Ga naar inhoud

Stessje85 : 20 september 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Lang leve Photoshop. Onderlaatst nog zo'n overzicht van victorias secret Photoshop fails zitten bekijken.

Modellen die te veel uit verhouding waren dat het eng is of dat er complete ledematen weggeshopt zijn. Best grappig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb net 2 nieuwe fotos erop gezet ook van mijn litteken kan je zien in mijn gallerij smile.png heerlijk dat die hechtingen eruit zijn! Pfffff die pleisters irriteerde me op een gegeven moment ook echt!

En wat mijn tepels betreft in mijn gallerij staan ook 2 foto's van voor mijn BV kan je even zien hoe ze er toen uitzagen biggrin.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Verschilt idd per kliniek maar meestal lees ik wel tussen de 4 en 6 weken..even geduld hebben nog :-) Lijkt mij ook heel moeilijk hoor!Maar het is voor een goed doel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh stones die martelband ook 6 weken???? Pffff ja nog 9 dagen dan ben ik klaar! Eindelijk mooie bh's waarin je wel ziet dat ik tieten heb! Die sportbh drukt alles plat haha! Maja idd sheila voor een goed doel! Hoe voel jij je stones? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die martelband weet ik dus eigenlijk niet precies hoe lang. Iemand die daar is geweest heeft hem sowieso lang gedragen want ze vertelde dat het na 3 wk begon te wennen :-) Maar wil maandag wel overleggen met pc of ik hem misschien eerder af mag omdat ik het volume graag bovenop wil behouden. Vind ze er eigenlijk prima uitzien nu.

Gaat best heel goed met me! Sinds zondag al geen pijnstillers meer en net heerlijk gedouched!

Heb net dus voor het eerst gewone kleding aan zeg maar, een blouse, en inderdaad met die sportbh heb ik eerlijk gezegd nog iets van; het mag wel een onsje meer zijn. Maar zoals jij zegt het wordt nu natuurlijk plat gedrukt.

Nog 9 dagen Stessje,wat fijn! Eindelijk mooi showen die boobies!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 8 dagen stessje :-) het zal een hele opluchting zijn om beha's te dragen! Hoewel dat in het begin toch raar is hoor :-)

we mogen al blij zijn dat we geen 'martelband' moeten aandoen, én de WK geeft mooie sportbeha's die je niet ziet zitten onder kledij !

ik wens je nog veel geduld toe ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
Hey,

Waarom is het bij u voor de spier geplaatst?

Vindt ze echt super mooi! X

Hey! Dankjewel!

Ik had van mezelf genoeg weefsel dus kon ze gelukkig voor de spier geplaatst krijgen!

Ik vind het persoonlijk mooier, en het is ideaal als je ook traint, en het is veeeeel minder pijnlijk!

Buikslapen...eerst paar weken lastig al betrapte ik mezelf eeop dat ik wakker werd op me buik, maar gaat nu gewoon goed, ligt nig niet zo lekker als eerst aangezien er nu twee grote balonnen aanhangen! Maar het is het meer dan waard geweest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.