Ga naar inhoud

Stessje85 : 20 september 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Stressje, ik mag ook 20 september, ben als eerste aan de beurt om 8 uur. 7.30 uur aanwezig, maar ik kom van ver

dus hier gaat de wekker al om 5 uur, en moeten we al om 5.45 uur gaan aanrijden ivm file's

Ik heb er echt zin in, gelukkig gaan deze laatste twee dagen redelijk snel, lekker druk aan het schoonmaken, forum schrijven, artikelen lezen

dus de tijd vliegt :)

Xx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Waarom voor de spier? Wauw, 380cc, da's de moeite :-)

Je krijgt die littekenolie gewoon van de kliniek wanneer je langsgaat om de hechtingen te laten verwijderen. Als je niet bij hun op nacontrole gaat weet ik niet of je het al na de operatie ofzo meekrijgt.

Spannend, het is bijna zover :D

Ze keek gwn en zei je hebt genoeg eigen weefsel dus plaats m voor de spier. Ik vond haar heel aardig, ze is gwn direct enzo maar daar hou ik wel van. En mn omvang is maar 70 dus meer kon ze niet plaatsen, hoop dat t minder pijn doet dan achter de spier....hoop op een grote D uit te komen! Heb nu 70B/C :D heb een goed gevoel erover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stressje, ik mag ook 20 september, ben als eerste aan de beurt om 8 uur. 7.30 uur aanwezig, maar ik kom van ver

dus hier gaat de wekker al om 5 uur, en moeten we al om 5.45 uur gaan aanrijden ivm file's

Ik heb er echt zin in, gelukkig gaan deze laatste twee dagen redelijk snel, lekker druk aan het schoonmaken, forum schrijven, artikelen lezen

dus de tijd vliegt :)

Xx simone.

Hey Simone! Jaaaaa spannend he! Ik moet om 9u aanwezig zijn! Das idd vroeg ja, ik ga ook een stuk vroeger ivm files enzo, wil echt NIET te laat zijn! Heb er zoveel zin in! Heb gelukkig mn vriend bij me, hij heeft nog 1,5 week vakantie dus die helpt me gelukkig met alles! Spannend!!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve mensen, ff een korte update, gisterenochtend geopereerd, operatie is goed verlopen. Ben daarna alleen heeeeeel erg misselijk geweest de hele dag, niks kunnen eten of drinken. De nacht ging een stuk beter misselijkheid weg wl vaak wakker, maar ik was blij iig niet meer misselijk! Probeerde vanochtend eindelijk een broodje te eten, en jahoor ben weer zo misselijk! Geef de hele dag over :( voel me zo beroerd, mn vriend is naar de apotheek gegaan voor domperidon (op advies van bb) maar gaven ze niet mee want zou hartklachten veroorzaken met mn antibiotica :( ben weer hele tijd overgeven, niks anders dan gal....

Probeer nu beschuit met thee, kliniek zei dat ik toch moest proberen te eten. HELP ME :(

Ik ben denk ik heel gevoelig voor morfine, heb t al eens vaker gehad....hoelang nog? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Stessje toch!!! Wat een gedoe!!

Was dat alles dat de kliniek te melden had??? Kon je niks krijgen tegen de misselijkheid, iets anders dan domperidon dan?? Shit zeg!

Stuur je vriend nog eens naar de apotheek en dat ze maar kijken dat je iets krijgt! Er zijn zoveel verschillende medicijnen tegen misselijkheid!!!

Ze kunnen je toch wel IETS geven??

Hier een lijstje, waar je naar zou kunnen vragen (wel recept van huisarts nodig)

Als ze daar niks tussen kunnen vinden wat matcht met jouw antibioticum, dan eet ik een bezem!

Sterkte meid!!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb gewoon Domperiodon ingenomen hoor samen met mn antibiotica,

ik was zoooo misselijk, 2 dagen lang alleen maar overgeven (wat heel pijn deed net na mn bv) en niks binnen krijgen,,

mn hartje ging wel iets harder kloppen, maar gewoon lekker rustig in bed blijven liggen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohh...wat vreselijk zeg....!

Weet hoe het voelt...ben bij beide zwangerschappen meer dan 20wk! zo vreselijk ziek geweest..alleen maar overgeven.

Uiteindelijk na heeeel veel zoeken en uitproberen hadden ze een juiste zetpil kunnen vinden. Wat BB zeg, en je ziet het aan de lijst, er is heel veel te krijgen. Maar misschien even zoeken wat werkt ( en samen mag met de rest natuurlijk)

De misselijkheid zal waarschijnlijk niet helemaal weg gaan maar je hoeft dan iig niet meer over te geven want dat doet neem ik aan erg pijn :-(

En dan kun je langzaamaan ook weer wat binnen houden en voel je je steeds beter.

Heel veel sterkte!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel heeeeel erg naar. Even ook een telefoontje naar je huisarts en ondertussen vriendje lief naar t kruidvat sturen?

Zo te zien heeft Doc BB het farmacotherapeutisch kompas er al op nageslagen. ;)

Niet je zomaar weg laten zetten hoor. Dat is nergens voor nodig.

Sterkte en ik hoop dat het snel weg trekt die misselijkheid.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx allemaal! Hij had dat homeopatische pakje gehaald van vsm, maar zijn tablettrn dus die geef ik meteen over... Nu vond ik in mn moeders medicijnkastje Primperan 10 mg zetpillen, meteen apotheek gebeld of ik die mocht gebruiken en ze zeiden ja! Pfffff moet zelf op inderzoek uit om hier een x iets mee te krijgen! Thnx BB voor de hele lijst! Net eentje gebruikt hoop dat ie zo werkt! Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar dat je zo misselijk bent zeg!

Hoe is de pijn verder?

Ik ben zo stijf als een plank en alles voelt gekneusd.

Kan echt niks zelf.

Het moeilijkste vind ik dat ik niet voor mijn zoontje kan zorgen :(

Straks met douchen het resultaat bekijken... doodeng!

Hoop dat het snel beter met je gaat.

x

Twink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar dat je zo misselijk bent zeg!

Hoe is de pijn verder?

Ik ben zo stijf als een plank en alles voelt gekneusd.

Kan echt niks zelf.

Het moeilijkste vind ik dat ik niet voor mijn zoontje kan zorgen :(

Straks met douchen het resultaat bekijken... doodeng!

Hoop dat het snel beter met je gaat.

x

Twink

Hey Twink!

Ja is echt vervelend, gaat al iets beter vandaag, gisteren en eergisteren waren een ware hel voor me!

Vervelend dat je dan zo weinig kan he? Vooral met je zoontje, hoop dat t gekneusde gevoel snel overgaat. Mn vriend heeft me vandaag gewassen, zag er goed uit denk ik, alles staat nog zo strak! Gebruik verder geen pijnstillers ofzo, lukte de eerste 2 dagen al niet omdat ik toch alles over moest geven en ben nu wel gewend aan de pijn verder. Met pijn heb ik niet heel verl moeite maar misselijkheid die nekte mij echt.

Hoop dar je je snel beter voelt!

Kus Stessje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Stressje ;)

Hoe gaat het ondertussen met je meid? Wat beter na die primperan?

xx BB

Hey BB,

Thnx voor je bezorgdheid, gaat vandaag een stuk beter, gister merkte ik nog nis van de primperan, kon moeilijk in slaap vallen enzo, misselijkheid is al 60% weg gelukkig!

Ze zijn denk ik wel mooi geworden, beetje bloeduitstorting aan mn linkerborst bij mn litteken. Staan nog helemaal onder spanning! Erg opgezwollen.

Xxx St®essje :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig wordt het minder stessje (jaja je naam goed getypt. ben niet zo goed in lezen hahahaha)

Vanaf nu gaat het alleen nog maar de goede kant op!!!

X

Hahahaha ja t is van Stessje toch wel ff naar StRessje gegaan! Thnx :) xxx

Mensen heb wat foto's erop gezet! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.