nog, ze worden iedere week nóg natuurlijker (ik zal binnenkort nog eens foto's plaatsen) en zachter. De littekens worden langzaamaan subtieler. Ik masseer ze iedere dag in met olie, gekregen in de WK. Niemand heeft er tot nu toe een opmerking ofzo op gegeven, dus het valt niet zo erg op. Hoewel ik het een groot verschil vind :D

Ik hoop dat de 3 maanden snel om zijn, dan kan ik eindelijk nog eens naar de sauna :D

En op m'n buik slapen lukt steeds beter. Hoewel ik soms nog kreupel wakker word :D

Oooh fijn voor je meid! Kreeg je die olie gwn of moest je die ook betalen net als de kliniekbh? Ik heb bepanthen gehaald voor littekens of zijn er betere middeltjes? Bio oil ofzo :D

Ik ben ook een buikslaper! Gaat een hel worden op mn rug! Ach ja het is een goed doel he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom voor de spier? Wauw, 380cc, da's de moeite :-)

Je krijgt die littekenolie gewoon van de kliniek wanneer je langsgaat om de hechtingen te laten verwijderen. Als je niet bij hun op nacontrole gaat weet ik niet of je het al na de operatie ofzo meekrijgt.

Spannend, het is bijna zover :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.